Crysis 3 | PC

64178907175615469154.png



سومین قسمت از Sandbox Shooter بزرگ Crytek در حال ساخت است و طبق گفته Cevat Yerli شانزدهم همین ماه میلادی به طور رسمی رونمایی خواهد شد.
اولین گمانه زنی ها با لیک شدن زودتر از موعد مقرر باکس آرت بازی در وبسایت Origin زده شد.
اولین اطلاعات بازی نیز از طریق یک وبسایت روسی لیک شده است:


  • شاهد یک نیویورک تخریب شده خواهیم بود که اکنون تقریبا به یک جنگل تبدیل شده است.
  • Crytek قول ساخت بهترین FPS Sandbox موجود را داده است.
  • در کنار Premium Edition، بازی دارای پک Hunter Edition نیز خواهد بود.
  • پلتفرم های PC، PS3 و X360 میعادگاه گیمرها با Crysis 3 خواهد بود.
  • بازی در بهار 2013 عرضه خواهد شد.

اولین تصویر از بازی که گفته می شود نیویورک تخریب شده را نشان می دهد:

1334152587127.png
====
اطلاعات جدید در مورد بخش داستانی:
حوادث Crysis 3 در سال 2047 و در شهر نیویورک رُخ خواهد داد. مانند شماره قبل، شخصیت اصلی بازی Prophet خواهد بود. او به نیویورک که اکنون تقریبا تخریب شده و پوشیده از درخت است برگشته است. ولی با شهری شبیه به یک گنبد نانویی و تحت سلطه نیروهای Cell مواجه می شود. گنبد نانویی، بخشی از طرح و نقشه Cell برای سلطه بر دنیا است. بازیکنان در بازی با هر دو نیروی انسانی و فضایی مبارزه خواهند کرد.
صحبت های Cevat Yerli در مورد این شماره:
Cevat Yerli مدیر عامل شرکت Crytek در این مورد گفت: "Crysis 3 مخلوطی از شوتر سندباکس، مبارزات پیشرفته و اسلحه های مدرن انسانی و فضایی خواهد بود که دوست داران سبک شوتر عاشق آن خواهند شد."
ایشان ادامه داد: "به کمک آخرین تکنولوژی های به کار رفته در CryEngine3.0، ما توانایی ارائه محیطی با 7 تم مختلف خواهیم داشت که یک تجربه خیره کننده از لحاظ بصری و مرتبط با گیم پلی ارائه خواهد داد."

تصاویر جدید:
 
Last edited by a moderator:

Molana

کاربر سایت
Nov 21, 2009
1,975
نام
آکام سیستم ویانا
لحظاتی پیش بازی را تموم کردم ،
کلاً از اوجایی که من بیشتر طرفدار نسخه ی دوم این سری بودم با بعضی المان های این نسخه به مشکل خوردم !
گیم پلی بازی و طراحی مراحل در کنار هوش مصنوعی ضعیف همچنین نحوه ی روایت نامناسب از داستان بازی باعث شد نتونم اونجوری که باید و شاید از بازی لذت ببرم !
البته از مرحله ی آخر بازی خیلی خوشم اومد ولی در کل این نسخه برای من نتونست جای نسخه ی دوم رو بگیره !
گرافیک تکنیکی و هنری بازی هم طبق معمول در صدر قرار میگیره ! :D
 

mohsenfff

کاربر سایت
Jan 25, 2006
242
نام
محسن
بیشتر بازی در شب بود و در محیط های صنعتی و بسته . یک یا دو مرحله بیشتر نبود که بازی در فضای باز و چمنزار بود .
روی دو چیز فوق العاده قشنگ کار کرده بودند من قبلا تو هیچ بازی دیگه ندیده بودم یکی چمنزار ها بود که میتونم به جرات بگم 60 درضد زیبایی بازی به خاطر همین چمنزارها بود طرز حرکتشون و نورپردازی خیلی واقعی بود .
یکی دیگه سایه ابرها بود که من برای اولین بار میدیدم. تا حالا بازی من ندیدم که سایه ابرهایی که از جلوی خورشید رد میشند رو بازی بیفته و مدام نور کم و زیاد بشه و 30 درصد قشنگی گرافیک هم به اینجا برمیگشت .
بقیه چیزها هم که مثل کرایسیس 1 البته بدون مد بود. اما باید قبول کرد محیط هایی داخلی خیلی معمولی بود و مثل هر بازی دیگه بود یعنی چیز خاصی نداشت
تنها 3 سکانس از بازی بود که گرافیکش به دلم نشست واقعا زیبا بود
اول اونجایی که پرافت باید از وسط یه جایی رد میشود که یه تاور بمب انداز بهش شلیک میکرد .این قسمت هم طراحی محیط به لحاظ هنری زیبا بود ریل های از کار افتاده ،که به خاطر نرسیدن بهشون ، چمنزار از وسطشون سبز شده بود و به لحاظ تکنیکی هم به نظرم قشنگ ترین سکانس بود
17da335fd0ec.jpg

سکانس دوم جایی بود که پرافت میخواست بره دیدار سایکو و قبلش باید از یه جا رد میشد
ce8af15f064d.jpg

سکانس سوم هم جایی بود که پرافت باید از وسط یه محوطه ای رد میشد و از اون طرف به سایکو ملحق میشد و پشت یه بمب انداز مینشت و این فضایی ها رو میکشت
6e8f7ab32cfd.jpg

سیستم انیمیشن هم خیلی واقعا طبیعی تر شده
60d060b946d6.jpg


خلاصه اینکه فقط یک مرحله به نام welcome to jungle در حد و اندازه pc بود . بقیه مراحل کنسولی با تکسچر رزولوشن بالاتر و تسلیشن بود
کل این ها رو که من جمع کردم شاید نیم ساعت گیم پلی هم نبود و بقیه بازی توی محیط هایی بسته و یا باز صنعتی با گرافیک معمولی بود.و یا شب بود و از نورپردازی خورشید اصلا خبری نبود .
یشتر شبیه این بود که کرایتیک میخواست نشون بده انجینش چه قابلیت هایی داره و مثلا مردم بیان و یه حالی با کارت های 670 و 680 و 690 بکنند که یه گوشه ای خاک نخوره. چون بیشتر بازی های فوقش از 60 تا 70 درصد توان این کارت ها استفاده کنند .
حالا هر کی اسکرین شاتی چیزی داره که نشون بده کجای این بازی به جز این قسمت های که من گفتم واقعا زیباست بیاد نشون ما هم بده
ولی خوب گیم پلیش از قسمت کمی دوم بهتر بود . من که اگه بخوام مرحله ای رو تکرار کنم به جز اون چیزیهایی که در بالا نشون دادم هیچ کدام از مرحله هاشو نمیرم چون نه گرافیک آنچنانی داره و نه گیم پلی .
مساحت هر محیطی که در بالا هم نشون دادم بیشتر از یه زمین فوتبال نیست .حالا این رو مقایسه کن با کرایسیس 1 که چه محیط بزرگی داشت و تا همین امسال هم تقریبا هیچ بازیه دیگه نمیتونست از نظر گرافیکی باهاش رقابت کنه
 

!AtMoSpHeRe

کاربر سایت
Nov 19, 2005
2,424
بنظر منم اگه welcome to jungle رو از این بازی حذف کنن تقریبا دیگه هیچ چیزی ازش نمیمونه! بنظر من این قسمت از بازی به غیر از اون مرحله گرافیکی که کلی هم باگ گرافیکی داشت یه لکه ننگی بیشتر نبود!
کنسول بازا خوش باشن . Crysis 1 و FarCry 1 کجا ، این مفتضح کجا !
 

LOST

کاربر سایت
Jun 27, 2008
3,122
نام
مهراد
دوستان چطوری به اتاق کنترل برسم ؟
برو رو به رو اون پل که رو هواست یه جایگاه هست که پل جلوش فرود میاد برگرد پشتت سمت چپ یه کلید هست بزنش پل میاد پایین...

________

والا از اون اول هم ما گفتیم بازی با همچین گرافیک خارق العاده و تمام خوبیش هاش هیچ وقت به پای Crysis نمیرسه به نظر من حتی Crysis 2 هم از این بهتر بود ولی بعضی ها سر گرافیک بازی جو گیر شده بودن درگیر بودن با خودشون هرکی فن بازی باشه راحت میفهمه Crysis 3 جز گرافیک در هیچ ضمینه با دو شماره قبل نمیتونست رقابت کنه.
 
آخرین ویرایش:

rezax2x

کاربر سایت
May 13, 2010
140
برو رو به رو اون پل که رو هواست یه جایگاه هست که پل جلوش فرود میاد برگرد پشتت سمت چپ یه کلید هست بزنش پل میاد پایین...

________

والا از اون اول هم ما گفتیم بازی با همچین گرافیک خارق العاده و تمام خوبیش هاش هیچ وقت به پای Crysis نمیرسه به نظر من حتی Crysis 2 هم از این بهتر بود ولی بعضی ها سر گرافیک بازی جو گیر شده بودن درگیر بودن با خودشون هرکی فن بازی باشه راحت میفهمه Crysis 3 جز گرافیک در هیچ ضمینه با دو شماره قبل نمیتونست رقابت کنه.
خداییش من از 3 بیشتر خوشم اومد.و تنها ضعف این بازی هوش مصنوعی و زود تموم شدنشه ولاغیر..
عالی بود عالیییییییییییییییییییییییی.
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
خیلی بازیه بی سر و تهی بود خدائی . . .
یعنی اگر داستان نمیزاشتن شخصیت هم معرفی نمیکردن خیلی بهتر بود :|.
خدائی 5 هم زیاد این بازیه . . .
 

LOST

کاربر سایت
Jun 27, 2008
3,122
نام
مهراد
Crysis 3 به عنوان یه دنباله برای سری Crysis جالب نبود ولی بازی واقعا خوبی بود از خیلی FPS های که این چند وقته منتشر شده بهتر بود در واقع عالی بود ولی C1 C2 فوق العاده بودن در کل تجربه نابی هست گیم پلی بازی کپی C2 هست فقط یه Bow به بازی اضافه شده بود که هیجان Stealth بیشتر میکرد تمامی اسلحه ها قبلا تو C2 بودن به جز FY71 که تو Crysis بود و Typhoon و اسلحه های Alien ها که به نظر من بود نبودشون فرقی نداشت! Attachment اسلحه ها هم اکثرا تکراری بود جز چند مورد تنها خاصیتش این بود که زود تر قابل دسترسی بودن موزیک های بازی نسبت به C2 ضعیف بودن دو ترک Epilogue و Morituri اندازه کل موزیک های C3 ارزش دارن فقط! نانو سوئیت هم که هیچ چیز جدیدی نداشت جز این که Visor یه پیشرفت کوچیک داشت که دیگه نیازی نبود هدف ها رو دستی Lock کنی خودش اسکن میکرد همین! یه هک هم اضافه شده بود که دیگه خیلی بازی تخیلی کرده بود:d Side Quest ها هم بود نبودشون باز تاثیری نداشت اخه برداشتن جعبه از جلوی در هواپیما برای خارج شدن دو سه تا سرباز هم شدن Side صد سال سیاه نمیخوام با این هوش مصنوعی به عنوان پاداش ساپورتم کنن در واقع بازی هیچ چیزه جدیدی نداشت که آدم سر ذوق بیاره جز گرافیک و البته Bow! همین C2 دو سال پیش خیلی پیشرفت ها کرده بود از گیم پلی سرعتی و نرم شدن موزیک های استثنایی تنوع در اسلحه ها نانو سوئیت 2 و آپگرید کردنش در طول بازی داستان بهتر نسبت به Crysis مولتی خوب و خیلی چیز های دیگه حالا خوب یا بد ولی داشت اما C3 چی؟
 
آخرین ویرایش:

Brightman

کاربر سایت
Jul 25, 2007
618
اگر هیدئو کوجیما رو دعوت می کردند و چوات می گفت ایده بده ما با دستان توانمند بچه هامون در این استودیوی المانی غول ساز ! بسازیمش چی میشد واقعا :| . تصورش هم وحشتناکه که یه روایت داستان عالی و شخصیت پردازی زیبا از تراوشات ذهن کوجیما رو برو بچه های کرایتک به " بود " در بیارند .

چوات پرلی + کوجیما = یک گیم عالی :|

دلم میسوزه برای چوات و بچه های کرای تک که این تکنولوژی رو دارند و ایده پرداز درست و درمونی واسه یک گیم ( نه بنچ مارک گرافیکی ) ندارند :( . وقتی چوات گفت امتیازات بازی نا امیدمون کرد بر خلاف خیلی از مواقع ، دلم سوخت برای استودیوشون :( . امیدوارم راه بهتری رو برای ساخت یک گیم با این انجین غول پیدا کنند و ما هم لذت ببریم
 

king of north

کاربر سایت
Apr 5, 2012
6,067
نام
سهند
بازی رو تموم کردم . خیلی عالی بود !
برخلاف دوستان که میگن نسخه قبلی بهتر بوده از نظر گیم پلی من میگم این بهتر بودش .
سرتاسر هیجان و صحنه های سینمایی بسیار زیبا !
پایان خوبی هم داشت و میشه در نظر گرفت که قسمت بعدی رو هم میشه در ادامش بهتره بدن دست یه استویدیو دیگه تا گیم پلی رو تغییراتی بدن و خودشون روی گرافیک فنی و هنری نظارت داشته باشن !
================================
تو ویدیو آخر بازی نشون میده که پرافت قابلیت های نانوسوییت رو در بدنش بدست آورده و این خیلی جالبه و فکر میکنم تو قسمت بعدی میتونیم شاهد پرافت بدون نانوسوییت باشیم
 

kayne

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,101
نام
مصطفی
برخلاف دوستان که میگن نسخه قبلی بهتر بوده از نظر گیم پلی من میگم این بهتر بودش .
[/
دقیقاً ، نمیدونم چرا بعضی دوستان اینقدر به گیم پلی بازی گیر میدن ! خدایی یه دور از اول تا آخر با bow بازی کنید خیلی لذت بخشه :d
 

mohsenfff

کاربر سایت
Jan 25, 2006
242
نام
محسن
دوستان نمیدونم به یک نکته دقت کردید یا نه من ندیدم تا حالا کسی بهش اشاره کرده باشه حتی توی سایت های خارجی. اونم اینکه بازی کرایسیس 3 اومده کپی برداری کرده از بازیه فارکرای 3 .
دلیل چیه ؟
یکی اون تبرکمونه است که فکر کنم اولین بار فقط در فارکرای 3 ما شاهدش بودیم شما اگه بازی اول شخصی رو میشناسید که از ایده تیرکمون استفاده کرده باشه و بین بازیکن ها بازخورد مثبت داشته باشه بگید چون من فقط عناوین بزرگ رو بازی میکنم و راسش زیاد اهل بازی هم نیستم

دوم سیستم علامت گذاری دشمنه که تو فارکرای 3 با دوربین نگاهشون میکردی بعد علامت دارد میشدند و هر جا میرفتند میتونستی ردشون رو بگیری .در کرایسیس 3 هم دقیقا همین سیستم پیاده شده حتی پیشرفته تر هم شده از پشت دیوار و سنگ هم میتونی دشمن رو ببینی و ردشون رو بگیری

سوم وجود حیوانات در بازیه که برای اولین بار در سری کرایسیس میبینی توی بازی گوزن و غزال و سنجاب و غورباغه و .. اینها هست

چهارم سیستم آپگرید بازی بود اگه یادتون باشه در فارکرای طرف به پوینت مهارتی بدست میآورد و یه سری قابلیت ها رو آزاد میکرد دقیقا همین سیستم در کرایسیس 3 برای اولین بار اومده یه سری پوینت بهت میده و میتونی یه سری قابلیت های اضافه رو آزاد کنی

پنجم ماموریت های جانبی بازی بود که من برای اولین بار میدیدم بهم اعلام میکنه که ماموریت ثانویه با شکست مواجه شده و این ماموریت ها قبلا در کرایسیس 1 و 2 نبود .البته نمیشه گفت این مورد تقلیدیه از فارکرای چون در خیلی بازیها ماموریت جانبی وجود داره

معنای اینها چیه؟
از اونجایی که فارکرای 3 چیزی حدود 3 ماه است که به بازار اومده
معناش اولیش این میتونه باشه که بازی سازان کرایسیس 3 هیچ گونه هدف و برنامه ریزی قبلی برای گیم پلی نداشتند دیدند فارکرای 3 توی گیم پلی مثبت بوده اینها هم کورکورانه تقلید کردند
معنای دومیش این میتونه باشه که وقت کافی برای ساخت بازی نداشتند و به دلیل محدودیت تایم لاین مجبور بودند یه گیم پلی قابل قبول و متفاوت رو ارئه بدن بنابراین دیدن چی از فارکرای بهتر همون رو انتخاب کردند
معنای سومش این میتونه باشه که شرکت کرایتیک در فکر ساختن بازی کرایسیس 3 بوده یه سری کارهایی روی محیط و گرافیک کرده بوده اما ایده خاصی برای گیم پلی نداشته و درست بعد از ارائه فارکرای 3 بوده که دیده بله میتونه از این سوژه استفاده کنه .شما اگه به تریلر های بازی نگاه کنید میبنید همه از تاریخ 3 ماه پیش به بعده

بر طبق گفته های سایت ویکی پدیا شرکت الکترونیک آرتز به طور ناگهانی در ماه آپریل اعلام میکنه که ما داریم روی کرایسیس 3 کار میکنیم . حالا با توجه به اینکه از کرایسیس 2 به خاطر گرافیک نسخه pc انتقاد شده بود . اینها میان روی موتور بازی کار میکنند و هر چی تکنولوژی dx 11 است رو اضافه میکنند
به خاطر اینکه خیالشون از نسخه pc راحت بشه دو کار میکنند:
یکی اینکه میان اول بازی و یکی دو مرحله اول رو خیلی با گرافیک بالا و تمام تکنولوژی موجود طراحی میکنند کسی نمیتونه شک کنه که مرحله اول و دوم این بازی طراحی زیبایی داره منتهی هر چی جلوتر میریم میبینیم دیگه در مراحل بعدی از اون تکنولوژِهای پیشرفته خبری نیست و انگار هر مرحله که جلو میری یکی از تکنولوژی ها از بین میره به طوری که در مرحله اول شما سنگینترین گرافیک و بیشترین افت فریم ریت رو داری و در مرحله آخر سبک ترین گرافیک و کمترین افت فریم.
چون بازار pc به اندازه کنسول سود نداره میان خیال خودشون رو راحت میکنند میگن برید کارت جدید و قدرتمند بخرید چون ما دیگه حوصله شما رو نداریم حالا چون ناراحت نشید یک مرحله هم براتون با گرافیک بالا درست میکنیم ولی شرطش اینکه برید کارت گرون قیمت بخرید که از این راه یه پولی هم به جیب ما بره

نتیجه ای که از این صحبت ها میشه چیه؟
نتیجه اینکه بازی کرایسیس 3 صرفا یک بازیه تجاری با سرمایه گذاری کم و سودآوری بالاست چرا؟
از اونجایی که اینها از گیم پلی فارکرای تقلید کردند پس مشخصه نه زیاد تو قید بند بازی بودند و نه آنچنانی وقت داشتند به همین دلیله که تعداد مراحل بازی این قدر کمه و این قدر کپی برداری زیاده. تا حالا از خودتون سوال کردید چرا هیچ کدام از سایت های معتبر به چنین چیز تابلویی اشاره نکردند؟شاید زدو بندی دارند با الکترونیک آرتز
به خاطر اینکه دهن منتقدان pc رو ببنند یک سیاست رو در پیش گرفتند که اومدند مراحل اولیه بازی رو با گرافیک بالا و جزئیات درست کردند اما در مراحل بعد هم گرافیک پاییین اومد و هم جزئیات چرا ؟چون نمیخواستند فریم بازی فدای گرافیک بشه و کنسول بازها ناراحت بشن. تاره یک شرط هم گذاشتند اونم اینکه برید یک کارت حداقل 500 دلاری بخرید که یه پولی تو جیب انویدیا بره و انویدیا هم بابت هر کارت گران قیمتی که میفروشه یه پولی به جیب الکترونیک آرتز بریزه . تا حالا از خودتون سوال کردید اگه به خاطر کرایسیس 3 نبود آیا این همه مردم به فکر تعویض کارت گرافیک می افتادند ؟شما حساب کنید تو ایران با این شرایط اقتصادی چند نفر به خاطر این بازی خواستند کارت گرافیک جند میلیونی بخرند ؟ جدیدا هم Nvidia اومده دیده تنور داغه یه کارت جدیدی داده بیرون به نام titan که قیمتش 1000 دلاره اما کاردکردش پایینتره از gtx 690 است . شما زمان بندی عرضه این کارت رو هم ببینید دقیقا با کرایسیس 3 عرضه شد . بایت همین دموی تکنیکی که دادند :
هم بازار pc رو بدست آوردند یعنی واقعا برای این بازی به لحاظ مادی باید پیاده بشی صدات هم نباید در بیاد چون میگن ما گرافیک به این خوبی دادیم بیرون حالا اگه نمیتونی اجرا کنی مشکل خودته . پس دیگه انتقادی از گرافیک نمیتونی بکنی
هم بازار کنسول رو بدست آوردند با این همه تبلیغ که بازی ما در حد بازیهای کنسول نسل بعده . حالا راست و دروغ رو من نمیدونم اما شما که میتونستید روی کنسولی که 6 سال از عمرش میگذره این همه هنر به خرج بدید چرا این کار رو روی pc که 2 سال قدمت داره و گرافیکش از کنسول قوی تره نتونستید انجام بدید؟

خلاصه اینکه نوآوری در گیم پلی این بازی تقلیدیه از فارکرای 3. گرافیک این بازی هم خوبه ولی خیلی کمه و باید بابت نیم ساعت گیم پلی حداقل 500 دلار پیاده بشی . در کل تعریفی نیست
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر