Comic Book Center - خطر اسپویلر

بهترین کمیک جدید/دنباله دار سال 2015


  • مجموع رای دهنده‌ها
    42

AM!R HOS3!N

کاربر سایت
May 18, 2010
1,981
نام
Amir Hosein
بیا اقا برو این سایتها و توشون Flash New 52 Series رو سرچ کن .

Download music, movies, games, software! The Pirate Bay - The galaxy's most resilient BitTorrent site

این سایت هم هست ولی کمی دردسر و صبر ایوب میخواد برای دانلود هر کمیک :

Comicsall.org

- - -ویرایش - - -

اون 00 رو هم نمیخواد بزنی منظورم از شماره 00 تا به بالا بود :|:d
12 شماره ازش اومده؟؟:d
درسته؟
بعد شماره های جدیدش چجوری میاد؟
هفتگی ماهانه سالانه؟:d
چه روزی؟
با تچکر:d
 

™TyrioN

کاربر سایت
Nov 2, 2013
1,793
نام
وحید
تقریبا تا شماره 23.4 اومده که البته این شماره های ممیز دار برای سری Villain هاشون هست پس در نتیجه 23 شماره تا حالا از Flash New 52 اومده .

بستگی داره ولی ماهانه یا دو هفته ای هست .

روز رو دیگه نمیدونم چون دقیق نیست .

خواهش میکنم .
 

xbox360 elite

کاربر سایت
May 13, 2007
803
نام
امیر
واقعا نمیفهمم وقتی فلش سری قبل ۵۲ عناوین به این خوبی داره چرا یه عده میخوان برن سراغ ۵۲؟:d


اینم قسمت آحر مقاله سوپرمن

هر کدوم از این چهار سوپرمن جدید با یکی از القاب سوپرمن اصلی شناخته میشدند. نفر اول که یه فرد زوردار ولی سرد مزاج بود به اسمLast Son of Krypton, John Henry Irons که بعدها Steel نام گرفت به نام Man of Steel. سوپرمن سایبورگی به نامMan of Tomorrow و یه کلون خیلی شبیه به سوپرمن که همون Superboy بود بعدها شدMetropolis Kid.

با ظهور این چهار نفر خیلی سریع داستان شکل خودش رو پیدا کرد و به زودی معلوم شد که نه استیل و نه سوپربوی اصل جنس نیستند. آخرین پسر کریپتون کاملا از نظر قیافه شبیه سوپرمن بود و همچنین مقر اصلیش همFortress of Solitude یا همان قصر فراموشی سوپرمن بود که اونو به عنوان ارباب خودش پدیرفته بود.همچنین به طرز ناگهانیRegeneration Matrix در قصر وجود داشت که به نظر میرسید منبع قدرت این سوپرمن هست.


spacer.gif
Action-Comics-Vol.-1-687-1993.jpg



در همین زمان هم DNA سوپرمن سایبورگی توسط پروفسور Emil تایید شد. پروفسور Emil دکتر سوپرمن و مشاور تکنولوژیکی او بود. همچنین قطعه های فلزی بدن این سوپرمن هم از کریپتون ساخته شده بود.دو ماه بعدRegeneration Matrix باز شد و جواب ها کم کم مشخص شد. از درون این هالب هیکلی آشنا در لباس سیاه که با کریپتون تزئیین شده بود بیرون افتاد.

spacer.gif
Action-Comics-Vol.-1-689-1993.jpg


به زودی، این شخص لباس جنگی که از کریپتون ساخته شده بود رو پوشید و به آرامی از طرف قطب شمال به طرف متروپولیس راه افتاد.در همین حال سایبورگ هویت واقعی خودش رو نشون داد. وقتی یه کشتی بزرگ بیگانه ها شهر Coast رو محاطره کرده بود(شهر محل زندگی هال جوردن) سایبورگ و آخرین پسر شروع به تحقیق درباره ماجرا کردند. معلوم شد که بیگانه ها میخوان شهر رو نابود کنن و البته سایبورگ هم میخواد اونا موفق بشن! به همین خاطر هم اشعه ای از انرژی رو به طرف سر آخرین پسر شلیک کرد.

spacer.gif
Superman-Vol.-2-80-1993.jpg


بیگانه ها که از طرف یکی از دشمنان قدیمی سوپرمن به نام Mongul هدایت میشدند موفق شدند شهر رو نابود کنند. بعد سایبورگ هم هویت خودش رو آشکار کرد. او کسی نبود جز Hank Henshaw یکی دیگه از دشمنان سوپرمن که فقط تکنولوژی رو به نفع خودش سو استفاده میکرد. آخرین سوپرمن با اون ملاقات کرده بود. هنک با کشتی فضایی که سوپرمن رو به زمین آورده بود به اعماق فضا فرار کرده بود و وقتی خبر مرگ سوپرمن رو شنیده بود برگشته بود. با کمک کشتی سوپرمن حالا هم تکنولوژی کریپتونی ها رو در اختیار داشت هم میتونست از DNA سوپرمن استفاده کنه تا بدنی برای خودش بسازه که همه رو گول بزنه که اون سوپرمن واقعی هست.هدف هنک تبدیل کردن کره زمین به غول تکنولوژی کهکشان ها و حکمرانی بر همه جهان بود تا سوپرمن رو به خاطر ترک کردن سرزمین مادریش سرزنش کنه.


بعد از مدتی وقتی همه دنیا فهمید که چه بلایی به سر شهر کاست سیتی اومده. اون هیکل مشکی پوش به متروپولیس رسید. در اونجا اعلام کرد که اون سوپرمن واقعی هست و حتی تونست لوییس رو که دیر باور بود راضی کنه که اون خود سوپرمن واقعی هستش. و از اونجایی که دیگران از اسمش سواستفاده کرده بودند با کمک Steel و Superboy گروهی تشکیل داد تا به بررسی وقایع بپردازه.فقط یه مشکل وجود داشت: مرگ قدرت هاشو ازش گرفته بود.! سوپر بوی و استیل قبول کردن که با این هیبت آشنا همراه بشن تا سایبورگ رو نابود کنند. وقتی به بقایای شهر رسیدند سوپرمن مجبور شد تا خودش رو با اسلحه تجهیز کنه تا بتونه جای قدرت های از دست رفته اش رو بگیره. وقتی به سایبورگ رسیدند کاملا معلوم شد که این سوپرمن واقعی هست. قانع کننده ترین دلیل هم حضور دوباره Last Son of Krypton بود. در این جا بود که معلوم شد که او در اصل یکی از مخلوقات تاریخی کریپتون به نام Eradicator هست که وظیفه داره تا برای همیشه کریپتون رو در جهان زنده نگه داره(بادی گارد سوپرمنه:D) ملاقات دفعه قبلی او با کلارک کنت برای راضی کردن او بود تا بیشتر شبیه یه کریپتونی ها رفتار کنه. او از تکنولوژی موجود در قصر فراموشی استفاده کرد تا سوپرمن رو به زندگی برگردونه. بدونRegeneration Matrix که بدن سوپرمن رو توش گذاشته بود،سوپرمن باید برای همیشه میمرد. اما برای برگردوندن خودش به زندگی( سایبورگ بهش شلیک کرده بود دیگه) تاما انرژی قصر فراموشی رو بلعیده بود و قصر نابود شده بود.


بازگشت او به جبهه سوپرمن در خوب زمانی اتفاق افتاد. سایبورگ با جمع کردن خرابه های شهر و ترکیبش با مقدار زیادی از کریپتون با دیدن سوپرمن واقعی قصد استفاده ازش رو داشت اما Eradicator با پریدن در مسیر شلیک هم جان سوپرمن رو نجات داد و هم به طرز علمی-تخیلی قدرت های سوپرمن بهش برگشت.

spacer.gif
Superman-Vol.-2-82-1993.jpg


و به این ترتیب سوپرمن با شکل و ظاهری جدید به میدان برگشت. البته انگار نویسنده ها و طراحان میخواستند اون رو شبیه سامسون بکنند:D به هرحال این قیافه جدید هم باعث نشد که اون سایبورگ رو شکست نده و به هال جوردن اجازه نده که Mongul رو شکست بده.


مدت کوتاهی بعد، Dr. Occult که توسط خود Jerry Siegel و Joe Shuster(خالقان سوپرمن) خلق شده بود پیش سوپرمن اومد و گفت که اون جاودانه نیست. درسته که به زندگی برگشته اما تکنولوژی که اونو به زندگی برگردونده نابود شده و اگه یه بار دیگه هم بمیره دیگه همه چی تموم شده.

spacer.gif
Action-Comics-Vol.-1-692-1993.jpg


مرگ سوپرمن و داستان های بعد از اون تاثیر زیادی رو چشم انداز فرهنگ عمومی گذاشت. اخبار، ناآگاهانه یا از روی قصد بدون توجه به ماهیت سوپ اپرایی بودن کمیک های مهم اون زمان. این طور القا کردن که مرگ سوپرمن دائمی هست(در زمان خودش البته) همین خواننده ها رو به مغازه ها کشوند. و راضیشون کرد که آره مرگ سوپرمن خیلی باحاله و ارزش هزاران دلاری که براش خرج میشه رو داره. تمامی این ها دروغین بود و به حباب صنعت کمیک در میانه ۱۹۹۰ کمک کرد.

سوپرمن فقط در صفحات کمیک نمرد بلکه در هر مدیومی که امکانش وجود داشت همین بلا سرش اومد. Louise Simpson که بعدها عنوان Superman: The Man of Steel رو نوشت داستانی رو برای خوانندگان منتشر کرد و همون طور کهRoger Stern نویسندهAction Comics عنوانی رو برای بزرگسالان نوشت.

spacer.gif
Superman-Doomsday-and-Beyond-1993-Cover-and-The-Death-and-Life-os-Superman-1993-Cover.jpg


سال بعد بازیThe Death and Return of Superman برای SNES به قفسه ها اومد. در ۱۹۹۵ هم پورتی ازش برایSega Genesis منتشر شد.

spacer.gif
Death-and-Return-of-Superman-SNES-1994.jpg



همچینی کارت های بازی هم بودند.یکی روی مرگ سوپرمن بود و دیگری روی بازگشتش. اقتباس رادیویی توسط BBC انجام شد. یه بازی نقش افرینی کاغذی خلق شد. همچنین ژتون های بازی هم در دهه ۹۰ به بازار اومد. دی سی و SkyBox با اسم گذاری اون به صورت SkyCaps فکر میکردند خیلی باحال تر هست.

spacer.gif
DC-Skycaps-1993.jpg


برای داستانی که به خاطر عدم ایستادگی نویسنده ها در برابر دخالت های کمپانی ساخته شد، موفقیت این عنوان خیره کننده بود. شخصیت های جدیدی مثل استیل و سوپربوی خلق شد که هر دو تا الان و در نیو۵۲ هم حضور دارند.
 

™TyrioN

کاربر سایت
Nov 2, 2013
1,793
نام
وحید
واقعا نمیفهمم وقتی فلش سری قبل ۵۲ عناوین به این خوبی داره چرا یه عده میخوان برن سراغ ۵۲؟

اخه امیر داش من :d برای کسی که اولین بار با کمیک میخواد اشنا بشه و برای اولین بار میخواد Flash رو بخونه خود DC صاب مرده اومده سری New 52 رو زده دیگه :d چه کاری هست خب ؟ :d
 

OMG

کاربر سایت
Sep 17, 2012
4,223
نام
امیرحسین
تو کل 63 قسمتی که خوندم از این Dafuq تر پیدا نکردم:|
یعنی هیچی تو این دنیا باعث نشده بود من در عرض 2 دقیقه بگیرم امضا و آواتار جدید بسازم و عوض کنم، غیر از صفحه (:D)آخر این قسمت...
یعنی خفن بودن از سر و روش میبارید:D
یعنی این حرکت ریک، تیر هایی که آندریا میزد، از شکنجه شدن گاورنر توسط میشاون هم بیشتر بهم حال داد:D
 
آخرین ویرایش:

ghost

کاربر سایت
Apr 4, 2007
1,680
نام
پویا

Hawkeye#14

بعد از شماره ی 13 هاوک آی که از هر لحاظ فوق العاده بود، قسمت 14 که نوامبر منتشر شد ریتمش کند بود.
جاهایی که روایت داستان رو کلینت میگرده خیلی تاریک تر و جالب تره به نظرم. برعکس جاهایی که رو Kate سویچ میشه افت میکنه.
ولی درکل هاوک آی خیلی خوب داره پیش میره و هنوز خوندنش از واجباته.


Green Arrow#26

بزرگترین پدیده ی این ماه شاید Green Arrow باشه که تغییرات اساسی داره میکنه. به قول منتقد ign گرین اررو دیگه کمیک سوپرهیرویی نیست. میشه گفت بیشتر ایندیانا جونز شده تا سوپرمن.
این شماره راحت بهترین قسمت تو کل مجموعه بود. Green Arrow کمیکه که بالا پایین زیاد داره، ولی این اواخر به بالاترین حد خوش رسیده.
فلش بک های الیور تو جزیره فوق العاده شده. پر از جزئیات و شخصیت هایی که خیلی خیلی خوب کار شدن. این شماره رو توصیه میکنم بخونید.


Robocop: the last stand#5

روبوکاپ ــه فرانک میلر هم من دارم دنبال میکنم. به نظرم خیلی مجموعه ی خوبیه . پر از لحظات wtf و خشونت و به شدت اکشن.
کمیکش از رو فیلمنامه ای که میلر برا روبوکاپ 3 نوشته اقتباس شده. آرت ورکش خیلی خوبه. همه ی دست و پاهایی که قطع میشن و مغزهایی که رو دیوار میریزن با بهترین جزئیات طراحی شدن.
هرچند قسمت پنجمش به اندازه ی قبلی ها خوب نبود. ولی در کل یکی از کارای خوبه فرانک میلر هست به نظرم.


Burn the Orphanage: Born to Lose#2

Burn the Orphanage: Born to Lose هم یه مجموعه ی کوتاه سه قسمتی هست که از بهترین های این چند وقته بود. داستانش درمورد یه fighting tournament شبیه مورتال کامبت هست.
اگه از بازی های مبارزه ای قدیمی مثل street fighter و غیر خوشتون بیاد و خاطره داشته باشید خیلی براتون نوستالژی خواهد داشت. به شدت فان هست و به شکل غیر قابل انتظاری خوبه.
read it and enjoy the hell out of it yourself
 
آخرین ویرایش:

xbox360 elite

کاربر سایت
May 13, 2007
803
نام
امیر
Finally.....:d

خب دوستان این رو اینجا میزارم چون در مورد کمیک هم هست. موضوع اینه که ما داریم رو یه گرافیک ناول کار میکنیم که خب معلوم هست که وان-شات هست و خب طراح لازم داریم.فقط اینو بگم که به هرحال امکان داره کار اصلا استقبال نشه و اینا برای همین هم کار به صورت انگلیسی ارائه میشه (نسخه فارسی هم داره البته)

از همین جهت هم کسایی که تو کار طراحی هستن خواهش میکنم معرفی کنن خودشونو که کار رو شروع کنیم. برای بازیسنتری ها هم کارهای ویژه در نظر گرفته میشه

دوستانی هم که مایل هستن که تو امر نوشتن هم کمک کنن لطفا بگن که اولین پروژه کمیک سازی بازی سنتر رو شروع کنیم( البته کلیت داستان مشخص هستنش)
 

xbox360 elite

کاربر سایت
May 13, 2007
803
نام
امیر
پست یه کم شاید سنگین باشه. گذاشتم تو اسپویل عکس ها رو


این دوتا کمیک های این هفته هستن که خب شماره اولشون هست و تازه شروع میشن.

STK627247.jpg



boom_deceivers_002.jpg

ضمن این که این کمیک بتمن در برابر قاضی درد هم نسخه پیپربک میاد هفته دیگه که خیلی من منتظرش بودم:d
Batman-Judge-Dredd-Collection-HC.jpg


دیگه این کهVertigo Essentials Amercian Vampire هم قراره بیاد که البته فکر کنم ریپرینت باشه و بعیده چیز اضافه داشته باشه اما ضرر نداره


MAD این ماه هم که دیگه اصلا نگو. حتما نسخه فیزیکی شو میخرم:d
MAD-525-Cover_52a139aa506ba7.80186293.jpg


این سند من کی شماره جدیدش اومد؟ کسی این سری رو خونده؟
The Sandman: Overture 2
1384197035-290x290.jpg


این هم اثر جدید ورتیگو شماره یک:


OCT130271_m.jpg
 

sina_unl

کاربر سایت
Oct 27, 2005
2,065
نام
سینا
این سند من کی شماره جدیدش اومد؟ کسی این سری رو خونده؟
The Sandman: Overture 2
شمارۀ یکش رو خوندم. Prequel هست و در عین سادگی شروع شد و جالب تموم شد.
شمارۀ دومش آخر فوریه میاد.
هر چیزی از نیل گیمن رو باید خوند. در بدترین حالت از کارهای در حد خوب، بهتره
 

xbox360 elite

کاربر سایت
May 13, 2007
803
نام
امیر
شمارۀ یکش رو خوندم. Prequel هست و در عین سادگی شروع شد و جالب تموم شد.
شمارۀ دومش آخر فوریه میاد.
هر چیزی از نیل گیمن رو باید خوند. در بدترین حالت از کارهای در حد خوب، بهتره

این همون سری بود که میگفت داره روش کار میکنه نزدیک یه سال پیش؟

راستی انگار قراره یه شماره دیگه هم از Bloody Marry گارت انیس هم بیاد تو ماه های بعدی. منتظرش باشید
 

OMG

کاربر سایت
Sep 17, 2012
4,223
نام
امیرحسین
عالی بود عالی. الان موندم بین داغون کردن اون Cannibal ها، شکنجه شدن گاورنر، و این: کدوم رو به عنوان لذت بخش ترین قسمت کمیک انتخاب کنم:D
 

TwistedFate

کاربر سایت
Jul 31, 2013
407
نام
Alireza
سلام . کسی سایتی می شناسه که بشه ازش کمیک دانلود کرد ؟ ممنون میشم معرفی کنید .چند تا کمیک باحال هم به من معرفی کنید . خیلی ممنون
 

xbox360 elite

کاربر سایت
May 13, 2007
803
نام
امیر
بهترین راهش تورنته چون بقیه سایت ها معمولا به خاطر کپی رایت یا سریع پاک میکنن یا تو آپلودرهای مسخره میزارن. یه ترکر خصوصی هست که اگه بتونی توش عضو شی خیلی خوبه. مصاحبه داره منتهی قبل عضو شدن.


ولی اگه از تورنت نمیتونی دانلود کنی همون سایت
Comicsall.org که الان کمیک های جدیدشو تو
newcomic.org میزاره سایت بدی نیستش
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر