Beyond: Two Souls [پست اول تاپیک خوانده شود]

hosein ati

کاربر سایت
Jan 27, 2010
145
نام
حسین
بازی در اصل 2 تا پایان داره که یکیش 4 شاخه میشه و در کل میشه 5 تا اما 2 تا شخصیت هستن که مردن یا زنده بودنشون به جودی بستگی داره و با توجه به اینکه سونی گفته بازی 12 تا پایان داره پس به یه احتمالی زنده و مرده بودن شخصیتها در پایان بازی حساب میشه

این دوتا شخصیت یکیش ryan هست
اون یکی هم باید nathan باشه درسته ؟
 

'!|SNAKE|!'

کاربر سایت
Sep 4, 2011
725
نام
Soroush
اول فکر میکردم نتونه به باران شدید برسه اما خوب واقعا یه چیز دیگه بود...من با هیچ فیلمو بازی قبلا با شخصیتش اینقدر انس نگرفته بودم

بازی الن و دافو فوق العاده بود... این بازی باید ادامه داشته باشه ...شخصیت جودی توی یک شماره نمی گنجه ...

برای من کل بازیهای انحصاری سونی یک طرف و ماورا یک طرف.
 

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
خوب بازی تموم شد . مسلما بزرگترین علت عدم موفقیت در کسب نمرات خوب ، نحوه روایت داستان این بازی بود . حیف از این پتانسیل بالای داستانی که با یک روایت نه چندان جالب خیلی از داشته هاش رو از دست داد. نکته ای که من تو متن اکثر review ها هم دیدم و بهش اشاره شده بود . گرافیک بازی و مخصوصا انمیشن های صورت رسما نسل بعد رو به چالش می کشه ! حداقل تا یکی دو سال اول شاید چنین کیفیت انیمیشن صورتی نیبینیم حتی روی کنسول های نسل بعد ، موسیقی محشر و نهایتا یه گیم پلی دوست داشتی و متفاوت که ترکیب کنترل ایدن و جودی واقعا عالی از اب در اومده بود . اگه نحوه روایت داستان حالت عادی خودش رو طی می کرد من لیاقت بازی رو در حد نمره 9 یا 9.5 می دونستم . ولی با توجه به اون روایت در بهترین حالت 8 و در سخت گیرانه ترین حالت نمره 7 می گیره از نظر من ، در نهایت اینکه بیاند یکی از تجربیات خوبم در این نسل بود .

موفق باشید
 

salar_dariush

کاربر سایت
Mar 14, 2011
4,372
من اون تيكه كه با سرخپوستا هستيمو تموم كردم چقد به پايانش مونده؟
40 % تقریبا

خدمت دوستان The Making of Beyond_ Two Souls™

Download File : 1_The_Making_of_Beyond__Two_Souls™.rar
3 تایه بعدی رو هم هر چه سریعتر آپلود میکنم

پارت بعدی
Download File : 2_The_Making_of_Beyond__Two_Souls™.rar
 
Last edited by a moderator:

Sir Nate Drake

کاربر سایت
Aug 31, 2011
438
نام
سید پرهام
برای یه کسی که با بازی خیلی حال کنه و اونو یکی از بهترینها بدونه(مثل من) شاید خیلی سخت باشه فهمیدن اینکه آیا بازی سلیقه ای هست یا نه !! ولی خوب با دیدن نمرات و نظرات خیلیها میشه باز به این مسئله پی برد. من به طرز عجیبی با همه چیز بازی حال کردم. حتی روایت داستان که خیلیها ناراضی بودن ازش و نظر خودم هم در مورد این نوع روایت برای Beyond خیلی مثبته و واقعاً سینمایی بود و به دل من یکی که خیلی خیلی نشست ! داستان هم که واقعاً عالی بود که این نوشتن داستانی عالی یکی از مشخصه ها Cage هست که واقعاً این بار هم داستانی بی نقص نوشت. موسیقی هم که ازش حرفی نمیزنم چون همه میدونیم چه شاهکاریه موسیقی با حضور Hans Zimmer به عنوان تهیه کننده ی موسیقی و Lorne Balfe به عنوان آهنگساز ! گیم پلی هم پیشرفت خیلی خیلی عالی و زیادی نسبت به Heavy Rain داشت و فکر میکنم با این گیم پلی خیلی از کسانی که با گیم پلی HR حال نکرده بودن هم حال کنن ! حالا ما که خیلی هم گیم پلی HR رو دوست داشتیم و اونو هم خیلی می پسندیدیم. تنوع هم که در بازی خیلی زیاد بود و یکی از دلایلش هم همین وجود سنین مختلف Jodie برای بازی کردن بود که به اکثر مراحل تنوع جالبی داده بود. در کل از گیم پلی هم بی نهایت راضی بودم. گرافیک بازی هم که در بالاترین نقطه ی این نسل به همراه چند بازی دیگه مثل TLOU قرار داره ! حرکات و انیمیشن صورت به قدری طبیعیه که اگر کسی از دور(یا حتی نزدیک !!!) نگاهی به بازی داشته باشه اونو میتونه با واقیعیت و با یه فیلم اشتباه بگیره ! گرافیک بازی تا اوایل نسل بعد خیلی حرف واسه گفتن داره و از خیلی از بازیهای نسل بعدی هم گرافیک بهتری رو ارائه میکنه و جزو بهترینهاست ! یکی از نکات خیلی مهم هم در مورد بازی فوق العاده بازی کردن Ellen Page و Williem Dafoe و باقی بازیگرها در نقش کاراکترهای بازی هست. Page به بهترین شکل بازیشو ارائه میده و واقعاً این نقشو باور پذیر بازی میکنه که واقعاً تا چندین روز میتونه رو آدم این کاراکتر Jodie Holmes تاثیر زیادی بذاره ! در کل امسال انتخاب سختی برای گرفتن جایزه ی Best Performance By Human Female صورت خواهد گرفت که فکر میکنم انتخاب بین Ellen Page و Ashley Johnson و Camila Luddington صورت بگیره که الحق هم انتخاب خیلی سختی میتونه باشه !! ولی باز فکر میکنم که این جایزه نصیب Ellen Page بشه !
Ellen Page در جواب این سوال که چه چیزی اونو وادار به بازی در نقش Jodie Holmes در Beyond کرد گفته :
I loved the story, character and was so interested in David Cage's work and what he is doing with video games.
در آخر هم باید بگم Beyond Two Souls خیلی روم تاثیر گذاشته و از همون اول که بازی رو شروع کردم و تا الآن که چند روز هم از تموم کردنش گذشته تاثیر فوق العاده زیادی روم گذاشته و تمام فکر و ذکرم شده ! واینکه اگر بخوام به این بازی نمره بدم پایین 9 مطمئناً نمیدم. یعنی میتونم بهش 10 بدم چون واقعاً یکی از بهترین تجربه های دوران گیمریم رو این بازی به من ارائه کرد ! Thank You David Cage !
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
دیشب بازی رو شروع کردم. برخلاف انتظارم بازی پیشرفت فوق العاده ای نسبت به Heavy Rain حساب میشه، چه از لحاظ داستان و چه از لحاظ گیم پلی.

تا اینجای کار که بازی بسیار خوب پیش رفته امیدوارم تا آخر همین روند رو ادامه بده. بی صبرانه منتظرم باقی داستان جودی و ایدن رو ببینم.

الان من اینجام :
تازه رسیدم به همون بیابونه (Nivorah ؟!) و اولین صبح جودی توی مزرعه است.

بهترین بخش بازی تا اینجای کار :
جایی که جودی بی خانمان شده و میخواد خودش رو بندازه پایین.

کارگردانی خوب اون بخش و ترکیبش با بازی فوق العاده Ellen Page، این تیکه رو به یکی از زیباترین و احساسی ترین لحظات نسل هفتم تبدیل کرده.

آها تا یادم نرفته، بعضی صحنه ها واقعا حس ترس رو به بهترین شکل ممکن به بازیکن منتقل میکنه. کسایی که بازی کردن میدونند کدوم بخش های بازی رو میگم. کشاکی مسئولای کپکام یه چیزایی از این بخش های بازی یاد بگیرن.
 

malek911

کاربر سایت
Aug 22, 2007
5,950
نام
malek
بالاخره پس از کش و قوص فراوان تونستم بازی رو تموم کنم.فقط میتونم بگم اگه تو هر کاری و هر عملی که انجام میدیم واسمون سوال پیش نیاد مطمئن باشیم که داریم تبدیل به ربات میشیم.سوال پرسیدن نشون دهنده ی قابلیت رشد انسان هستش که تو هر مقطعی از زندگیش میتونه واسش اتفاق بیفته.خلاصه ی کلام beyond واسم همچین چیزی داشت.در مورد گرافیک و صدا و گیم پلی هیچ حرفی نمیزنم چون این چیزی که cage تو بازیش واسه مخاطباش اراعه کرده بالاتر از اینا هستش هر چند که همه اون عوامل بصری استاندارد جدیدی رو تو نسل فعلی ارائه داد.در مورد امتیازات هم بگم که نگاه کنید به برنده جایزه اسکار همین سال و همچنین یه نگاهی به امتیازات این دو فیلم بندازید prometheus , fast and furious 6
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر