من از یه دریچه دیگه دارم به این قضیه نگاه می کنم. اگه دیوید کیج میومد توی ساخت بازیش گیم پلی بازی رو هم در نظر می گرفت و میگفت توی بازی جدید میخوایم در بخش گیم پلی به سمت یه ایده جدید بریم که با هوی رین فرق داره بازم من از کارش استقبال می کردم ولی وقتی اینکاره جدید رو دیدم و یه نگاه دوباره به مصاحبه های این آدم کردم دیدم این اصلا هدفش بازی سازی نیست بلکه فقط میخواد ادای یه فیلم ساز حرفه ای رو توی صنعت گیم در بیاره. عین کسی که تازه برنامه نویسی یاد گرفته و هیچ کجا توی این سطح بهش کار نمی دن الا خدمات کامپیوتری ها بعد میره دهاتشون کلی کلاس میزاره روی لبتاپش با پروژه ماشین حساب و اونا هم که تقریبا چیزی سر در نمیارن و کلی قربون صدقش میرن! این اصلا به بازی سازی و این بحثا کاری نداره. دقیقا اوضاش شبیه همون نویسنده bioware هست که هیچی از بازی سرش نمی شه ولی نویسنده مس افکت یکی از بزرگترین IP های نسله. تفاوت اینجاست که آزادی بهش دادن و داره بازی رو فدای داستانش می کنه. من عاشق داستان قوی ام ولی زمانی که گیم پلی بازی هم درست و درمون باشه یا حداقل سازندش شبیه آدم های عقده ایی رفتار نکنه و واسه بازیش پوستر تبلیغاتی سینمایی طراحی نکنه و طوری وانمود نکنه که آرزوی دیدن یه همچین پوستری رو روی سردر سینماهای آمریکا داشته.