Multi Platform Assassin's Creed: Valhalla

سازنده
Ubisoft Montreal
تاریخ انتشار
November 10, 2020
ناشر
Ubisoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
https___forum.bazicenter.com_attachments_1633365649901-png.227035_.jpg

Publisher: Ubisoft
Developer: Ubisoft Montreal
Genre: Open-World RPG
Release Date: Holiday 2020
Platforms: PS4-PS5-X1-XSX-PC-Stadia​
اطلاعات کلی
  • تیم Black Flag و Origins مسیئولیت ساخت بازی را بر عهده دارد.
  • علاوه بر استودیو مانتریال، 12 استودیوی دیگر یوبیسافت و همچنین استیودی Sperasoft در ساخت بازی همکاری دارند.
  • بازی بین نسلی بوده و برای اکثر پلتفرم های موجود منتشر میشود.
  • بازی یک نفره بوده و قابلیت Co-Op وجود ندارد.
  • همچون ادیسه، قابلیت انتخاب جنسیت کرکتر وجود دارد
  • وقایع بازی در انگلستان و نروژ اتفاق می افتد.
  • انگلستان شامل 3 شهر بزرگ می شود: London، Winchester وJórvík
  • نقشه ی بازی مقداری از ادیسه بزرگ تر است.
داستان
  • وقایع بازی در سال 873 آغاز میشود.
  • شخصیت اصلی Eivor نام دارد.
  • بازی مناطق مختلفی همچون نروژ و اسکاتلند را شامل می شود.
  • Hidden Ones و Order of the Ancients نقش بسیار مهمی در بازی دارند و از این نظر بازی با AC4 مقایسه شده است.
  • بازی در نروژ آغار میشود، Eivor به دلیل سختی های داخل کشور و به منظور یک شروع تازه به همراه افرادش راهی انگلستان میشود.
  • Eivor در مقطعی از داستان، با اساسین ها ملاقات و از آن ها هیدن بلید را دریافت میکند.
  • دلیل نصب هیدن بلید بالای مچ، ترساندن دشمنان است.
  • باور بر این است که اساسین ها ارتباطاتی با ادین دارند.
  • Eivor در ابتدا به دلیل اهداف مشترک با اساسین ها همکاری میکند اما در ادامه و با پیشرفت داستان به صورت کامل به آن ها میپیوندد.
  • فیگور های تاریخی همچنین المان های ماورایی مرتبط با اساطیر نورث در بازی وجود دارد.
  • قابلیت انتخاب دیالوگ تا حدودی در بازی وجود دارد. برخی از آن ها مرتبط با تصمیم های داستانی داخل Settlement می باشد.
  • با این حال تایید شده که Eivor یک شخصیت مشخص و پابرجا داشته و همانند یک صفحه ی سفید نبوده که توسط بازیکن پر شود.
  • از این رو سازندگان Eivor رو با Geralt نزدیک تر میدانند تا Dragonborn.
  • شخصیت داخل تریلر، شاه آلفرد، در ابتدا یکی از ویلن های بازی می باشد، اما در ادامه همه چیز ممکن است تغییر کند.
  • ساکسون ها دشمنان اصلی می باشند، با این حال برخی از وایکینگ ها ممکن است در مقابل بازیکن قرار بگیرند.
  • هر 2 حالت مذکر و مونث برای شخصیت اصلی Canon می باشد، اما چگونگی آن مشخص نیست با این حال سازندگان اطمینان داده اند که با انجام بازی این سوال رفع خواهد شد.
  • بخش مدرن بازی، ماجرای لیلا حسن را دنبال میکند. سازندگان اذعان داشته اند که ایده ای که مدت ها برای این بخش در نظر داشته اند در این نسخه انجام داده اند.
  • از لفظ "خاتمه" برای داستان بازی استفاده شده و گفته شده پلات های داستانی مهمی در این شماره به سرانجام میرسد.
گیم پلی
  • تمرکز بیشتر روی المان های RPG
  • بازگشت سپر
  • مشابه سری سولز، قابلیت Dual-Wield با هر ترکیبی از سلاح ها، حتی ۲ سپر!
  • قابلیت شخصی سازی مو، لباس، ریش، تتو و War Paint وجود دارد.
  • تمامی Gear ها منحصر به فرد هستند.
  • Gear ها قابلیت آپگرید دارند، با این حال امکان اتمام بازی با Gear های آغازین وجود دارد.
  • Ability ها برمیگردند و انواع مختلفی همچون پرتاب تبر را شامل می شود.
  • مهارت ها از Skill Tree وسیع بازی که اینبار Skill Graph نامیده میشود، قابل دریافت هستند.
  • سیستم لول بندی از بازی حذف شده و سیستمی بر مبنای قدرت جایگزین آن شده است.
  • بر خلاف لول، اینبار اسکیل و Gear راه های اصلی ارتقا و پیشرفت کرکتر هستند.
  • سیستم مبارزات بازی خشن، سنگین و پر سر وصدا توصیف شده.
  • سلاح ها با استفاده از Rune ها قابل شخصی سازی هستند. (مشابه سیستم Engraving در ادیسه)
  • سیستم قطع عضو در بازی وجود دارد.
  • تیم تمرکز ویژه ای روی تنوع و شکه کننده بودن مبارزات داشته است.
  • دشمنان جدید در سرتاسر بازی ظاهر میشنود تا از حس یکنواختی جلوگیری شود.
  • هر نوع از دشمنان دارای نقاط ضعفی هستند که با شناسایی آن ها میتوان سرنوشت مبارزه را تغییر داد.
  • دشمن سرسختی که در تریلر توسط Eivor کشته میشود یک Ring Leader است.
  • Longboat ها ابزاری برای حمل و نقل سریع می باشند، نه مبارزه.
  • همچنین Raid ها با استفاده از Longboat صورت میگیرد.
  • خدمه ی Lonboat قابل شخصی سازی هستند.
  • Eivor میتواند Raid هایی علیه سایر گروه ها همچون، تمپلارها، ساکسون ها، وایکینگ های رقیب و "یک گروه مرموز" هدایت کند.
  • علاوه بر Raid ها، Assault ها نیز وجود دارند که شامل ست-پیس های بزرگ هستند.
  • نفرات استخدام شده، در Settlement مشغول میشوند.
  • Settlement هاب بزرگ بازی میباشد که نقش حیاطی در روند داستانی خواهد داشت.
  • با پیشرفت در بازی قابلیت ساخت Tavern، انواع خانه ها و همچنین Black Smith در هاب، جهت ارتقای سلاح ها وجود دارد.
  • برخی از المان های UI جهت تشویق بیشتر به گشت گذار، حذف شده است.
  • قابلیت رومنس در بازی وجود دارد.
  • مینی گیم های مختلفی از جمله تاس بازی، ماهی گیری، رجز خوانی و مسابقات نوشیدن در بازی وجود دارد.
  • کلاغ ادین نقش عقاب در نسخه های قبلی را خواهد داشت.
  • بازگشت Social Stealth!
  • هیچ اجباری برای انجام ساید کوئست ها به منظور پیش روی در داستان وجود ندارد و بازیکن می تواند به هر ترتیبی که میخواد محتوای بازی را مصرف کند.
نسخه های مختلف


 
Last edited by a moderator:

Robin Hood

کاربر سایت
Feb 14, 2008
3,219
نام
امید
تریلر CG که خلاصه ای از چند اپیزود سریال Vikings بود شخصا تا گیم پلی ازش نبینم هایپ نمیشم.

Ability های ادیسه برمیگردن (اینبار با تم وایکینگی)
سیستم لول بندی حذف شده. (Thank God)
بسیار عالی! همین حذف کردن سیستم لول بندی درب و داغونش که به گرایند کردن برای کوئست ها منجر میشد میتونه بازی رو از این رو به اون رو کنه! خوشم اومد اشرف اسماعیل داره تاثیرشو میزاره :D
 

Code:888

کاربر سایت
Jul 3, 2013
604
جدا فرقی ندارن یا این یه آزمایش روانشناسیه که Hive-Mindـه بازیسنتر رو امتحان کنی؟
جز Density بیشتر پوشش گیاهی و درخت من هیچ فرق خاصی نمیبینم که بگیم این یه جهش نسلیه. واقعا شما تفاوت خاصی میبینی؟
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
جز Density بیشتر پوشش گیاهی و درخت من هیچ فرق خاصی نمیبینم که بگیم این یه جهش نسلیه. واقعا شما تفاوت خاصی میبینی؟
دیگه شرمنده همه جای کره زمین چمن سبزه و درختا تو فصل پاییز نارنجی می شن:| بعد اینکه بازی بین نسلیه نه نسل بعدی. شرایطش دقیقا مشابه بلک فلگه.
 

Code:888

کاربر سایت
Jul 3, 2013
604
دیگه شرمنده همه جای کره زمین چمن سبزه و درختا تو فصل پاییز نارنجی می شن:| بعد اینکه بازی بین نسلیه نه نسل بعدی. شرایطش دقیقا مشابه بلک فلگه.
بیخیال من چیکار به رنگبندی و این داستانا دارم. دیگه خیلی واضحه کیفیت تکسچر ها و نورپردازی فرق خاصی با Odyssey نداره:|
در مورد بین نسلی بودنش هم برای همین گفتم وقتی ادعا میکنی با ۱۵ تا استودیو کار کردی انتظارها از این بالاتره قطعا. بگذریم از اینکه بازیاهای نسل قبلی داشتیم که گرافیک بهتری داشتن (حداقل با توجه به این اسکرین شات ها)
 
آخرین ویرایش:

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
یعنی نامردا حتی حاضر نیستن Unity رو گردن بگیرن :D
راستی اون مرتیکه الکساندر آمانسیو این روزا چیکار می کنه؟:)) یونیتی بزرگ ترین شکست عشقی گیمینگ منه. فارغ از مشکلات فنی، تا وسطای بازی فوق العاده پیش میرفت، یهو معلوم نیست چی شد کلا گند زدن به خط داستانی.
 
  • Like
Reactions: Ehsan95_76

guppy

کاربر سایت
May 30, 2015
2,149
نام
davood
نمیدونم اساسینس به کجا کشوندن کردن rpjولی تو تریلر اوم مرد که کنار درخت بود یهو غیب شد فکر کنم مثل ریولیشن روح الطایر در کل که من باش حال کردم اینم که میشه ۲سلاح مختلف هم زمان استفاده کرد شخصی سازی در کل من هایپ شدید شدم اگر میخواستم مثل سری قبل جلو برن دیگه بازی برای نسل جدید تازگی نداشت این تغیرات به نظرم واجب بود ولی دیگه شخصیتی مثل اتزیو یا الطایر تو این فرانچایز ساخته نمیشه ایور یه جوری نچسب
 
  • Like
Reactions: Love Console

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
نمیدونم اساسینس به کجا کشوندن کردن rpjولی تو تریلر اوم مرد که کنار درخت بود یهو غیب شد فکر کنم مثل ریولیشن روح الطایر در کل که من باش حال کردم اینم که میشه ۲سلاح مختلف هم زمان استفاده کرد شخصی سازی در کل من هایپ شدید شدم اگر میخواستم مثل سری قبل جلو برن دیگه بازی برای نسل جدید تازگی نداشت این تغیرات به نظرم واجب بود ولی دیگه شخصیتی مثل اتزیو یا الطایر تو این فرانچایز ساخته نمیشه ایور یه جوری نچسب
مثل اینکه واقعا اودینه. نه که "واقعا" اودین باشه البته، ولی اینجوری که از مصاحبه گیم اسپات خوندم چون وایکینگ ها واقعا باور داشتن که اودین تو جنگ باشونه و کلا مراسماشون خیلی واقعی بوده براشون، خواستن اون حس رو به پلیر انتقال بدن.
Origins and Odyssey had this mythical, almost magical element to them and in Valhalla's trailer there's a tree and some sort of spectral-life figure who says, "Odin is with us." How much of the Norse mythology is built into this new Assassin's Creed and how much of it is a grounded journey for these Viking warriors trying to find their place in the world?

McDevitt:
The way we approach Norse mythology in Valhalla--we wanted to take a grounded approach, but we wanted to portray this culture as people who legitimately believed in these things. This mythology, this religion--it's infused in every aspect of their life. They bargained and bartered with the gods before raids, before feasts, before harvests. We wanted to portray that in as grounded a way as possible.

For somebody like Eivor--who in the midst of battle would believe these things about these gods--we felt they'd believe they could see Odin. We wanted to start from there, to keep the player swimming in that feeling. I'm not going to go too much further than that, but this is the same team that made Origins and our feeling about how to integrate [mythology] is similar. We want to create a similar feeling of being suffused in the mythology, but also the daily practice of this religion. Especially since you're going to be in England, which is a Christian nation. There were a lot of interesting frictions, but also some attempts at understanding one another.
 

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
Social stealth هم تایید کرد اشرف اسماعیل که برگشته به بازی

منظور همون استفاده از محیطه. قایم شدن بین جمعیت و تو سایه کنار دیوار رفتن و .‌‌‌.. برای اساسین کردن.

و ظاهرا دیگه لول بندی که نیست، کشتن با یه ضربه و اساسین کردن هم‌برگشته به بازی
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
وجود رومانس هم خبر خوبیه، هرچند احتمالا مثل اودیسه یه چیز سطحی و چیپ هست و نباید توقع چیزی مثل ویچر یا مس افکت رو داشت :D



فکر کنم قبلا هم بوده؟ :D

View attachment 139549
من در مورد این جهت هیدن بلید نظرم اینه که مرحوم داریوش غلط کرد، ما به احترامش باید روی ساعد بذاریم هیدن بلیدو:)) بهش فکر کنی منطقی تره اینجوری که داریوش می زده، با مشت نیروی بیشتری می تونی وارد کنی تا اینکه دستت رو بخوای ببری بالا و کف گرگی بزنی، ولی خوب مهم نیس، مهم اینه که روی ساعد کول تر و باحال تره از این حالت فعلی:D
 
  • Smile
Reactions: ChampionOfLight

bayern_vahid

کاربر سایت
Dec 9, 2009
5,765
نام
وحید
همین که هیدن بلید برگشت و اون لول بندی مسخره جمع شده خودش پیشرفته
کاش مثل مس افکت گزینه برای حذف دیالوگهای انتخابی رو هم اضافه کنن برای طرفداران اکشن ادونچر
در کل همچنان نظرم بر این بود بازی اسم اساسینز کرید رو یدک نکشه ولی بازم خوبه امیدوار کننده ست
 

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
4,268
نام
سروش
Valhalla:
assassins-creed-valhalla-ps5-ps4-screenshots.original.jpg

Odyssey:
03DEA0002A6BDD0E1991C5341C2DB505B72D2AF6
next-gen ـه مثلا؟ این الان چه فرقی با Odyssey داره؟ با افتخار هم میگن با ۱۵ تا استودیو همکاری کردیم...

draw distance
lighting
textures
:D
انتظار خیلی بیشتره ولی خب از یه بازی cross gen چه انتظاری داری ؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر