Assassin's Creed 2, Xbox360 Thread | لطفاً پست اول تاپیک را بخوانید

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,073
مطلب بسیار ارزشمند که توسط دوست عزیز اقا پوریا (PXG) ترجمه و تنظیم شده:

Image7.jpg6u6u.jpg




ممکنه لطفآ خودتون رو معرفی کنید ؟

من Sebastien Puel تهیه کننده Assassin’s Creed 2 هستم که وظیفه هدایت تیم تولید و صد البته تحویل بازیی که شما در انتظارش هستید رو بر عهده دارم.
.

ساخت Assassin’s Creed 2 برعهده چه تیمی قرار داره ؟

نسخه های PS3 , X360 , PC بازی در حال حاضر توسط Ubisoft Montreal مراحل ساخت و توسعه رو پشت سر میگذارن و در حال حاضر بیش از 300 نفر بر روی این پروژه مشغول به کار هستند


چه ارتباطی بین Assassin’s Creed و Assassin’s Creed 2 وجود داره ؟

Assassin’s Creed 2 ادامه مستقیم شماره اول بازی به حساب میاد. تیم طراحی بازی تمام تلاش خودشون رو به منظور بالا بردن حد و اندازه های ساختار کلی و همچنین افزودن عمق و تنوع بیشتر به هسته اصلی بازی به خرج میدن . در طراحی بازی از موتور Scimitar/anvil استفاده شده که علاوه بر ساخت شماره اول در بازیهای دیگری مثل Prince of Persia و Shaun White Snowboarding هم استفاده شده گذشته از این ما تیم دیگری رو هم به اضافه کردن ویژگیهای جدید و بروز کردن امکانات این انجین اختصاص دادیم در کل فکر می کنم توی این چند سالی که با این موتور کار شده ما به شناخت و تجربه کافی برای کار کردن با ان دست پیدا کردیم .
این شماره از بازی باز هم دنیای بزرگی رو به تصویر میکشه منتهای مراتب با این تفاوت که داستان بازی این بار در زمان دیگه ای رخ میده ایتالیای دوران رنسانس . در Assassin’s Creed 2 شما نه در نقش یک Assassin بلکه در نقش یک اشراف زاده ظاهر خواهید شد که قصد داره پرده از راز حقایق پنهان بازی برداره .
به صورت کلی ازادی – رفتار و عکس العملهای جمعیت – مبارزات چالش برانگیز تر – طراحی هر چه بهتر انیمیشن های سیالات و محیطهای واقعی پر جزییات – ایجاد قتل یا به عبارتی ترور های بیاد ماندنی در خلال انجام بازی و… پایه های اساسی سری Assassin’s Creed هستند که ما در این شماره خیال داریم انها رو بیشتر بهبود بدیم.


assassinscreed25.jpg


چه انتظارات دیگه ای میتونیم ازAssassin’s Creed 2 داشته باشیم که دوباره بتونه همون تجربه لذت بخش شماره اول رو برای ما تداعی کنه ؟

خب روندی که ما برای ساخت Assassin’s Creed 2 در پیش گرفتیم خیلی راحته ما ویژگیهایی که در شماره قبل جواب دادند و میگیریم و انها رو به مرحله بعد می بریم و بهتر از گذشته در بازی واردشون می کنیم. ببینید Assassin’s Creed واقعآ یک پروژه فوق العاده جاه طلبانه و در عین حال متحیر کننده بود که اگر نظر منو بخواید میگم که عناصر و بنیاد های تازه ای را وارد این صنعت کرد از جمله وارد کردن گیمر به به سلسله حوادثی که از وقایع تاریخی الهام گرفته شدند ان هم در محیط ها و با حضور مردمانی که ساخت ان فقط با این نسل فعلی کنسولها امکان پذیر بود . خب کاملآ واضحه که ما دوست داریم محیطها , مناظر بازی ,داستان و راههای ارتباط با مردم رو قشنگ تر و بهتر از قبل کنیم اما تمرکز اصلی تیم در Assassin’s Creed 2 ایجاد تنوع کافی در تمام ابعاد مختلف بازی است متوجه منظورم که هستید, تنوع بیشتر در ماموریت ها , تنوع بیشتر در گیم پلی و سلاح های بازی , ترور های جالب تر و شخصیت پردازی عمیقتر در واقع ما میخواهیم که وقایع Assassin’s Creed 2 کاملآ غیر قابل پیش بینی باشه طوری که گیمر در پایان هر ماموریت واقعآ راغب باشه که بازی رو ادامه بده و از خودش بپرسه که :" بعد از این چه اتفاقی ممکنه رخ بده ؟؟"



داستان در Assassin’s Creed 2 به چه صورت هست ؟

به منظور کمک کردن به فرقه Assassins دزموند این بار باید خاطرات یکی دیگر از اجدادشو مرور کنه : Ezio Auditore Di Firenze یکی از اشراف زادگانی که در اواخر قرن 15 در ایتالیا زندگی میکرد و توسط تعدادی از خانواده های پر قدرت ایتالیای ان زمان بهش خیانت شده و Ezio هم درصدد انتقام از انها و قشر ستمگر جامعه برمیاد اما داستان فقط به چگونگی خونخواهی Ezio ختم نمیشه و در ادامه طرح داستانی بازی گسترده تر خواهد شد که دنیای دزموند (قرن 21 )رو هم تحت تاثیر قرار میده .

Image4.jpguk.jpg



سوالی که پیش میاد اینه که چرا ایتالیای زمان رنسانس رو برای این شماره از بازی انتخاب کردید ؟

خب این برمیگرده به بار اولی که ما Assassin’s Creed رو برای خودمون تعریف کردیم از همان موقع میدونستیم که می خوایم دوره های زمانی اساسی و تاثیر گذار تاریخ رو در بازی تعریف کنیم مثل زمانهایی که همه چیز شروع به تغییر کردند و در نهایت دنیایی که من و شما الان در ان زندگی میکنیم رو به وجود اوردند .شماره اول بازی هم به همین صورت بود ان زمان نوعی تقابل قدرت بین تمدن و مذهب و تعادل بین ان دو رو به تصویر می کشید که تاثیرش در قرون بعدی مشخص میشد ساخت شماره دوم هم به همین روال شروع شد و جواب ان سوال ایندفعه این بود : در زمانی و در مکانی کوچک تعدادی افراد نابغه و با استعداد همه چیز رو تغییر دادند انها برای خودشان دنیایی رو تصور می کردند که در مرکز ان انسان قرار داشت نه خدا !!!
انها سیاست , معماری , جنگ و دیپلماسی رو عوض کردند . انها سیستم بانکی رو به این صورت که ما امروز میشناسیم دراوردند حتی یکی از انها پا را فراتر گذاشت و هواپیما , هلی کوپتر و تانک رو اختراع کرد .
ان مردان بوتیچلی ,ماکیاولی, داوینچی و مدیچی بودند ان مکان ایتالیا نام داشت و ان زمان اواخر قرن 15 بود که به ان رنسانس گفته میشد ( در زبان فرانسه یعنی تولد نو ) خب حالا ما این فرصتو به دست اوردیم که وقایع مهم ان دوران رو در یکی از بازیهای Assassin’s Creed به تصویر بکشیم و انها رو مجددآ احیا کنیم.


در مورد وجه هنری بازی و چگونگی نشان دادن ایتالیای زمان رنسانس چی میتونی بگی ؟

یکی از مهمترین بخش های بازی نشان دادن و ایجاد احساس بودن در مکانهای مهم ان دوره است که طراحیشون دقت زیادی رو می طلبید . از بعد فنی ما با ابزارهای بسیار کارامدی رو به رو بودیم از طرف دیگه نسبت به Assassin’s Creed در این زمینه علی الخصوص نورپردازی واقعآ پیشرفت های محسوسی داشتیم . نکته مهم در این زمینه اینه که ما می بایست چند تا از زیباترین و مبهوت کننده ترین مکان های دنیا یعنی ونیز , توسکانی و فلورانس رو در بازی طراحی می کردیم به همین خاطر تیم طراحی بازی نه تنها خیابانها , کانالهای اب , خانه های ان شهر ها را طراحی کرد بلکه معماری و حالت خاص نورهای شهر های ایتالیا در قرن 15 رو هم مورد توجه قرار داد تنها چیزی که میتونم در این رابطه بگم اینه که با عرضه بازی میتونید از اتاقتون در ونیز به گشت و گذار بپردازید !!



Assassin’s Creed 2 شخصیت اصلی جدیدی رو به ما معرفی میکنه از انجایی که Ezio ظاهر جدیدی داره و طبیعتآ چون در زمانی مغایر با زمان شماره اول حضور داره باید دارای شخصیت جدیدی هم باشه در این باره چی میتونید بهمون بگید ؟

فرقه Assassins همچنان در بازی وجود داره ولی اعضای ان در گذر زمان دستخوش تغییراتی میشن . Ezio در نگاه اول یک اشراف زاده معمولی به نظر میرسه اما خون یک Assassin در رگهاش جریان داره درست مثل الطیر او هم شخصیت مرموزی داره .Ezio استاد احساسات و هنر بقتل رساندن ولی در عین حال یک فرد اصل و نسب دار و با تربیت هم هست که میتونه با تمام اقشار جامعه ارتباط برقرار کنه و از انجایی که جذابیت های خاصی داره و همچنین ایتالیایی هم هست ما خواستیم که.... یه.. جور.... تمایل خاص به جنس زن رو هم براش قرار بدیم که مثل یک اغواگر عمل کنه !! اما از طرف دیگه سرنوشت میخواد که اون به فرد دیگه ای تبدیل بشه کسی که از اول براساس خشم و گرفتن انتقام به مقابله به مثل با همنوعان خودش مشغول میشه ولی در ادامه به جاهایی ناشناخته و اهدافی بزرگتر از انتقام شخصی و خونخواهی برای برقراری عدالت میرسه

Image6.jpgtku.jpg

میشه چند تا از حرکات و مهارتهای جدیدی که Ezio در Assassin’s Creed 2 قادر به انجامشون هست رو برامون نام ببرید ؟

Ezio در زمینه های مختلف استعدادهای گوناگونی داره در زمینه حرکات از ان جایی که بخش قابل توجهی از بازی در ونیز میگذره Ezio باید قادر به شیرجه زدن و شنا کردن در اب باشه که این از این قابلیت در بخش هایی از بازی برای حمله به اهداف هم استفاده میشه .Ezio میتونه با هر نوع گروهی سریعآ خودشو مخلوط کنه و بین هر نوع جمعیتی گم بشه در نتیجه جمعیت هم در این شماره نقش پر رنگ تری رو ایفا میکنه . سعی کردیم بخش free-running بازی بسیار بهتر از شماره قبل شده باشه در بالا رفتن از ساختمانها حرکت’’climb leap’’ قرار داده شده تا Ezio بتونه در هنگام بالا رفتن یک مانع عمودی چند متر به بالا بپره .
در مورد سیستم مبارزه نیزه , تبر , گرز ها به بازی اضافه شدن البته لازم نیست که همیشه انها را با خودش حمل کنه بلکه میتونه دشمنان رو خلع سلاح کرده و بعد سلاح ها رو بندازه . از انجایی که Ezio غیر از خنجر های پرتابی و تیغه هایی که در دستانش کار گذاشته شدن نمیتونه یک اسلحه رو همیشه با خودش حمل کنه باید بتونه از دستانش بهتر استفاده کنه در نتیجه او قادر به مبارزه با دستان خالی هم هست و در نتیجه میتونه دشمنان بازی رو با دست و پا بزنه یا حتی بگیره .
اینبار Ezio به جای یکی دارای 2 تا تیغه پنهان هست البته مدل اصلی در دست چپش قرار داره و دومی در دست راستش و حرکات زیادی رو هم برای ضد حمله ها و به قتل رساندن افراد دیگه در این شماره در نظر گرفته شده و در اخر امکان کشتن افراد با حرکات ویژه در همه جای بازی اعم از سقفها ,توی اب , جاهای مخفی و لبه ها ممکن هست
اینها تنها تعداد کمی از امکاناتی هست که در این شماره وجود دارند و Ezio حقه های بیشتری در استین هاش خواهد داشت.


Ezio میتونه از شخصیت های مهم دوران رنسانس کسی رو هم ملاقات کنه ؟

بله به عنوان مثال لئوناردو داوینچی در حالیکه برای Ezio بمثابه یک استاده یه طراح اسلحه هم هست که طرح پنهان کردن دو تیغه در بازی از طرف داوینچی مطرح میشه شما حتی میتونید از نزدیک شخصیتهایی مثل مدیچی و ماکیاولی و... رو هم ملاقات کنید. موقعی که در مورد این اشخاص تحقیق می کردیم می دیدیم که چه هر کدوم چه پیشینه جالبی داشتن و چقدر میتونن توی داستان ما تاثیر داشته باشن . دوران رنسانس از نظر اطلاعات ثبت شده بسیار غنی تر از قرون وسطی است به همین جهت با توجه به معلومات فعلی میشه از ان داستان بهتری رو دراورد همچنین ما دوست داریم که شخصی که بازی رو انجام میده خودش دوست داشته باشه که در مورد تاریخ هر کدام از انها مطالعه کنه. باعث افتخارمه که بگم بازیهای Assassin’s Creed جز معدود عناوینی هستند که میتونند به عنوان یک منبع اطلاعاتی برای افرادی که به یک دوره تاریخی خاص علاقه دارند مورد استفاده قرار بگیرند.

Image2.jpgh5ttt.jpg


ماموریتهای Assassin’s Creed بعد از مدتی کاملآ یکنواخت میشدند و میشه گفت که در طول 9 ماموریت اصلی ساختار بازی تفاوت چندانی نمیکرد ایا 2 Assassin’s Creed هم همین روند رو در پیش میگیره یا اینکه ساختار ماموریتها متنوع تر میشه ؟

ساختاری بازی و سیستم ماموریتها یکی از بخش های اصلی این قسمت از بازیه که تغییرات زیادی در ان اعمال شده . ساختار ماموریتهای بازی به گونه ای در امده که لذت بخش تر از قبل شده باشه و همچنین به گیمر بعد از ماموریتها پاداش داده بشه در مجموعه سه قسمت مهم در این بخش عبارتند از :

1-تنوع و تعداد ماموریتهای موجود
2-تعداد ماموریت دهنگان
3-ایجاد روند مناسب اشکار شدن و فهمیدن موضوع ماموریتها و داستان بازی برای گیمر

اگه بیاد داشته باشید قبلآ گفتم که ما در اینجا داستانی رو بازگو می کنیم که غیر قابل پیش بینی باشه نه اینه از اول بازی از شما بخوایم که تعداد X قتل اصلی بازی رو پشت سر هم انجام بدید ساختار ماموریتهای بازی شامل انجام قتل , ترساندن فرد یا افراد مختلف , جمع اوری اطلاعات و... میشه مطمئن باشید که ما این بار در زمینه ایجاد تنوع کافی در نوع و انجام ماموریتها تمام تلاش خودمون رو خواهیم کرد
همینطور سعی کردیم که دست گیمر ها رو در انجام ماموریتها باز بذاریم به عنوان مثال شما میتونید در خلال انجام ماموریت اگر دیدید شخصی به شما مشکوک شده رو بلافاصله به قتل برسونید یا اینکه اجازه بدید دزدان توسط نگهبانان تعقیب بشن! همه این انتخابات اختیاری هستن و هر کدوم هم پاداش مخصوص به خودشون رو خواهند داشت



تعامل با جمعیت یکی از قول های بزرگ شماره اول بازی بود این امکان در شماره دوم چه تغییری کرده ؟

ما اسم مردم معمولی در بازی رو گذاشتیم ‘’The Underworld‘’ در حالت کلی مردم با EZIO همکاری میکنند مگر اینکه با انها خیلی بد رفتاری کنید همانطور که گفتم Ezio میتونه خودشو در بین هر جمعیتی مخفی کنه ولی این روش 100% درست نیست چون دشمنان بازی براساس کلاسشون درجه اگاهی مختلفی دارند و ممکنه که شما رو سریعآ شناسایی کنند . در بازی چیزی به نام ‘’Notoriety System’’ یا سیستم بدنامی هم وجود داره که درجه تحت تعقیب بودن Ezio توسط نگهبانان رو نشان میده مردم و استفاده از انها در 2 Assassin’s Creed نقش بسیار کلیدیی داره که فعلآ نمیتونم همه انها را نام ببرم فقط میتونم بگم که خودتون در ماه های بعد با بقیه انها اشنا میشید.

Image3.jpgyrjjjk.jpg


برای تغییر در گیم پلی سنتی بازی هم کاری انجام دادید ؟

در 2 Assassin’s Creed لحظاتی وجود داره که بازی از جریان معمولی خودش خارج میشه که یکی از انها استفاده از دستگاه پرنده داوینچی هست که Ezio از ان برای رسیدن به مکانهای مخصوص و غافلگیر کردن دشمنان استفاده میکنه نکته مهم در استفاده از این وسیله اینه که استفاده از ان دقت و زمان بندی فوق العاده دقیقی رو میطلبه.


Assassin’s Creed 2 برای چه پلتفرمهایی عرضه میشه ؟

Assassin’s Creed 2 برای PS3 ,XBOX 360 ,PC و همچنین PSP به بازار میاد که فقط تولید نسخه های PS3,X360 و PC زیر نظر من انجام خواهد شد و در نهایت بازی در تعطیلات 2009 عرضه میشه.
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,073
ایم هم اطلاعات جدید دیگه :D برید تو پروفایل پوریا تشکر کنید.

اطلاعات دیگری از Assassin’s Creed 2 :

* اعضای ساخت بازی برای طراحی هر چه دقیقتر محیط ها چندین هفته در شهر های رم , توسکانی, ونیز و فلورانس اقامت داشتند و در ان مدت نزدیک به 10000 عکس از بناهای تاریخی مثل ساختمانها , پلها و مجسمه های شهر های نامبرده برای طراحی انها در بازی گرفته شده .

Image11.jpgbfbf.jpg


*بااینکه هدف سازندگان از انتخاب Ezio Auditore Di Firenze به عنوان نام شخصیت اصلی بازی هنوز معلوم نیست ولی میشه این اسم رو به این صورت تعبیر کرد :

- کلمه ایتالیایی Ezio از لغت Aetius در زبان لاتین و Aetios یونانی گرفته شده که به معنی عقاب هست
- Auditore در زبان ایتالیایی به معنی کسی هست که شنونده هست یا به صورت کلی شخصی که گوش می کند که در ان زمان به کسانی که شغل اداری داشتند به خصوص قاضی ها اطلاق میشده
- و Di Firenze یعنی از فلورانس

* سازندگان بازی از اول می خواستند که داستان سری Assassin’s Creed درباره افراد و خانواده های مختلف در بازی های زمانی متفاوت روایت بشه و به هیچ وجه قرار نبوده که داستان فقط به یک فرد خاص محدود بشه.

da-vinci.jpg


* نقش داوینچی برای Ezio در بازی مثل نقش Q برای جیمز باند است !!

* ماکیاولی در بازی تاکتیک های مهمی رو به Ezio اموزش میده.

*لورنزو مدیچی بعد از اینکه از یک سو قصد از طرف خانواده Pazzi به طرز معجزه اسایی نجات پیدا میکنه به یکی از طرفداران Ezio تبدیل میشه(در طی ان سو قصد برادر مدیچی به قتل میرسه ) البته از انجایی که مدیچی در ان زمان دارای سیستم بانکی بوده معلوم نیست که چه تاثیرهایی میتونه در اینده برای Ezio داشته باشه .

*زندگی Catrina Sforza بعد از قتل شوهر اولش و اسیر شدن خودش و فرزندانش توسط خانواده اورسی در بازی نشان داده میشه و احتمالآ در ادامه بازی از Ezio درخواست کمک خواهد کرد .

Image2.jpgvfb.jpg



* ممکن هست که
Pope Alexander VI هم در بازی حضور داشته باشه که یکی از شخصیتهای بسیار ظالم ان دوران محسوب میشده .

* خانواده Ezio در بازی توسط خانواده های رقیبشان به قتل میرسند


*Ezio یک شخصیت خشن و بی روح نیست که فقط به فکر کشتن افراد باشه بلکه یک فرد تحصیل کرده و اگاه به اداب معاشرته که علاوه بر هنر های رزمی در شعر و هنر هم دستی داره و میتونه با قوه بیانش افراد مختلف رو به خودش جذب کنه.


* شهر ها در Assassin’s Creed 2 همگی به نوعی از طریق حومه خودشون (که در انها هم ماموریت های زیادی وجود داره) به هم متصل هستند و دیگه برای رفتن از شهری به شهر دیگر لازم نیست که مثل شماره قبل از مکان طولانی ای مثلKingdom عبور کنید.


naamloosc.png


کارگاه داوینچی

*مسیرهای خوب برای free-running در بازی با پارچه های سفید نشان داده میشند.

* نگهبانان خنجر به دست جز دارای قابلیت های free-running هستند و فرار از دست انها از بقیه دشمنان سخت تر هست و نگهبانان تبرزین به دست جز باهوش ترین دشمنان بازی به حساب میان.

*سیستم بدنامی یا ‘’Notoriety System’’ بازی براساس اعمال گیمر تعیین میکنه که Ezio در بازی به صورت ناشناس است یا اینکه بین افراد به عنوان یک فرد بدنام شناخته میشه که در حالت دوم تعدادی ماموریت اضافی مثل کشتن شاهدان عینی , رشوه دادن به افراد و پاره کردن پوستر های دستگیری Ezio به بازی اضافه میشند.

* اب یکی از عناصر اصلی این شماره از بازی رو تشکیل میده به طوریکه Ezio میتونه تا زمانیکه نفس داره از ان برای پنهان شدن از دید دشمنان استفاده کنه یا اینکه با حرکات خاصی نگهبانان رو به داخل اب کشیده وبعد انها رو خفه کنه همچنین Ezio قادر است که دشمنان خود رو از درون مکانهایی که در انجا پنهان شده نیز به قتل برسانه.

Image2.jpgjjm.jpg


* Ezio میتونه برای فرار از دست نگهبانان بازی به صورت انها خاک بپاشه یا اینکه با سر انها را بزنه همچنین با گرفتن دکمه حمله حرکت مخصوص هر سلاح رو انجام میده که برای خنجر این حرکت شامل زدن ان به حریف و بعد هل دادن ان به سمت یک نفر دیگه میشده.

* احتمال داره که فیلیپ شهباز بازیگر امریکایی که در شماره قبل صدا پیشگی شخصیت الطیر رو برعهده داشت دوباره در این قسمت نیز حضور داشته باشه (پدر فیلیپ یک دورگه ایرانی امریکاییه و مادرش عرب )

*برای استفاده تیغه های پنهان دست های Ezio نیازی به انتخاب انها از قبل نیست و در صورت بی اطلاعی هدف مورد نظر از حضور شما تیغه ها به صورت خودکار فعال میشند به علاوه اینکه در یک حمله ناگهانی میشه دو دشمن رو به صورت همزمان با تیغه ها مورد حمله قرار داد. به گفته طراحان بازی Ezio غیر از این دو تیغه انچنان به سلاح دیگه ای نیاز نداره.

eersteinfoonthuldoveras.jpg


* بعد از عرضه شماره اول سازندگان بازی مدت زیادی رو صرف جمع اوری و تجزیه و تحلیل نظرات منتقدان و طرفداران بازی کردند و در نتیجه عناصر کلیدی Assassin’s Creed 2 براساس واکنش ها و نظرات این دسته از افراد شکل گرفته (با توجه به اینکه هسته اصلی بازی باید دست نخورده باقی می مانده )

*محافظت کردن از قایق یک زن اشراف زاده در کانالهای ونیز , تعقیب فردی در بین جمعیت بازار , و دنبال کردن مرد فراریی در شهر تعدادی از ماموریتهای بازی رو تشکیل میداده . بعضی از ماموریتهای بازی خودشون از چندین عمل کوچک تر دیگه تشکیل شدن و در کل تعداد 200 ماموریت( اصلی و فرعی ) در بازی وجود داره که از طرف افراد مختلف به Ezio داده میشند. سازندگان گفتند که در طراحی ماموریتها گوشه چشمی به سری بازیهای GTA هم داشتند .

* از وسیله پرنده داوینچی برای نجات جان یکی از متحدان Ezio در کاخ یکی از دوک های فلورانس استفاده میشه که برای استفاده از ان دوستان Ezio باید بر روی زمین چندین اتش درست کنند تا مانع از سقوط Ezio و وسیله نقلیه هواییش بشند.

eersteinfoonthuldoverasz.jpg


* به غیر از اب و پشته های کاه Ezio میتونه در توده های پشم (یکی از مهمترین کالاهای صادراتی فلورانس ) و گاری های ماهی فروشان (در بین ماهی ها) هم پنهان بشه.

* امکان داره که در بازی اثری از کارناوال ونیز هم وجود داشته باشه که در ان مردم اجازه داشتند که چهره های خود رو با ماسک بپوشانند.



*جدا از اینکه اگر Ezio صدمه شدید ببینه باید به دیدن دکترهای کنار خیابان بره memory syncها هم هنوز در سیستم سلامتی بازی حضور دارند.

* یک کارشناس تاریخ از دانشگاه نتردام به عنوان مشاور در زمینه مسائل تاریخی در تیم سازنده های بازی حضور داره.


* دو فرقه Assassin و Templar اینبار مثل شماره قبل در بازی حضور مستقیم ندارند و به صورت مخفیانه تاثیر خودشون رو در داستان بازی اعمال می کنند اما جنگ بین این دو گروه هنوز هم در Assassin’s Creed 2 جریان داره و در پشت پرده هر حادثه مهم بازی میشه ردی از ان دو رو مشاهده کرد.

250px-Assassins_Creed_2_cover.jpg

__________________
 

Fëanor

Spirit of Fire
کاربر سایت
Aug 22, 2008
7,258
نام
برهان
چه می کنه این فری.:biggrin1: دمت گرم اطلاعات در حد لالیگا بودش:biggrin1: خیلی توپ بود. راسیت دیوانت کنم!! آقا این بازی بالاخره کی میادش:biggrin1:(شوخی)
 

Morgoth

کاربر سایت
Jan 15, 2009
1,656
نام
پوريا
الطير كجايي كه يادت بخير.
من يكي از بزرگترين فن هاي شماره ي 1 بودم ولي عيبي نداره چون سازندگان از نظر طراحي شخصيت عالي عمل كرده اند و وقتي ادم ازيو رو از پشت مي بشنه فكر مي كنه الطيره.
افرين به يوبي سافت
 
آخرین ویرایش:

Morgoth

کاربر سایت
Jan 15, 2009
1,656
نام
پوريا
اول فکر نمیکردم چیز درست و حسابی از اب در بیاد ولی هر چی پیش میره بیشتر خوشم ازش میاد
كاملا با شما موافقم.اولاش با شايعات زيادي كه شنيده مي شد فكر مي كردم پاي اسلحه به بازي باز مي شه.بعد كه شنيدم شايعه بوده خوشحال شدم.ولي ضد حال اساسي رو وقتي خوردم كه فهميدم شخصيت اصلي تغيير كرده.بعد كه دوباره عكساي بازي رو ديدم بهش اميدوار شدم.و حالا فكر نمي كنم بازي اي كه شماره ي يكش اينقدر طرفدار داشته باشه در نسخه ي دوم خراب كنه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر