Alan Wake | پست اول تاپیک حتمآ خوانده شود

The Pale King

The old King of Hallownest
کاربر سایت
Jul 5, 2008
1,015
نام
امیر حسین
به سلامتی فکر کنم قضیه ی رزولیشن هم داره تموم میشه...
از اولش هم معلوم بود همچین ریسکی نمیکنن.

پس به زودی باید منتظر اولین امتیازش باشیم...
 

mehdee2

کاربر سایت
Aug 8, 2007
148
نام
مهدی
حقیقتا مغزم ترکید.این میگه فلانه اونیکی عکس pc رو میزاره فلانی میگه نمیشه.یکی میگه نامرده. بعدی میگه من هنوزم وفادارم و اگه بازی آتاری هم بشه من اورجینال میخرم! بابا بسسسه. اه .خدایی همه این پست ها ز بیکاری بود!!
بازی به صورت 720p منتشر میشه. تموم. خود remedy اعلام کرد. مغز اونم ترکید. منو یادتون باشه بدن شیرینیشم بدین. اینم لنکش.از این لینک معتبر تر میخوایین؟ تو قسمت dtail نوشته.سمت راست صفحه زیر boxshot بازی
http://www.xbox.com/en-US/games/a/alanwake
اینم چند تا لینک دیگه که مربوط به اعلام remedy هستش
http://www.n4g.com/xbox360/News-509888.aspx
http://forum.alanwake.com/showpost.php?p=68521&postcount=10
http://enterprisepost.com/games/uncategorized/alan-wake-runs-at-720p-confirmed-via-remedy.html
 
آخرین ویرایش:

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,134
آره فعلا مطمئن نشید! چون هنوز قطعی نیست!

البته اگه 720p نبود زیاد هم نباید ناامید بشید! یه همچین گرافیکی که رو 360 حتی نزدیک بهش هم نبوده بخواد 720p هم باشه یعنی جادو! (واقعا هم جادو!). چون کلا رزولوشن بیشترین فشار رو روی GPU میاره و یه همچین گرافیکی اگه تو 720p باشه فوق العاده سنگین میشه!
به هر حال همونطور که صفحه قبل گفتم فعلا بیخیال این موضوع بشید تا نهایتش بازی بیاد. اون موقع دقیقا جزئیات تکنیکیش معلوم میشه...
 

ДядsЙ

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,384
نام
AяasЙ
منم یه چیزی بگم دیگه این بحث رزولوشن تموم:D
دوستان فکر کنید، 5 سال صرف ساخت بازی شده، یعنی این همه زحمت کشیدن میان بازی رو با اون رزولوشن مسخره عرضه کنن؟! واقعا برای من که غیر قابل باوره که رمدی بخواد این کارو بکنه. در ضمن درستش نیست تا چیزی تایید یا تکذیب نشده زود قضاوت کنیم و به رمدی القابی مثل خائن و... بدیم. تنها راهش صبر کردن هست، همه چیز به زودی معلوم میشه.

پ.ن: به محض تکذیب رسمی این موضوع، همگی اجماعا یه صلوات محمدی پسند ختم خواهیم کرد...:cool::biggrin1:
 

mehdee2

کاربر سایت
Aug 8, 2007
148
نام
مهدی
اینم یه سایت دیگه. مدیر روابط عمومی remedy قشنگ اعلام کرده که 720 هستش. متن کاملش رو هم نوشته.
http://www.wastedgamer.com/remedy-alan-wake-runs-at-720p

واقعا نمیفهمم منظور بعضی دوستان ار اعلام یا تکذیب رسمی چیه!! خود alan باید بگه؟! این یه شایعه بود که بعضی فن بوی ها راه انداخته بودن. انتظار نداشته باشید تو صفحه اول گوگل بیان بگن و ..!

اینم متن خبر
Community Manager stated:
“The game is 720p. Those screenshots are based off footage captured at 960×540 like cocorenut pointed out, of course there will be some downsampling involved.
As has said before Videogameszone and Gamepro both released footage without approval and due to the fact that we don’t know how many compressions their videos went through or what process they took it’s best not to use those videos as sources

خلاصش میشه چند تا ویدئو با اون رزولیشن کذایی توسط 2 سایت Videogameszone و Gamepro پخش شده بود که بدون اجازه و تصدیق اونا بوده که ریشه این شایعه هم هست. جمله اولش هم گفته 720 هستش.​
 
آخرین ویرایش:

MANIX

کاربر سایت
May 18, 2007
2,500
نام
حميدرضا
درود.

Remedy با AW بازي ساخت كه چيزي فراتر از هر فيلم سينمايي يا يك بازي ويدئويي است. پس براي هديه Fan هاي اين بازي دور هم جمع شدند و پوستري رو درست كردن و هر كدوم امضاي خودشون رو روي پوستر نوشتن و به Matias دادند كه به دست همه ي اعضاي Remedy برسونه. خوده Matias گفته قراره اين پوستر رو تويه اتاق كنفرانس Remedy بزنند.

تويه اين پوستر اسم من (Hamid Nikoufar) بر فراز اسمهاي ديگه نوك قله هست.:biggrin1:

اينم پوستر :

http://anyhub.net/file/sigsmall.png

اين عكس هم Matias رو مي بينيم كه پوستر رو در دستش گرفته و Morry و رئيس سايت Remedy هم در كنارش هستند. (تو اين عكس هم فقط امضا من معلومه):biggrin1::

adm-matias-morry.jpg
 

nero1371

کاربر سایت
Nov 2, 2008
1,494
نام
hamid
درود.

Remedy با AW بازي ساخت كه چيزي فراتر از هر فيلم سينمايي يا يك بازي ويدئويي است. پس براي هديه Fan هاي اين بازي دور هم جمع شدند و پوستري رو درست كردن و هر كدوم امضاي خودشون رو روي پوستر نوشتن و به Matias دادند كه به دست همه ي اعضاي Remedy برسونه. خوده Matias گفته قراره اين پوستر رو تويه اتاق كنفرانس Remedy بزنند.

تويه اين پوستر اسم من (Hamid Nikoufar) بر فراز اسمهاي ديگه نوك قله هست.:biggrin1:

اينم پوستر :

http://anyhub.net/file/sigsmall.png

اين عكس هم Matias رو مي بينيم كه پوستر رو در دستش گرفته و Morry و رئيس سايت Remedy هم در كنارش هستند. (تو اين عكس هم فقط امضا من معلومه):biggrin1::
نمیخواستم لو بدم ولی حمید مجبورم کرد!!!اسم من قشنگ وسط شکم الن بود ولی گفتم به خاطر اینکه از شهرت بدم میاد اسمم رو پاک کنید ولی الان میتونید ببینیدش!!!

این عکس در سایز بزرگش هست!!
http://www.it2uploadpix.com/images/vtow1h93ubx3ujuwearc.jpg

تو این عکس کاملا مشخصه!!شکم الن رو نگاه کنید!!!:D

k4mwe3dle8mka0sy2tbv.jpg
 

MANIX

کاربر سایت
May 18, 2007
2,500
نام
حميدرضا
نمیخواستم لو بدم ولی حمید مجبورم کرد!!!اسم من قشنگ وسط شکم الن بود ولی گفتم به خاطر اینکه از شهرت بدم میاد اسمم رو پاک کنید ولی الان میتونید ببینیدش!!!

این عکس در سایز بزرگش هست!!
http://www.it2uploadpix.com/images/vtow1h93ubx3ujuwearc.jpg

تو این عکس کاملا مشخصه!!شکم الن رو نگاه کنید!!!:D

k4mwe3dle8mka0sy2tbv.jpg

God Bless Photoshop

اينم لينك اصلي سايت Alan Wake كه شبه اي باقي نمونه:

http://forum.alanwake.com/showthread.php?t=3355
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
بچه ها بحث دوباره شروع شد :biggrin1: نه باید بگم تموم شد !

پست جدید از OskariRMD
Guys, unfortunately Markus Mäki, Director of Development, has been grounded in southern Europe with family due to the volcanic ash. We are sorry you haven’t gotten an answer sooner. This is Markus’s reply to your questions.

"Modern renderers don't work by rendering everything to a certain final on-screen resolution, but use a combination of techniques and buffers to compose the final detail-rich frames, optimizing to improve the visual experience and game performance.

Alan Wake's renderer on the Xbox360 uses about 50 different intermediate render targets in different resolutions, color depths and anti-alias settings for different purposes. These are used for example for cascaded shadow maps from sun & moon, shadow maps from flashlights, flares and street lights, z-prepass, tiled color buffers, light buffers for deferred rendering, vector blur, screen-space ambient occlusion, auto-exposure, HUD, video buffers, menus and so on. In the end all are combined to form one 720p image, with all intermediate buffer sizes selected to optimize image quality and GPU performance. All together the render targets take about 80 MB of memory, equivalent in size to over twenty 720p buffers."


میگه در alan wake از 50 رندر رزولیشنی حالا از ماه و نورپردازی و سایه ها و رنگها و حالا.......... استفاده میشه که سرجمع یک تصویر 720p را تشکیل میده یعنی 720p buffers . پس دیگه نگران نباشید که بازی upscale میشه . remedy از یه تکنیک فوق العاده میشه گفت هوشمندانه استفاده کرده در حقیقت modern rendring technique .

لازم به ذکر هست تعدادی از کسانی که بازی را تست کردن در beyond3d پست دادن گفتن ما داشتیم بازی میکردم ( اون تورهایی که remedy برای نمایش عموم گذاشته ) بازی فوق العاده و شگفت انگیز بوده و ما این مشکلاتی که دارن ازش مثال میزنن را ندیدیم .
واقعا این remedy ذهن بسیار خلاقی داره باید افرین گفت بهشون .

برای پیگیری برید اینجا :

http://forum.alanwake.com/showthread.php?p=69935#post69935
http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=50676&page=66





بحثها در beyond3d :
 
آخرین ویرایش:

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,143
نام
حسین
خیلی خیلی خوشحال شدم.فکر میکنم هم امتیازهای فوق العاده ای بگیره هم فروش فوق العاده ای داشته باشه.
تا دو هفته دیگه منتظر شاهکار remedy با بهترین گرافیک نسل حاضر هستیم:((
 
Last edited by a moderator:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر