Alan Wake | پست اول تاپیک حتمآ خوانده شود

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
Markus از remedy در جواب مشکل tearing یا همین پارگیه تصویر که خیلیها پچ برای حل مشکل خواسته بودند , این را جواب داده که جالبه !
In any case, this was definitely something that causes us to rethink the way we design the locations to catch these kinds of problems earlier. You live and learn. But you can't patch things like this, unless you want a game that drops to 20fps instead of ~27-28 in these cases. And we tried that option too and thought it was a worse option.

یعنی اگه قرار باشه این مشکل حل بشه بازی به 20 فریم در ثانیه کاهش پیدا میکنه بجای 27الی 28 فریم . یکی از کاربرا هم خوب گفته میگه پس ما xbox720 میخوایم :biggrin1:
یعنی ببینین افکتهای بازی چقدر سنگینه که بازی با اینکه 540p هست و هم tearing که باعث افزایش فریم بازی میشه . حالا من نمیدونم remedy مجبور بود چنین افکتیهایی تو بازی بکار ببره ؟!

خب همین افکت هاست که خیره کنندست و به جذاب شدن بازی خیلی کمک کرده...
اخه تا حدودی هم به ضرر خودش تموم شد !
 
آخرین ویرایش:

god of shadow

کاربر سایت
Jul 19, 2009
409
دوستان اگه دقت كرده باشيد نويد خوانساري در اين بازي كار هايي مثل cinematic mocap direction و voice over direction رو انجام داده. حالا ميشه بگيد اين دوتا كار در واقع چي هستن؟
 

hamid.m.n

کاربر سایت
Feb 21, 2009
103
خوب منم بازي رو تموم كردم.بنظر من بهترين بازي انحصاري xbox360 بود البته با اختلاف كمي نسبت mass effect2 .گيم پلي هم تا اخر بازي خيلي جذاب بود اصلا خسته كننده نبود .بعضي از جاها گرافيك بازي واقعا خيلي زيبا بود مخصوصا افكت آبش بينظير بود.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,671
نام
محمد
سلام!
واقعا یکی از بزرگترین و بهترین بازیهایی بود که در چند سال اخیر بازی کردم. بازی دقیقا همون چیزی بود که انتظارش را داشتم. حسی که بازی روی من گذاشت را تو هیچ بازی دیگه ای تجربه نکردم، واقعا انجام بازی تو تاریکی مطلق تجربه لذت بخشی بود (البته چشم هام تقریبا کور شده :D) و باعث شد همون حسی که Remedy میخواست به گیمر منتقل کنه را تجربه کنم. اینو تو بخش امتیازات گذاشتم اینجا هم میزارم:

+ لذت زاید الوصف انجام بازی در تاریکی مطلق
+ داستان نسبتا عالی
+ روایت داستانی فوق العاده
+ گرافیک زیبا و چشم نواز و در برخی موارد خیره کننده
+ نورپردازی عالی
+ موسیقی بی نظیر و اعجاب انگیز
+ صداگذاری عالی
+ مبارزات جذاب

- مشکلات گرافیکی در هنگام روز
- گیم پلی در برخی موارد تکراری می شود
- صدای وحشتناک اتوموبیل ها

امتیاز: 10 از 10
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
15,108
نام
نـــــــویـــــــــد
واقعا لذتبخش بود . Remedy بار ديگه قدرت خودش رو نشون داد و براي اين بازي هم سنگ تموم گذاشت . جو بازي بي نظير بود . براي من كه بهترين بازي تو اين نسل بوده تا اينجا . 2 تا چيز هم كه تو اين بازي بي نظير بودن . صداگذاري و نورپردازي . آهنگ هاي آخر هر Episode هم فوق العاده زيبا بود
 

SOL!D 5NAK3

کاربر سایت
Jul 26, 2008
2,674
نام
meyti
تموم شد !
امتياز هم بش داديم رفت:


بازي اي كه بعد از MGS فقط اون منو درگير خودش كرد ، از نظر داستان واقعا غني بود و بهترين چيزي بود كه رو 360 بازي كردم.
نور پردازي عالي- صداگزاري خوب- طراحيه محيط عالي-فيزيك عالي -گيم پلي درگير كننده كه هيچ وقت دوست نداشتي تموم شه.

مشكلاتش فقط تو انيمشن هاي صورت بود و همچنين وقتي ميخواستي از جايي بپري.

نمره:
10 از 10
اينبار روي Nightmare ميرم كه ديگه تمومش كنم !
من MGS از GFـم برام بيشتر اهميت داره ، ببينيد اين بازي چي بوده كه امضا رو تغيير دادم.
 

Apóllōn

کاربر سایت
Apr 5, 2010
2,244
نام
Arash
اخه تا حدودی هم به ضرر خودش تموم شد !
خب من فکر میکنم رمدی فقط میخواست یه چیز عامه پسند و فوقالعاده رو عرضه کنی و زیاد کاری به امتیازات و بقیه مسایل نداشت
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
فرخ برای تو میانگین امتیازهای بالا اولویت داره یا جو و اتمسفری که بازی رو موندگار میکنه ؟

من که تو پست قبلیم گفتم بهترین بازی روی 360 همینه برام تا به الان .
منظورم اینه خیلی ها ارزش کار remedy را نفهمیدن . Digital Foundry خودش میگه remedy برای خلق اتمسفر بازی مجبور بود چنین افکتهایی را بوجود بیاره تا اتمسفری که برای بازی لازم بود بوجود بیاد از این جهت تکنیک هایی که به کار برده بسیار پیشرفتست. remedy هم مجبور به کاهش رزولیشن و در برخی از صحنه برای حفظ نرخ فریم tearing را بوجود میاره .
سایتها این دو نکته را به اشکارا الویت قرار دادن و در نهایت به ضرر remedy تموم شد ( البته از نظر امتیاز )
ولی Digital Foundry که حرفه ای ترین نظرات را در مورد آنالیز تکنولوژی بازی داره اینو میگه :
In closing, we shouldn't lose focus of the fact that Alan Wake is a unique experience on console, technologically ambitious and beautiful to behold
در حرف تو بله کاملا . کلا این بازی مخصوصا جوش یکی موندگارترین بازی هایی بود تو ذهنم میمونه .
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,158
اگه بازي رو تو دو dvd عرضه مي كردند مي تونستند مشكل رزوليشن رو درست كنند؟(اگه اره چرا اين كارو نكردند؟)
نه رزولوشن هیچ ربطی به حجم نداره!
رزولوشن پایین بازی، به خاطر افکت های بسیار سنگین بازی است. 4XAA هم بهش اضافه کنید.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر