Alan Wake | پست اول تاپیک حتمآ خوانده شود

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
ببین موظب حرف زدنت باش!!!
شما می تونی یه سایت مثال بزنی که بګه این بازی از لحاظ بصری بهترین هست.
پس تو هم !
اینا را خوندی ؟
Atmosphere is one of the key components in making Alan Wake the game it is. There is no other game quite like it in that regard. Advanced lighting and shadowing and a masterful implementation of volumetric fog are essential elements in building the look and feel of Bright Falls
-----------------------------------
Going into other more specific visual effects seen in the game, Remedy has done a great job with the motion blur, which combined with the steady frame-rate, produces a very smooth look and feel; the camera-based effect works beautifully: subtly effective but not overtly "noticeable".
-----------------------------------
The Remedy engine's brilliant lighting is backed with comprehensive shadow support too, both pre-generated (i.e. "baked") and dynamic. Alan's flashlight and the game's flares are the showcases here, producing well-realised dynamic shadows. The quality of those shadows is a bit of a mixed bag. In outdoor environments, when the shadow is cast on the ground, they work well. Indoors, with shadow cast upon a wall, the low resolution, and the dithering of the penumbra is pretty self-evident. However, the sheer volume of shadows and the consistency of them throughout the game is a clearly impressive achievement.
----------------------------------
However, for all its state-of-the-art loveliness, you can't help but feel that for a release with this much cleverness invested in the technology, we should have seen more ingenuity in the gameplay itself.
-----------------------------------------
We have an engine here that deals with light and shadow in a way that looks different from just about every other game, yet pretty much the only mechanic available in dealing with the hostiles is in shining a light source (such as your torch) upon them, and then shooting them - or else making use of weaponry that utilises both light and damage elements at the same time, for example, the flare gun
----------------------------------------------------------------
In closing, we shouldn't lose focus of the fact that Alan Wake is a unique experience on console, technologically ambitious and beautiful to behold
--------------------------------------------------------------------------------
Remedy's Markus Maki, posting on the official Alan Wake forums, has some interesting insight on where the team can go forward technically.
"The graphics side is pretty well optimised, but I think we can still push for more in the future especially on the CPU side but also on the GPU," Maki writes.

اینا الان چه معنی میتونه بده ؟
Graphically, Alan Wake was an absolute impossibility on any home console in 2005

which still shows its open-world roots and is vast and detailed in unprecedented measure

I can already say that technically this game is maybe at the top of what I ever saw running on consoles this generation

I hit an area on Alan Wake that pushes the 360 graphically more than I have ever seen. ****ing impressive

A must have game for the Xbox 360, it raises the bar for maturity and story-telling ... a compelling action based game encapsulated in a horror driven genre and gilded by exceptional graphics, level and sound design."

به سایتها یاداور میشم که از این به بعد به جای این همه تعریف و استفاده ماورای طبیعی از کلمات , یه کلمه بگن بهترین تا خیالشون راحت بشه !
بهترین را زمانی به کار میبرن که که کلا از هر لحاظ گرافیک بازی کامل باشه مثل انیمیشن و جزئیات صورت ها .

یعنی چی؟؟؟؟؟ 720p تقریبا دو برابر پیکسل رو پردازش می کنه!!! این می تونه بی تاثیر باشه.
رزولوشن خود بازی رو توی مقاله نوشته.رزولوشن 720p رو هم از ویکی پدیا برداشتم یه مقایسه کردم.
960x540=۵۱۸۴۰۰
1280×720=۹۲۱۶۰۰

پست قبل :
1 - فکر میکنی اگه فردا crysis در رزولیشن 720p اجرا بشه گرافیکش کمتر از half life 2 که در روزلیشن 1080p ( دوبرابر بیشتر ) اجرا میشه هست ؟ کدومش بهتره به نظرت ؟
2 -اگه فرادا یک دوبین حرفهای dslr با تفکیک 10 مگاپیکسل بهتر تصویر میگیره ؟ یا یک دوربین کامکت غیر خرفه ای که 15 مگاپیکسل تفکیک داره ؟ اگه همین کامپکته 10 مگاپیکسل بود میتونست تکنولوژی های dslr را داشته باشه ؟
اصلا شما بازی را انجام دادی ؟
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,119
نام
محمد امین
من هم بازی رو انجام دادم و نظرم رو میگم

اول اینکه من عاشق سری بازی های MAX PAYEN هستم و هر کدوم رو چندین بار تموم کردم به خاطر همین هم خاطره خوشی از REMDY دارم.

اول از همه محاسن و نکته های خوبی بازی رو میگم.

اولین چیزی که شما رو تو بازی به خودش جلب میکنه جزئیات محیطی هست که به بهترین شکل ممکن روش کار شده و معلومه وقت زیادی برای این بخش گذاشتن.
دومین نکته جو سنگین بازی هست که بسیار عالی کار شده و ما رو یاد MAX میندازه که اون هم همچین جوی داشت شاید اصلی ترین بخش بازی بعد از داستان همین جو بسیار عالی بازی باشه
نکته بعدی گرافیک بازی هست که خیلی قوی درست شده به طوری که نمیشه مشکلی از لحاظ گرافیک از بازی گرفت و فقط نکته های ریزی وجود داره که تو تمام بازی ها هست.
چهارمین نکته مثبت صدا گزاری هست که مثل اکثر بازیهای قوی نسل جدید کاملا با جو بازی هماهنگ هست و مشکلی به هیچ وجه نداره

نکات منفی هم در این بازی هست که اجتناب ناپذیره و میشه گفت خیلی از بازیها این مشکلات رو دارن

اولین چیزی که شما رو آزار میده شروع بازی هست که خیلی بهتر میتونست طراحی بشه به نوعی جو بازی رو میگیره و بعداً برای شما تکراریش میکنه
نکته بعدی علامت های هست که تو بازی نشون میده مثل اول بازی که اسلحه و چراغ قوه رو به شما معرفی میکنه و همچنین مواقعی که با چراغ قوه رویه دیوار نور میندازیم و علایم مشخص میشن البته این رو به نوعی برای تنوع بیشتر طراحی کردن ولی چیز جالبی برای آلن ویک نیست.
سوم اینکه اسکرین ها با گیم پلی تفاوت دارن تفاوت رنگ بندی دارن که خیلی جالبه و سرعت اسکرین ها هم خیلی بالاتر از خود بازی هست که یک جورایی شما رو از جو دور میکنه.
چهارم روایت عجیب غریب داستان بازی هست که اصلا احتیاجی نیست از یک شاخه به شاخه دیگه بپرن که گیمر رو از جو خارج کنه

در کل بازی خیلی مشابه MAX هست و برای طرفداران این بازی یک عنوان عالی محسوب میشه به نظر من تو این چند ساله بهترین بازی ممکن تو این سبک هست و قطعا در آینده موفقتر از این هم خواهد شد.
 

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
8,046
نام
نیما
گیم پلی بازی از جهاتی نوآوری داره ولی تنوع نداره یعنی یکنواخت ه ...
روایت داستان عالیه بنظر من ولی خود داستان عالی نیست !
صدای Alan Wake خیلی خوب کار شده .
نورپردازی بی نظیره واقعا ، کلا نور و افکتهای نور بی نظیره ، گرافیک بازی از لحاظ Texture ، طراحی و ... هم خیلی عالیه ( مخصوصا در شب که نور نقش مهمی داره ) و در مجموع جزء بهترینهاست ، ولی بهترین و زیباترین که دوستان میگن نیست خداییش !
رزولوشن اصلا منو آزار نداد و هیچ مشکلی نداره بنظرم ، Screen Tearing هم کمتر از چیزی بود که انتظار داشتم . انیمشن ها جالب نبود .

گیم پلی = 8 ( معما نداشت بازی ، بنظرم باید میداشت ! )
گرافیک = 9
صدا و موسیقی = 10
داستان و جذابیت = 8.5

امتیاز کلی = 8.75
 

Francis Drake

کاربر سایت
Dec 24, 2008
7,860
نام
کیارش
شما هنوز دعوا سر گرافیک دارید ؟
حوصله ای دارید ها :biggrin1:
بازی تو محیط های باز گرافیک خیره کننده ای داره. ولی تو محیط های Indoor گرافیک جالبی نداره.
 

ramin9072

کاربر سایت
Jul 7, 2009
563
نام
رامین
بازی عالی هست و هیچ ایرادی نداره شما گیمی رو پیدا میکنید که حالی از ایراد باشه ؟؟؟ شما بجز دموها اصلا به صورت الن دقت میکنید ؟ ایا بازی فقط گرافیکه؟ ایا شما عقلتون رو میدید به چنتا سایته که میان الکی نقد میکنن . نمیشه گفت که الکی ولی چی ایراد بنی اسراعیلی بشینید حالشو ببرید
 

619

مدیر انجمن
Nov 23, 2007
6,178
نام
كسري
یعنی چی؟؟؟؟؟ 720p تقریبا دو برابر پیکسل رو پردازش می کنه!!! این می تونه بی تاثیر باشه.
رزولوشن خود بازی رو توی مقاله نوشته.رزولوشن 720p رو هم از ویکی پدیا برداشتم یه مقایسه کردم.
960x540=۵۱۸۴۰۰
1280×720=۹۲۱۶۰۰
یعنی اینکه سیستم رزولوشنی که AW استفاده می کنه مثل بازی های دیگه نیست و بزرگترین سایت تکنیکی دنیای گیم اینو تایید کرده و گفته SUB-HD بودن AW چیزی خوبی نیست اما به خاطر ساختار تکنیکی متفاوتش اصلا قابل مقایسه با دیگر بازی های روز نیست.
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,134
خُب به اپیزود 4 رسیدم. (روزی یه اپیزود میرم تموم نشه:D)

بازی از انتظارم فراتر بود! گیم پلی بازی واقعا جدید و نو است. من خودم تصور میکردم گیم پلی خیلی عالی نباشه، ولی نظرم عوض شد. هم تقلیدی نیست و کاملا جدید است، هم بسیار روون و لذت بخش. خیلی خوشم اومد.

از نظر داستانی هم یکی از زیباترین داستانهایی است که تو یه بازی دیدم. از اون بهتر سبک روایتش است که میشه گفت Remedy یه سبک جدید رو تو شیوه روایت داستان ابداع کرد.

صدا گذاری بی نقص است و توضیح خاصی نمیدم!!

از نظر گرافیک هم، همونطور که انتظار داشتم بین عناوین X360 در صدر قرار داره و هیچ بازی باهاش قابل مقایسه نیست. نور پردازی که بدون هیچ شک و شبهه ای بهترین نورپردازی در کنسول هاست. بقیه موارد هم در سطح بسیار بالایی قرار داره. البته گرافیک بازی در شب بهتر از روز است.
اما مبحث داغ رزولوشن!
من قبل از اینکه بازی کنم تصور میکردم رزولوشن پایین بازی خیلی تابلو باشه، اما بعدش نظرم عوض شد! به قول Digital Foundary، بالاخره بازی اومد که ثابت کرد رزولوشن همه چیز نیست. بازی انقدر افکت های عالی و منحصر به فردی داره که رزولوشن اصلا به چشم نمیاد. فقط تو روز یه مقدار به جزئیات و بافت ها دقت کنید مشخص میشه، ولی در شب هیچ مشکلی نداره. 4XAA هم این ضعف رزولوشن رو کاملا پوشونده. در کل من اصلا از رزولوشن پایین بازی ناراحت نیستم، چون باعث شده Remedy افکتهای فوق العاده ای در بازی پیاده کنه. Screen Tearing هم من به جز دو تا صحنه اصلا ندیدم، این درصورتی است که خیلی رو این مسئله حساسم و در Darksiders واقعا آزارم داد!
تنها مشکل گرافیک بازی انیمیشن هاست. انیمیشن های صورت که ضعیف هست و هیچ بحثی هم توش نیست. انیمیشن حرکات اَلن هم بعضی هاش خوبه، بعضی هاش متوسط و بعضی ها ضعیف! Remedy اگه رو این موضوع حساسیت بیشتری به خرج میداد خیلی بهتر میشد.

جو بازی هم به نظر من بی نظیره. انصافا این همه بازی کردم، هیچکدوم به جو AW نزدیک هم نمیشه!
 

Sweet Lucifer

کاربر سایت
Nov 20, 2008
1,976
نام
مجتبی
دوستان دیدین وقتی روح ها می خوان ظاهر بشن یه باد سفیدی میاد و درخت ها رو تکون میده و یه موجی میاد!
واقعا حرکت درختان دیوانه کنندس!!
فقط اینکه آلن تو حرف زدن هاش الکی دهشن رو باز میکنه خیلی بده!!:mad:
 

Evil007

کاربر سایت
Mar 24, 2006
951
نام
R!za
منم فعلا دو اپیزود از بازی رو نوش جان کردم و واقعا باید یگم هر چی توی این سایت خوندم رو با بازی کردنش از یاد بردم از بس که جو این بازی خوفناکه :love:
تنها بدی این بازی اینه که اونقدر کم اشکاله که بعضیا نمیتونن تحملش کنن:mad:
کلا من به دیده یه فیلم سینمایی بهش نگاه میکنم...........
فقط مونولوگ های الن ویک می ارزه به صد تا بازی دیگه..:love:
 

Fëanor

Spirit of Fire
کاربر سایت
Aug 22, 2008
7,258
نام
برهان
انصافا چند سال بودش که با انجام یک بازی این قدر بهم هیجان وارد نشده بود:biggrin1: نکته مثبتی که تو این قضیه داشت این بود که با مسخره بازی شما رو نمی ترسوند. موسیقی و صداگذاری های بازی بود که در کنار یک گرافیک عالی از محیط باعث میشد شما رو از جا بلند کنه. تا این جا که اوایل Episode 4 هستم بازی عالی بوده.

این نحوه روایت داستانش خیلی باحاله:biggrin1: دقیقا مثل سریال میمونه اول هر Episode هم خلاصه ای از قسمت قبل رو میگه. راستی تو اول Episode 4 اگه تو اتاق روبروی Alan برید یک Xbox رو در کنار یک TV قدیمی داغون می بینید که کنارش یک بازی هم بود. جالبه که یکی از بیمارها به این علاقه داشت و باهاش بازی می کرد. خیلی جالب بود. در کل داستان بازی خیلی وسیع هست چون دست نوشته های Alan هم وجود داره که تو محیط باید پیداش کنید. تا اینجا که همه چی خوب بوده اما شایستگی 10 رو واقعا نداشته.
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
خب با هزار بدبختی که شب ها فقط وقت بازی کردن دارم منم بازی را تموم کردم و نظرم را با امتیاز به بازی میدم .

گیم پلی بازی
:
من چون عادت ندارم مثل بعضی از سایتها ایراد بگیرم و بگم گیم پلی بازی بیگانه هست و ناشناخته !؟ و گیم پلی بازی را در سبک horror مقایسه کنم که از خوشحال بودن سایتهاست ! و بجای اینکه اون را در سبک thriller physiology مقایسه کنند , و از نو اوریش ها چشم پوشی کنم . نظر من بسیار مثبته ! به شخصه جذابترین بازی و با هیجان ترین بازی بود که کنار بازی هایی مثل gears و mw , u2 در این نسل حاضر بازی کرده بودم . از لحاظ هیجان بیشتر از همش .کنترل بازی به شخصه هیچ مشکلی نداشتم و میتونم بگم از لحاظ کنترل سوم شخصا چیزی مثل gears بود کلا خیلی روان و خوش استیل . دوربین بازی هم بسیار عالی ساخته شده و به شخصه هیچ مشکلی نداشتم . کلا در هیچ بازی این قدر دوربین داینامیک ندیده بودم در هر حالتی که alan عکس العمل نشون میداد دوربین بازی برای خودش زوایه میگرفت و به نوعی بازی را سینمایی و واقع گرا میکرد .هوش مصنوعی هم به نظر من عالی بود یعنی هوش مصنوعی از این بالاتر در درجه هاد واقعا بی انصافی بود و واقعا نمیشه بازی را به پایان رسوند . کفیه ببینید دشمنا چطوری شما را محاصره میکنند و چطوری میخوان منبع نور های شما ر ا نابود کنند و یا شما را از انجام عملی باز دارند . گیم پلی بازی همراه با نواوری بود که alan wake واقعا تونست یه سبک از هم سبکان خود ایجاد کنه ! پر از ایده و نواوری که که تحسین کنان از کنارش میگذرم .
نمره نهایی 9.4
گرافیک و اتمسفر :
اتمسفر بازی را میشه گفت بینظیر ترین چیزی بود که تا حالا دیده بودم واقعا تا حد هیجان و ترس و وحشت از دشمنان وا میداشت حس تاریکی در جنگل به شدت برای ادم القا میشد درختها با صداهای سوز خود با شکستن و صداهای محیب از خودشون گردباد ها , افتادن اشیاء جلوی شما و یا پرت شدن اشیاء و اجسام بزرگ توسط نیروی تاریکی بلور زدن محیط چیزهایی بودن که نظیرش تا الان ندیده بودم .گرافیک بازی چیزهایی را دیدم که تاحالا ندیده بودم هرچند مشکلات هم داشت که اون ها را هم نام میبرم . اول از همه که باید به اون اشاره کرد نورپردازی خارق العاده شاید بشه گفت افسانه ای بازی بود ! یه همچین چیزی را تصورش واقعا برام سخت بود به طوری که همه جا نور و تاثیر پذیر وقتی به اطراف نگاه میکنید هرچیز برای خودش یک بازتاب نور داره در کوچکترین ابجکتهای محیط در بازی نور تاثیر داره روش و وقتی شما از جنگل رد میشید میتونید نور را در لابلای برگ درختان به صورت خیره کننده مشاهده کنید وقتی شب هست نور به صورت هنری درش استفاده شده برای حس اتمسفر و ترس در محیط . نور را در همه چیز شما میتونید مشاهده کنید نور های حاصل از فلش لایت ها یا نارنجک های نورده و یا فلار که به صورت بسیار حرفه ای و زیبا کار شدند .سایه ها هم به همین شکل میشه حجیم ترین سایه ها را در یک بازی میتونید تجربه کنید همه چیز را در محیط دقت کنید برای خودش سایه دارند و سایه ها تماما داینامیک کار شدن کافیه با چراغ قوه گرفتن به طرف هر چیز شما بی نظیر ترین سایه تشکیل شده از اون را ببینید با تغییر زاویه نور سایه ها هم حرکت و بزرگ کوچیک میشن به صورت بسیار دقیق یا مثلا شما به طرف یک بوته که کلی شاخ برگ داره چراغ قوه را بگیرد تمام برگ های روی زمین یا دیوار سایه میندازه و اونها هم بزرگ و کوچیک میشن .
محیط های بازی از لحاظ دید فوق العاده عریض و بزرگ هستند به طوری که شما میتونید فاصله ی نزدیک به 5 کیلومتر را به راحتی حس کنید البته فرق بزرگ در این بازی اینه که شما واقعا اون عمق را احساس میکنید که میتونید به اون فاصله 5 کیلومتری دست یابید! نه اینکه فقط به صورت تصویری به شما نشون داده بشه . شما محیط را واقعا حس میکیند در کنار این میتونم به راحتی بگم شما یک محیط فوق العاده real life را احساس میکیند که شخصا در هیچ بازی به این حد حس نکردم شما در بازی به صورت شگفت انگیزی زنده بودن را میکیند . وقتی به محیط نگاه کنید پر ابجکت ترین و با جزئیات شگفت انگیز را مشاهده میکنید وجود بسیاری از بوته ها وجود بسیاری از درختها وجود بسیاری از خرابه ها و خانه ها وجود بسیاری از ماشین آلات مثل جرثقیل و بیل مکانیکی ماشین های فرسوده و درخت های شکسته و یا تنه های درختها , وسایل فرسوده ی خانگی و ............. و بسیاری چیزها که نمیشه همش را نام برد با افکتهای بسیار زیبا و پخش در محیط بزرگ بازی با مناظر و افکتهای بسیار زیبا برای شما یک تجربه ی بینظیر را در بر خواهد داشت . وقتی شما به هر گل و گیاهی برخورد میکیند اونها هم تکون میخورن . شما وقتی به اشیاع و گل و گیاه محیط نگاه میکنید به صورت بسیار دقیق طراحی شدند تمام 3d و با تعداد مثلثات بالا . هیچ چیز در بازی را شما نمیبید که سرسری طراحی شده باشند همه چیز عالیست . وقتی شب هنگام هست شما میتونید یکی از بینظیر ترین موشن بلور های ممکنه را در یک بازی حس کنید وقتی در محیط راه میروید علف ها و درختهای محیطی به صورت عجیبی بولور میزنند که در حقیقت در بازی با توجه به اتمسفر نوعی حس شیطانی را براتون القا میکنه !
محیط شب بازی بدون هیچ شکی بهترین جلوه های بصری را داره . کلا در بازی تکنیک هایی استفاده شده که تا کنون دیده نشده .
ولی چه چیزی باعث میشه که نتونم نمره کامل را بدم و بگم بینقص هست . چهره ها با جزئیات کم یکی از عیب های نابخشودینی در بازیست که نسبت به بقیه موارد ها ناامید کننده هستند صورتها ساده و ابتدایی طراحی شدند بعضا وقتی به صورت توجه میکنید شما یک حالت ژولیده مانند را حس میکیند در کنار این انیمیشن های تیز و نه چندان جالب در بعضی حالت ها کارکتر هاست هرچند انیمیشن های جای خالی دادن alan بسیار خوب طراحی شدند. همچنین مشکل Screen Tearing که متاسفانه برای من در بعضی قسمت ها زیاد پیش اومد مخصوصا بعضا میدیدم صفحه به صورت خفیف 5 تکه شده !
نمره ی نهایی: 9.4

صدا :
از صدای شخصیت ها بگم من کاری با اعصاب خورد کردن صدای شخصیت ها و غیره ندارم چون یه چیزه کاملا طبیعیست :biggrin1: مسئله افکتهای صدایست . صدای شخصیت بسیار زیبا و سینمایی طراحی شدند به صورتی شما واقعا اون تن صدایی که باید باشه را حس میکنید در هر محیط صدای شخصیت ها مسلما تغیر حالت میدن و شما کاملا حس میکیند که طرف واقعا در اون محیطه داره حرف میزنه ولی بعضا شما یه نقص هایی را هم میبینید که صدای با محیط هماهنگ نیست . یکی از مشکلات هم خوانی نداشتن بعضی لب زدن ها حرفهای کارکتر هست .
ولی صدای محیط بسیار عالی و بینظیر عمل کرده به صورت بسیار حرفه ای این کار انجام شده به طوری که واقعا حس ضبط شدن صدا از اون محیط را میکیند وقتی دوست شما باری از عمق جنگل شما را صدا میکنه شما به صورت شگرف اوری عمق جنگ را حس میکیند با برخورد صدا به محیط واقعا حس عالی داره . وقتی صدای از یه جهتی میاد کافیه کارکتر الن را بچرخونید و ببینید صدای محیط چقدر ماهرانه 3d هستند کلا صدای محیط حرفی برای گفتن نداره .
موسیقی های بازی به شدت روی من تاثیر گذاشت واقعا شنیدنی و بسیار با جو و گیم پلی بازی هم خوانی داره که با کمک همین موسیقی اوج هیجان را حس میکنید در محیطی که شما وارد میشید به صورت بسیار ماهرانه موسیقی مربوط به اون محیط نوازش خواهد کرد که حس عجیبی براتون در برخواهد داشت .
نمره نهایی: 9.8
داستان و ارزش :
داستان بازی بسیار عالی براتون شرح داده میشه در حین بازی کردن و روندی که ادمه میدید حتی اتفاق های محیط براتون , مثل یک کتاب داستان براتون توضیح داده میشه لحظه به لحظه داستان بازی براتون شرح داده میشه و این باعث جذاب تر شدن و فهم بیشتر بازیست . بازی مثل سریال های خارجیست به صورت اپیسودوار که با تموم شدنش شما بی اختیار منتظر اپیسود دیگرش هستید و دوست دارید واقعا ادامش بدید . دوست دارید واقعا داستان بازی را به پایان برسونید که در کمتر بازی من این خواسته را به شخصه داشتم مثل دیدن یه فیلم بسیار داغ هست که شما دوست دارید اخرش ببینید چی میشه این روایت داستان باعث شده بی صبرانه منتظر قسمتهای دیگر بازی باشیم . هرچند ممکنه داستان بازی کمی تند براتون توضیح داده بشه ولی به شخصه در این مدت داستان به این جذابی ندیده بودم .ارزش بازی بینهایت بالاست که تجربه ناب و منحصر به فرد این بازی را برای هرکسی پیشنهاد میکینم جزء بازهایی هست که نظیرش تاکنون ساخته نشده و ایده و نواوری نو از ذهن خلاقان remedy هست که میتونه یک بازی فوق العاده بزرگ و عمیق برای قسمتهای دیگر بازی ازش انتظار داشت . کلا بازی همون چیزی بود که من انتظارش را داشتم و حتی بیشتر !
امتیاز : 10
بدون جمع تفریق امتیازات امتیاز , نهاییم 9.5
 
آخرین ویرایش:

MaTt

کاربر سایت
Dec 31, 2008
377
نام
حمید
حیف نیست اخه وقت رو تلف چیز دیگه ی جز گرافیک کنیم؟


اون اولی که بازی ها میومد و پردازش گرای گرافیک رو سیستم هامون 16 و 32 بود ، بازی های خیلی جذابی اومد و همه هم بازی کردن و لذت بردن.

پس ببین که مهم تر از گرافیک بازی خود بازی هست (جنبه های دیگه مثل گیم پلی، داستان ،...) . و به نظرم وقت تلف کردن نیست که رو گرافیک وقت صرف کنیم، اما مهم تر از گرافیک داستان، گیم پلی و فضاسازی هست ، بعدش گرافیک.
 

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
اون اولی که بازی ها میومد و پردازش گرای گرافیک رو سیستم هامون 16 و 32 بود ، بازی های خیلی جذابی اومد و همه هم بازی کردن و لذت بردن.

پس ببین که مهم تر از گرافیک بازی خود بازی هست (جنبه های دیگه مثل گیم پلی، داستان ،...) . و به نظرم وقت تلف کردن نیست که رو گرافیک وقت صرف کنیم، اما مهم تر از گرافیک داستان، گیم پلی و فضاسازی هست ، بعدش گرافیک.
حرف فریدون کنایه داشت...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر