Nintendo 3 Bayonetta

سازنده
PlatinumGames
تاریخ انتشار
October 28, 2022
ناشر
Nintendo
پلتفرم‌ها
  1. Nintendo Switch
FXjKkTOWQAEJdmE.jpg


1641064988204.png


ناشر:Sega.Nintendo
سازنده:Platinum Games
سبک: Action, Hack'n Slash
تاریخ عرضه: 28 اکتبر 2022
پلتفرم ها: Switch​


قسمت سوم از عنوان زیبای بایونتا که در TGA 2017 به همراه کالکشن قسمت اول و دوم برای نینتندو سوییچ معرفی شدند

قسمت سوم ماجراهای مرموز و پر از زد و خورد ساحره ی دوست داشتنی این بار ما را به ژاپن می برد. جایی که شیاطین و فرشته ها این بار در ابعاد متفاوتی با هم مبارزه می کنند.

IP همچنان متعلق به Sega است اما هزینه ساخت بازی به دلیل عدم توانایی سازندگان همانند نسخه دوم توسط nintendo تامین میشود
براساس گفته های کارگردان نسخه 1. hideki kamiya تیم سازنده تمام تلاش خود را برای بهبود بخشیدن به بازی و ارائه بهترین تجربه میکند


ویژگی های جدید این نسخه

  • داستان ادامه مستقیم بازی های قبلی بوده و کامیا تو اقدامی خلاف تمام رسم و رسوم صنعت گفته که بازی کرند نسخه های قبلی اتفاقا خیلی برای فهم داستان این نسخه مهمه و پیشنهاد کرده بازی های قبلی رو بازی کنید.
  • ویژگی جدید گیم پلی تو این نسخه حلول هیولاها تو اسلحه های بایونتا است که می تونید این بار همشون رو به صورت مستقیم کنترل کنید
  • بازی یه شخصیت قابل بازی جدید به اسم Viola داره
  • ویولا گویا به Grappling Hook دسترسی داره
  • بازی حول مکان های بزرگی مثل توکیو، چین و... میگذره
  • مبارزه های عظیم بین کایجوها و هیولاهای بازی تایید شده اند.
  • بازی یه مود sfw داره که توش میتونید Nudity رو در صورتی که خواستید (جلوی خانواده :D) غیرفعال کنید

نسخه Trinity Masquerade Edition بازی

FXjJ5zKWQAUAx0i.jpg


اسکرین شات ها

bayonetta-3-2-1.jpg Bayonetta3_NintendoSwitch_SCRN_04.jpg Bayonetta3_NintendoSwitch_SCRN_03.jpg
Bayonetta3_NintendoSwitch_SCRN_02.jpg Bayonetta3_NintendoSwitch_SCRN_01.jpg


تریلرها





 
آخرین ویرایش:

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,384
نام
سید محمد حسین
واقعا این نینتندو به سونی گفته دکی با و بازی مال چندسال قبل هست چخبرته :| :| :|

کلا واسه نینتندو مهم نیست :D
بازی دیروزش با بازی 6 سال پیش اش رو سیستم یه قیمته.
براش همشون یه ارزش داره
از دید سازنده آدم میتونه واسه همچین دیدگاهی که نمیذاره ارزش بازی طی زمان پایین بیاد احترام قائل شد
ولی از نظر خریدار... Hell Nah :D بده تخفیف رو ما شاید تجدید نظر کنیم بازیش کنیم

این سیستمیه که باعث میشه بلاک باسترهای نینتندو همیشه فروش داشته باشن. چون هیچ وقت وای نمیسته تا قیمتا بیاد پایین. واسه همین هر هفته خدا انیمال کراسینگ و ماریو کارت 8 تو چارت ها هستن (زلدا تا 5 سال تو چارت Top 20 فروش آمریکا پای ثابت بوده هر ماه)
ولی واسه بازی هایی که خدایی نکرده یخورده کوچیک ترن حکم مرگ داره.
دیگه امثال زنوبلید و آسترال چین و (تا حدودی فایر امبلم) و متروید و همین بایونتا خارج از فروش اولیه به غایت قوی برای ژانرشون دیگه فروش بلند مدتی که بلاک باسترهای نینتندو تجربه می کنن رو اینا تجربه نمی کنن
سر همین من خیلی دوست دارم "این" بازی ها رو PC عرضه شن
چون از لحاظ تجاری خیلی بهشون جون میده اگه نینتندو خوب تبلیغ کنه. نمونه های خوبی از این قضیه مثل پرسوناها روی PC و Octopath Traveler هست که ریلیزشون خارج از پلتفرم اصلی واقعا به فروششون کمک کرده
 

BARDI YA

Herrscher of Flamescion
Gold User
Jul 23, 2011
3,828
نام
بردیا دلوشی
خب فیزیکی بخر. برای استور و دانلود و ... من فقط با همراه اول میتونم برم هرچند یکم اذیت میکنه مثلا برای اپدیت ۲ گیگی همین بازی یبار وسطا گیر کرد مجبور شدم از اول بذارم دانلود شه

آریگاتووووو 😍
پ.ن: باید گمونم فیزیکی بگیرم
دا فاک

My Man

من IRL هم فقط با مو کوتاه ها دم خور میتونم بشم...
😜

بااس با همراه اول بری

این کار هم میشه کرد که خیلی اعصاب می طلبه ولی شدنیه
آموزش وصل کردن Nintendo Switch به VPN از طریق شیر هات اسپات

مرسیییییی
چقد اون راهنماعه دنگ و فنگ داره
😭😭
 
  • Like
Reactions: Z-fan and blak

Dante _Sparda

کاربر سایت
Jul 18, 2009
580
اخ گفتی
اقا بیزحمت لینک دانلود میدی در ضمن نسخه دوم چجوری اجرا میشد منظورم سر فریم ریت و.... سیستم حداقلیش چیه؟ با موس کیبورد ؟!

بعد دوستان قیمت نسخه دومش چنده الان تو استور
نسخه سوم فیزیکیش الان تو بازار هست ؟
متاسفانه لینک دانلود مستقیم ازش پیدا نکردم برای نسخه 3 دارم ریپک فیت گرل از تورنت میگیرم نسخه دوم با شبیه ساز cemu حداقل سیستم برای 60 فریم در رزولشن 1080 فکر کنم کارت 1660 کافی باشه من خودم اون موقع ها یک 1650 سوپر داشتم بجز چند تا از لول ها اونم در موقیعیتهای خیلی شلوغ افت فریم تا 45 داشت اکثرا 60 فریم می گرفتم تازه همین شبیه ساز کلی آپدیت اومده براش که خیلی بهینه ترش کرده تنظیمات برای موس و کیبود داره البته من با دسته بازی کردم
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Z-fan and blak

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,646
نام
سهيل
من فکر میکنم نحوه لایسنسینگ Bayonetta 3 با نسخه دوم فرق داره و به احتمال زیاد شاهد نسخه PC خواهیم بود.این لیک انویدیا هم چند وقت پیش اسم Bayonetta 3 هم توش بود و از اونجایی که اون لیک ردخور تقریبا نداشته تا الان میشه قطعی دونست عرضه B3 برای PC. یعنی احتمالا با یک شرطی سگا امتیاز نسخه 3 را به نینتندو داده که بعدا بتونه بازی را بیاره روی PC. حتی Judjment هم توی اون لیک بود که بعدا شایعه اش اومد به دلیل اختلاف با بازیگر نقش اصلی نسخه PC ممکن نیست ولی نهایتا اونم برای PC عرضه شد.

من کلا فارغ از پلتفرمی که بازی میکنم (الان رو PC بازی نمیکنم) معتقدم باید تمام بازی های تمام ناشرها روی PC بیاد. کلا PC انقدر خوبی داره که هر بازی روش عرضه بشه جاودانه میشه. این نینتندو هم اگه عقل داشت این کار را میکرد. همین الان تقریبا تمام بازی های سوییچ با کیفیت بهتر از خود سوییج داره روی PC پایرت میشه به واسطه امولاتورها .
 

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,414
نام
محمد
من فکر میکنم نحوه لایسنسینگ Bayonetta 3 با نسخه دوم فرق داره و به احتمال زیاد شاهد نسخه PC خواهیم بود.این لیک انویدیا هم چند وقت پیش اسم Bayonetta 3 هم توش بود و از اونجایی که اون لیک ردخور تقریبا نداشته تا الان میشه قطعی دونست عرضه B3 برای PC. یعنی احتمالا با یک شرطی سگا امتیاز نسخه 3 را به نینتندو داده که بعدا بتونه بازی را بیاره روی PC. حتی Judjment هم توی اون لیک بود که بعدا شایعه اش اومد به دلیل اختلاف با بازیگر نقش اصلی نسخه PC ممکن نیست ولی نهایتا اونم برای PC عرضه شد.

من کلا فارغ از پلتفرمی که بازی میکنم (الان رو PC بازی نمیکنم) معتقدم باید تمام بازی های تمام ناشرها روی PC بیاد. کلا PC انقدر خوبی داره که هر بازی روش عرضه بشه جاودانه میشه. این نینتندو هم اگه عقل داشت این کار را میکرد. همین الان تقریبا تمام بازی های سوییچ با کیفیت بهتر از خود سوییج داره روی PC پایرت میشه به واسطه امولاتورها .
من از خدامه، چون راه زنده موندن فرنچایز بنظرم روی همین پیسی هست.:(
 

dizzy

کاربر سایت
Dec 24, 2017
622
بازی نه تنها به پورت pc احتیاج داره بلکه به نظرم از این به بعد باید lead platform هم pc باشه و صرفن روی سوییچ پورت بشه . طبق چیزایی که تا الان دیدم به نظرم این نسخه از نظر

فنی و حتا هنری یه عقبگرد کامله و با این وجود فریم دهیش هم اصلن خوب نیست . نینتندو با انحصار نگه داشتن این بازی از نظر فروش کمک زیادی بهش نمیکنه .
 

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,414
نام
محمد
فنی و حتا هنری یه عقبگرد کامله و با این وجود فریم دهیش هم اصلن خوب نیست . نینتندو با انحصار نگه داشتن این بازی از نظر فروش کمک زیادی بهش نمیکنه .
فنی مشکلی نداشت.
بازی برای سوییچ خیلی خوب بود.
هنری هم با اینکه خودم قبلی ها رو ترجیح میدم حداقل تنوع محیطی توی این بهترین بوده.
 

dizzy

کاربر سایت
Dec 24, 2017
622
فنی مشکلی نداشت.
بازی برای سوییچ خیلی خوب بود.
هنری هم با اینکه خودم قبلی ها رو ترجیح میدم حداقل تنوع محیطی توی این بهترین بوده.

من خودم بازی نکردم ولی خب طبق چیزایی که تا الان دیدم اصلن خوب نیست شاید خود بازی را روی سوییچ یا امولاتوربازی کنم اینطوری نباشه . DF هم یه ویدیو در این مورد داره
 
  • Like
Reactions: Z-fan

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,414
نام
محمد
من خودم بازی نکردم ولی خب طبق چیزایی که تا الان دیدم اصلن خوب نیست شاید خود بازی را روی سوییچ یا امولاتوربازی کنم اینطوری نباشه . DF هم یه ویدیو در این مورد داره
من خودمم اونو دیدم.
مسئله اینجاست بایو 2 و 1 خیلی اوضاع اش خراب تری در حالت دستی در سوییچ داشتند.

بنظرم این خیلی اوکی تر بود. انتظار خاصی از سوییچ نمیشه داشت، بازی مشخصه داره از تمام قدرت سوییچ استفاده میکنه.:D
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,646
نام
سهيل
من خودمم اونو دیدم.
مسئله اینجاست بایو 2 و 1 خیلی اوضاع اش خراب تری در حالت دستی در سوییچ داشتند.

بنظرم این خیلی اوکی تر بود. انتظار خاصی از سوییچ نمیشه داشت، بازی مشخصه داره از تمام قدرت سوییچ استفاده میکنه.:D

بایو 2 به لحاظ فنی تقریبا با بایو 1 در یک حد بود. ولی به لحاظ هنری کاملا یک عقبگرد اساسی بود و به جز چندتا مرحله اش بقیه مراحلش اصلا در حد بایو 1 نبود.

بایو 1 لامصب اکثر قسمت هاش از انمی دیزاین تا ورلد دیزاینش مثل نقاشی بود.

ولی اینی که منم از 3 میبینم هم به لحاظ فنی یک عقبگرد اساسی هستش، هم به لحاظ هنری هم من چندتا بخشش را دیدم تعریفی نداره.
 
  • Like
Reactions: Z-fan

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,414
نام
محمد
بایو 2 به لحاظ فنی تقریبا با بایو 1 در یک حد بود. ولی به لحاظ هنری کاملا یک عقبگرد اساسی بود و به جز چندتا مرحله اش بقیه مراحلش اصلا در حد بایو 1 نبود.

بایو 1 لامصب اکثر قسمت هاش از انمی دیزاین تا ورلد دیزاینش مثل نقاشی بود.

ولی اینی که منم از 3 میبینم هم به لحاظ فنی یک عقبگرد اساسی هستش، هم به لحاظ هنری هم من چندتا بخشش را دیدم تعریفی نداره.
بزرگترین مشکل من با نسخه سوم این Bioweapon ها هستند، حقیقتا در مقایسه با دشمن های پیشین اصلا طراحی یونیکی ندارند، از اونور چه اسلحه ها چه دیمون های بازی و خیلی از بخش های لول دیزاین در سه گیم شاهد بیشترین خلاقیت ممکنه.
 

Dante _Sparda

کاربر سایت
Jul 18, 2009
580
بایو 2 به لحاظ فنی تقریبا با بایو 1 در یک حد بود. ولی به لحاظ هنری کاملا یک عقبگرد اساسی بود و به جز چندتا مرحله اش بقیه مراحلش اصلا در حد بایو 1 نبود.

بایو 1 لامصب اکثر قسمت هاش از انمی دیزاین تا ورلد دیزاینش مثل نقاشی بود.

ولی اینی که منم از 3 میبینم هم به لحاظ فنی یک عقبگرد اساسی هستش، هم به لحاظ هنری هم من چندتا بخشش را دیدم تعریفی نداره.
اتفاقا از نظر من بایو2 مراحل بهتر و متنوع تری نسبت به بایو1 داشت مخصوصا مراحل اینفرنوش منو یاد DMC خود کامیا مینداخت. بایو 3 هم تا اینجا که رفتم مراحل متنوعی داره ولی انمی هاش خیلی جالب نیست مراحل هم اون قشنگی بایو 1 و 2 نداره ولی از نظر گیم پلی واقعا بهتره و عالیه
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,646
نام
سهيل
بزرگترین مشکل من با نسخه سوم این Bioweapon ها هستند، حقیقتا در مقایسه با دشمن های پیشین اصلا طراحی یونیکی ندارند، از اونور چه اسلحه ها چه دیمون های بازی و خیلی از بخش های لول دیزاین در سه گیم شاهد بیشترین خلاقیت ممکنه.

آره متوجه میشم چی میگی. البته منکه هنوز نتونستم بازی کنم ولی خب از همین تریلرها مشخص هست. ولی بیشتر منظورم گرافیک هنری بازیه. مثلا اون دیزاین هنری مرحله Paradiso تو نسخه اول دیگه تو نسخه های بعدی به اون صورت تکرار نشد. ّبه نظر من حداقل به لحاظ هنری Bayonetta 1 خیلی بهتر و با وسواس بیشتری اصطلاحا هندکرفت شده بود.

همین مشکل را من با DMC5 هم دارم. DMC4 اگرچه ایرادات زیادی هم داشت و خیلی هم (به نظرم غیرمنصفانه) هیت شد در زمان عرضه ولی به میزان بیش از حدی به لحاظ هنری گرافیک بهتری از DMC5 داشت. گرافیک هنری به شدت نابود DMC5 باعث شد من واقعا نتونم اونجوری که باید از بازی لذت ببرم.

اتفاقا از نظر من بایو2 مراحل بهتر و متنوع تری نسبت به بایو1 داشت مخصوصا مراحل اینفرنوش منو یاد DMC خود کامیا مینداخت. بایو 3 هم تا اینجا که رفتم مراحل متنوعی داره ولی انمی هاش خیلی جالب نیست مراحل هم اون قشنگی بایو 1 و 2 نداره ولی از نظر گیم پلی واقعا بهتره و عالیه

تنوع به چه لحاظ؟ به لحاظ گیم پلی بگی بازم مخالفم. کلی از مراحل متنوعی و مینی گیم هایی که اغلب از بازی های سگا مثل After Burner و Outrun الهام گرفته شده بود تو نسخه 2 حذف شدند. البته این سابجکتیو هست بعضی ها دوست نداشتند.
 

Dante _Sparda

کاربر سایت
Jul 18, 2009
580
آره متوجه میشم چی میگی. البته منکه هنوز نتونستم بازی کنم ولی خب از همین تریلرها مشخص هست. ولی بیشتر منظورم گرافیک هنری بازیه. مثلا اون دیزاین هنری مرحله Paradiso تو نسخه اول دیگه تو نسخه های بعدی به اون صورت تکرار نشد. ّبه نظر من حداقل به لحاظ هنری Bayonetta 1 خیلی بهتر و با وسواس بیشتری اصطلاحا هندکرفت شده بود.

همین مشکل را من با DMC5 هم دارم. DMC4 اگرچه ایرادات زیادی هم داشت و خیلی هم (به نظرم غیرمنصفانه) هیت شد در زمان عرضه ولی به میزان بیش از حدی به لحاظ هنری گرافیک بهتری از DMC5 داشت. گرافیک هنری به شدت نابود DMC5 باعث شد من واقعا نتونم اونجوری که باید از بازی لذت ببرم.



تنوع به چه لحاظ؟ به لحاظ گیم پلی بگی بازم مخالفم. کلی از مراحل متنوعی و مینی گیم هایی که اغلب از بازی های سگا مثل After Burner و Outrun الهام گرفته شده بود تو نسخه 2 حذف شدند. البته این سابجکتیو هست بعضی ها دوست نداشتند.
نه صرفا منظورم محیط بودش توی قسمت دوم مناظر متفاوتری میدیدم مثلا هم قسمتهایی از پارادیسو داشتیم هم اینفرنو ولی از نظر مینی گیمها حق با شما هست ضمن اینکه قسمت دوم نسبت به بایو 1 کلا آسونتر شده بود و چالش کمتری داشت . البته بایو 3 تا اینجایی که رفتم از نظر سختی و چالش بهتر از بایو 2 هستش و نزدیک بایو 1 هستش.
 

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,825
نام
مرتضی
اینا چند سال پیش روی همین سوییچ استرال چین رو داشتن که هم نسبتا خوب اجرا میشد هم سبک گرافیکی هوشمندانه ای داشت و قشنگ به چشم میومد محیط هاش هم چندان بسته نبود.

نمیدونم برای بایو۳ امکانش چقدر براشون وجود داشت ولی کاش استایل گرافیکی بازی رو تغییر میدادند تا دستشون تو طراحی هنری بازتر میشد. من بازی رو بعد رگنارک انجام میدم ولی یکی دو ساعتی بازی کردم که ببینم چجوریه واقعا تو بخش های شهری و واقع گرایانه بازی لنگ میزنه و قشنک ضعف فنی و مخصوصا هنری به چشم میاد. حالا نمیدونم در ادامه قراره همه چیز تغییر کنه یا نه. حتی با نبود نورپردازی هم میتونم کنار بیام ولی با اینقدر خالی بودن از نظر هنری یکم سخته کنار اومدن. در کل با اینکه سبک گرافیکی بایو یک و دو متفاوته ولی کاش همون مسیر استرال چین رو میرفتن تا دستشون باز تر می‌بود.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر