یکی از سازندگان: Xbox One نیز دارای راه حل مشابه hUMA می باشد

A.R.A.$.H

کاربر سایت
Mar 26, 2013
3,070
نام
آرش
xbox_one_kinect.jpg


به تازگی خبر جدیدی منتشر شده است که در آن کمپانی AMD اعلام کرده است که کنسول PS4 به خاطر داشتن قابلیتی به نام huMA نسبت به Xbox One برتری دارد (متن کامل خبر: http://forum.bazicenter.com/thread81187/)
پس از این خبر و صحبت هایی که پیش آمد، یکی از سازندگان Xbox One در Reddit که مقاله Ars Technica را نوشته اند اعلام کردند که این کنسول نیز دارای چیزی نظیر hUMA می باشد و CPU و GPU یک دیتا یکسان را دریافت خواهند کرد.
اگر یک پردازنده تغییری ایجاد کند، دیگر پردازنده ها نیز آن تغییر بوجود آمده بر روی دیتا را دریافت خواهند کرد. Xbox One دارای موردی است که همانند hUMA کار می کند. هنگامی که ایشان کیت آلفا این کنسول را دریافت کردند با نگاهی به سخت افزار داخلی متوجه شدند که Xbox One نیز دارای چیپ حافظه یکسان است.
همچنین گفته اند که نمی دانند Marc Diana از کمپانی AMD بر اساس کدام منبع و چه چیزی چنین حرفی را بیان کرده است.
با این اوصاف Xbox One و PS4 دارای قدرت های سخت افزاری یکسانی هستند و کمی عجیب است که یکی از این دو آن همه قابلیت دریافت کند در حالی که دیگری حرفی برای گفتن نداشته باشد.
Gamingbolt
 

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
عاشق این منبعت شدم بس معتبره. آلمانی بودنش به کنار اعتبارش از عرض تو حلقم:|

دوست عزیز این همون منبعی هست که اولین بار خبر از اونجا درج شده و روی همه سایتها گذاشته شده و الان AMD خودش مستقیما برای این سایت جوابیه فرستاده.
 

Fire Light

کاربر سایت
Feb 15, 2013
907
دوست عزیز این همون منبعی هست که اولین بار خبر از اونجا درج شده و روی همه سایتها گذاشته شده و الان AMD خودش مستقیما برای این سایت جوابیه فرستاده.
مگه خبر نداری چند ماهی میشه منبع ها بسته به نوع خبر اعتبارشون کم و زیاد میشه واسه یه سری ها؟
ایف یو نو وات آی مین؟ :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر