کونامی و مسابقه سازندگان مستقل برای احیای IPهای کلاسیک

Ali.jangi

کاربر سایت
Apr 12, 2021
1,563
ffff.JPG

کمپانی کونامی اخیرا مسابقه برای بازی های مستقل در ژاپن برگزار کرده (با همکاری Shueisha Game Creators Camp), و از سازندگان کوچک میخواهد که عناوین اکشن و شوتر از ipهای کلاسیکش بسازند.

برنده این مسابقه مبلغی به اندازه 2 میلیون ین ( 18,000 هزار دلار آمریکا) دریافت کرده, و این فرصت بهشون داده میشود تا بازی خود را تجاری کنند, چرا که کونامی تا مبلغ 30 میلیون ین (270,000 هزار دلار) برروی پروژه سرمایه گذاری کرده و به صورت کامل از این محصول پشتیبانی خواهد کرد. که شامل نظارت , مشاوره در توسعه بازی , پشتیبانی در ترجمه , تبلیغات و تجهیزات میشود.



کونامی 80 بازی را برای سازندگان لیست کرده که میتوانند بازنگری , و ریمیک یا ادامه ای براساسش بسازند. برخی از عناوین ذکر شده شامل Twinbee, Gradius و سری ای همچون Goemon میشود.

اوایل همین هفته, شایعه ای منبی بر اینکه کونامی علاقه به بازگرداندن ipهای قدیمی خود همچون کسلوانیا , متال گیر سالید و سایلنت هیل را داشته پخش شده بود. رخی از این پروژه ها میتواند با کمک استودیوهای ترد پارتی انجام شود. اگر شما عنوانی اکشن و شوتر از یکی از ای پی های کلاسیک کونامی میساختید, اون عنوان چه بود؟ نظراتتان را در کامنت ها اعلام کنید.

منبع
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر