شایعه کنسول تمام دیجیتال XBOX SERIES X عرضه خواهد شد

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,622
نام
alireza
xboxwhite.jpg

مایکروسافت ممکن است آماده معرفی و عرضه نسخه تمام دیجیتال کنسول Xbox Series X در تابستان امسال باشد. طبق ادعای Exputer، مایکروسافت در ماه ژوئن یا ژوئیه نسخه سفید این کنسول را عرضه خواهد کرد که فاقد دیسک درایو است. طبق این گزارش، نسخه جدید Xbox Series X کاملا سفید خواهد بود و همچنین دارای هیت سینک بهبود یافته است.

این اولین بار نیست که یک کنسول Xbox Series X بدون دیسک گزارش شده است. در طول پرونده مایکروسافت علیه FTC در مورد خرید Activision Blizzard، به لطف یک خطا از جانب مایکروسافت، مشخص شد که نسخه استوانه‌ای شکل این کنسول در حال توسعه است. این نسخه که با نام Project Brooklin شناخته می‌شود، دارای ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی، Wi-Fi 6E، بلوتوث ۵.۲ و یک کنترلر جدید است. منابع مطمئن نیستند که این کنسول جدید گزارش شده، همان Project Brooklin باشد.
 

sphac

کاربر سایت
Apr 24, 2021
301
ممکن است آماده معرفی و عرضه نسخه تمام دیجیتال کنسول Xbox Series X در تابستان امسال باشد
تا وقتی که گیم پس رو مجانی نکنه بازیهایی اکتی دی وان در دسترس نباشه نه استقبال میکنیم نه حمایت .
 

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,622
نام
alireza
تا وقتی که گیم پس رو مجانی نکنه بازیهایی اکتی دی وان در دسترس نباشه نه استقبال میکنیم نه حمایت .

به نظرم بازم کافی نیست....گیم پس مجانی + سرویسهای ea و یوبی وغیره هم مجانی + هرروز صبح بره نون بگیره بیاد + خود کنسول رو هم مجانی بیان دم در خونه بدن و برن....اون وقت شما منت بذار و کنسول رو بگیر 😁
 

ehsan M

کاربر سایت
Sep 12, 2015
1,821
از همون ابتدا عرضه کنسول series s با مشخصات نسل قبل کاملا احمقانه بود و نتیجش شد عدم پیشرفت قابل ملاحضه نسبت به نسل قبل .

باید مثل سونی فقط یک مدل کنسول با درایو و بدون درایو عرضه میکرد .
 
  • Like
Reactions: wave

Sysbother

کاربر سایت
Oct 16, 2015
115
کاری که باید همون اول نسل انجام میداد.

عملا باعث شد فرست پارتی ها پیشرفت نکنند و با استناد به ایمیل فیل اسپنسر در سال ۲۰۲۱ به مت بوتی که در آن پشیمان بود که پتانسیل کنسول ها رو به خاطر کلاود گیمینگ‌ از بین برد که بعدا بیاد در دادگاه بگه کلاود گیمینگ‌ یه‌ بازار تشکیل نشده است، نشون میده این فرد هیچی از مدیریت صحیح نمیدونه.
 
  • Like
Reactions: noctis-sm3

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر