کنترل بازی رایانه ای __سه بعدی__ فشردنی ساخته شد

L J A

کاربر سایت
Sep 12, 2009
494
نام
fake name
گروهی از محققان دستگاه واردسازی اطلاعاتی را طراحی کرده-اند که شبیه موس و قابل فشردن بوده و برای کاربران امکان کنترل سه-بعدی را فراهم می-کند.


Cambridge-Consultants-Suma.jpg


به گفته مدیر توسعه محصول مصرف-کننده Cambridge Consultants که مجوز این نوآوری را به سازندگان می-دهد، این دستگاه Suma نام دارد که مخفف ساتسوما یا میوه چینی است.
مدل-های متعددی از Suma طراحی شده که قرار است ماه ژانویه در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرف-کننده در لاس وگاس به نمایش درآیند، اما به دلیل در جریان بودن روند ثبت امتیاز انحصاری Suma، جزئیات بیشتری درباره این دستگاه منتشر نشده است.

suma-inhand.jpg


در داخل بدنه نرم Suma محرک-های سبکی در اطراف یک حسگر اصلی قرار دارند و با فشرده شدن دستگاه، این محرک-ها فشار و تغییرات حرکت را تشخیص می-دهند و علائم دریافت شده توسط نرم-افزار داخل Suma پردازش شده و سپس به برنامه نرم-افزاری ارسال می-شوند که می-تواند موجب کار کردن دستگاه شود.​
suma-controler.jpg
به گفته طراحان این دستگاه، فرق Suma و کنترل-های دستگاه بازی Wii نینتندو به-عنوان مثال در این است که کنترل کنسول نینتندو به کاربران اجازه می-دهد اشیا را جابه-جا کنند، اما شکل آنها را نمی-توانند تغییر دهند و دستکاری کنند؛ از این رو Suma می-تواند مجموعه جدیدی از کاربردها را ایجاد کند. این دستگاه کاربرد مناسبی برای بازی و برنامه-های سه-بعدی خواهد داشت.​




منبع(کلیک کنید)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر