او همچنین گفته که PC یک نسل از کنسول های حال حاضر جلوتر است و کنسول های حال حاضر خلاقیت های استودیو هایی مانند کرایتک را محدود می کنند .
" تا وقتی که کنسول های نسل حاضر وجود دارند و تا وقتی که PC به عقب رانده میشود , سخت میشود از هر دو جناح سود برد . "
" PC به راحتی یک نسل جلوتر است ما باور داریم با 360 و PS3 کیفیت بازی ها فرای Crysis 2 و پیشرفت موتور گرافیکی ما( Cryengine) بسیار محدود میشوند . کار بیشتری از این ها بکشید . "
" من در کل فکر میکنم همچنان این طرز فکر سازنده هاست که باید شماتت شود "
" بسیاری اکنون PC را چیز برجسته ای نمی دانند . انتظارات فروش و سود دهی آن ها باعث شده که آن ها هیچ وقت برای نسخه PC مثل کنسول نباشند . تا وقتی که PC نتواند در آمد قابل قیاسی برای سازنده ها بدست آورد , کمپانی ها روی نسخه PC وقت و هزینه کافی صرف نمی کنند . "
منبع
آخرین ویرایش: