عزیز من شما میخوای کل بندازی یا نظر بدی؟ اگه قضیه اینه که از SDK سر در بیارم آره سر در میارم از اون چیزی هم که شما میدونی بیشتر سر در میارم !!! با یه بچه 15 ساله که حرف نمیزنی !! پس اول حرف زدنتو درست کن بعد نظر بده!!
اگه میخوای بیا تو yahoo یا اینکه تلفنی در بارش حرف بزنیم تا قشنگ واست روشن کنم این قضیه رو !(maya_alias_w_front آی دی من تو yahoo)
در ضمن x360 dx10 رو ساپورت نخواهد کرد ! من خودم 360 دارم . مسئله ایجاست که برای بازار یابی همیشه باید یه سری دروغ و چرت و پرت بگن! ابهاماتی هم که در مورد 360 و DX10 وجود داره جزئی از همون دروغ هاست !
با این حرفات به همه ثابت کردی که همون بچه 15 ساله هستی . در ضمن فکر نکنم تو سطحی باشی که بخوای بگی xbox360 از directx10 اشتفاده نمیکنه .
با اینکه هنوز خبر رسمی از سوی مایکروسافت اعلام نشده که از directx10 به طور کامل استفاده میکنه و لی اینو گفتن که از بیشتر امکانات directx10 استفاده میکنه .
اگه بری تو سایت ati اونجا یکی از مقامات این شرکت وقتی در مورد directx10 ازش سوال شده بود گفته بود برای استفاده از directx10 در کارت گرافیک باید از پایپ لاینهای بیشتری استفاده بشه و یکی از بهترین نحوه ی استفاده از directx10 در کارت گرافیکها استفاده از شادرهای متحدالشکل است که این دو مورد دقیقا در کارت گرافیک xbox360 استفاده شده . این مطالب را حتی میتونی بری از مجله بازی رایانه هم بخونی که یک مصاحبه حسابی از directx10 از مایکروسافت انجام شده بود که اونها هم به همین دو مورد تکیید کرده بودند .
پس الان میبینی که میشه یه طورایی به نتیجه رسید که xbox360 میتونه از direct10 استفاده کنه . و اینها دلایل مهکمتری در مقابل دلایل رد این مسئله هست . حداقل اینو مطمعن باش اگه xbox360 نتونه از direct10 استفاده کنه ولی از بیشتر امکاناتش استفاده خواهد کرد بنابه دلایلی که گفتم و اعلام این خبر از سوی مایکروسافت . ÷س این خودش میشه directx9/5 :cheesygri .
در ضمن خیلی راحت میشه به نتیجه رسید که کارت گرافیک xbox360 قویتر از ps3 هست بنابه دلایل سخت افزاری : 1- استفاده از 512 مگابایت حافظه که در ps3 همون 256 هست 2- استفاده از پایپ لاین بیشتر که 48 پایپ لاین داره 3- استفاده از شادرهای مشترک که در ps3 استفاده نشده 4- استفاده از 10 مگابایت حافظه درون ساخت که هنوز در هیچ کارت گرافیکی استفاده نشده .
اگه بازی های ps3 در هنگام اجرا بهتر دیده میشه علت استفاده از 1080p هست که xbox360 با یک بروز رسانی تونست از اون هم استفاده کنه . فقط فرقش اینه که ps3 به خاطر استفاده از 1080p روی قیمت کنسول خودش کشیده ولی مایکرو به صورت مجانی از طریق xboxlivi در اختیار همه گذاشته .
و مهمتر از همه اگه دقت کنی در جدیدترین سری کارت گرافیکهای nvidia که 8800 است قراره از directx10 استفاده بشه از پایپ لاینهای بیشتری استفاده شده و تا اونجا که اطلاع دارم از شادر های مشترک استفاده میشه که این قبلا یک سال پیش در xbox360 استفاده شده بود .