کانال های جدید برای انتشار فایرفاکس ۵، ۶ و ۷

hadi sh

کاربر سایت
Oct 1, 2010
660
نام
هادی
99d7neryen3jzotxl0e.jpg
به دنبال انتشار نسخه شگفت انگیز فایرفاکس ۴، موزیلا فایرفاکس در حال حرکت به سمت چرخه آزاد توسعه سریع این مرورگر برای ارائه ویژگی های جدید، پیشرفت عملکرد، به روز رسانی های امنیتی و بهبود پایداری برای کاربران می باشد.

تا به حال، سه+۱ کانال برای تست امکانات جدید در فایرفاکس وجود دارد :

Nightly — شامل آن دسته از ویژگی های موزیلا که توسط تیم تضمین کیفیت آزمایش نشده است.

Firefox Beta — ویژگی ها و بهبود هایی که به منظور آزمایش پایداری بارها تست شده اند تا در نسخه بعدی فایرفاکس منتشر شوند.

Firefox Final Release — ارائه ویژگی های پایداری و نهایی در فایرفاکس برای صدها میلیون نفر از کاربران.

همچنین روز چهارشنبه، کانال Aurora به عنوان بخشی از طرح راه اندازی شده است. این کانال شامل اخرین ویژگی ها و تکنولوژی های نوینی می باشد که هنوز در نسخه ی جدید تست نشده اند. ویژگی هایی که در این نسخه وجود دارد ممکن است پس از تست در نسخه نهایی نیز مورد استفاده قرار گیرند. نسخه ی منتشره از کانال Aurora هر شش هفته بازبینی شده و در ابتدای دوره های ۶ هفته ای تیم تضمین کیفیت کمی بازبینی روی آن انجام می دهد. این کانال را می توان بین دو کانال Nightly و Firefox Beta در نظر گرفت.

اولین انتشار Aurora شامل بهبود در عملکرد، امنیت و پایداری می باشد که منتشر شده است. دریافت اولین نسخه Aurora از هم اکنون میسر می باشد. این نسخه شامل فایرفاکس ۵ برای ویندوز های ۳۲ بیتی می باشد. بر این اساس زمانی که نسخه ۵ به انتشار نهایی برسد نسخه های ۶ و ۷ در کانال های پایین تر منتشر خواهند شد.
hhvu8p61jrw53krlilw6.png

هدف موزیلا از این کار سهیم کردن هر چه بیشتر کاربران در توسعه مرورگر فایرفاکس و استفاده از نظرات آنها در کانالهای پایین تر می باشد.

در صورتی که تمایل دارید اطلاعات جامع تری در مورد مراحل انتشار کسب نمایید می توانید از این سایت اطلاعات بیشتری را دریافت نمایید.

همچنین فایرفاکس این لوگوهای جدید را برای نسخه های مختلف خود منتشر کرده است.
zvxw5ol7y7uhqxxp.png
منبع
 
  • Like
Reactions: test84

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر