چگونگی شناسایی مادربرد و نوع درایو بدون باز کردن جعبه

fereydoon

کاربر سایت
Mar 25, 2007
130
با سلام

با توجه به اینکه تعدادی از اعضای فروم در پستهای مختلف اعلام کرده بودند که می خوان بدون باز کردن درب جعبه نوع درایو و مادربرد دستگاه رو شناسایی کنند و قبل از خرید از مشخصات دستگاه اطلاع پیدا کنند می تونند با استفاده از جداول ارائه شده کنسولهای 360 در لینک زیر که بر حسب تاریخ انتشار مرتب شده اند با خیال راحت از خرید مادربرد و درایو مورد نظرشون مطمئن باشند .

از اینجا ببینید

در این جداول شما به اطلاعاتی از قبیل تاریخ انتشار،نوع درایو ، نوع مادربرد، LOT number،رجیون ،TEAM ، فریم ویر و بسیاری مقادیر دیگه دسترسی دارید و با داشتن Lot number و Release date و رجیون دستگاه از روی بر چسب پشت جعبه می تونید با استفاده از جدول نوع درایو و مادربرد و مابقی اطلاعات مورد نیازتون رو استخراج کنید .
این جدول به روز میشه و میتونید بهش رجوع کنید

موفق باشید
فریدون
 

fereydoon

کاربر سایت
Mar 25, 2007
130
با سلام
راستی یه نکته رو یادم بگم و اینه که آمار ارائه شده در جدولها توسط افرادی که کنسول خریدن وارد شده و هر کس مشخصات کنسول خودش رو وارد کرده و امیدوارم دوستان یه موقع با مرجع اصلی از طرف مایکروسافت اشتباه نگرفته باشند .:cool:

موفق باشید
 

fereydoon

کاربر سایت
Mar 25, 2007
130
با سلام

در بعضی کنسولهای جدید دیده شده که روی برچسب پشت جعبه برچسب دیگه ای چسبونده شده و امکان خوندن مقادیر LOT و power و TEAM مقدور نیست .
برای این کار سعی کنید با آرامش و حوصله زیاد کم کم بر چسب رو جدا کنید چون عجله کردن در این کار باعث مخدوش شدن برچسب اصلی زیر میشود .
موفق باشید
فریدون
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر