چه افزونه هایی بیشترین تاثیر را برسرعت فایرفاکس می گذارند؟

hadi sh

کاربر سایت
Oct 1, 2010
660
نام
هادی
همه ما می دانیم که نصب تعداد زیادی افزونه روی مرورگر، باعث افت سرعت آن خواهد شد. اما این کاهش سرعت چقدر است؟ کدام افزونه ها بیشترین تاثیر را بر سرعت مرورگر محبوب فایرفاکس می گذارند؟
موزیلا در این رابطه می گوید:
"به طور میانگین نصب هر افزونه تقریبا 10 درصد به زمان بارگذاری فایرفاکس اضافه می کند. بسته به پیکربندی سخت افزاری و نرم افزاری رایانه، این زمان برای برخی تنها چند میلی ثانیه و برای برخی می تواند به نیم دقیقه برسد. برخی افزونه ها کمتر از 10 درصد به زمان بارگذاری مرورگر اضافه می کنند اما متاسفانه تعداد کمی از افزونه ها هستند که بیش از این مقدار به زمان بارگذاری مرورگر اضافه می کنند. بر اساس داده های ما، نصب هر 10 افزونه بر روی مرورگر فایرفاکس، زمان بارگذاری آنرا دو بربر خواهد کرد."
ff-addons.jpg

این اطلاعات خوب و مفیدی بود. اما موزیلا پا را یک قدم فراتر گذاشته و با ارزیابی عملکرد 100 افزونه برتر که بیشترین تعداد کاربر را دارد، به شما نشان می دهد که کدام افزونه ها در این زمینه بدترین عملکرد را از خود نشان می دهند. نتایج حاصل از این ارزیابی را می توانید در این صفحه ملاحظه کنید.
تا حدود یک هفته دیگر، اگر این افزونه های کند را دانلود کنید، اخطاری مبنی بر کند شدن کارایی مرورگر دریافت خواهید نمود. این اقدام به توسعه دهندگان این افزونه ها کمک می کند تا قبل از اینکه نامشان در این لیست برود، نسبت به بهینه سازی افزونه های خود اقدام کنند.
منبع: آی تی ویژن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر