پیشنمایش بازی Mario Super Sluggers

frimware n

کاربر سایت
Aug 7, 2008
60
نام
مهران
ماریو سوپر اسلاگرز تقریبا مثل همون بازی های قبلی سری ورزشی ماریو و به صورت آرکید هستش که می تونه شما رو برای یه مدت طولانی پای دستگاه بشونه.
این بازی تقریبا همون شبیه سازی بیسبال هستش ولی با کلی ایده ی جدید و ناب که به وسیله ی سازنده ی بازی طرح شده.
در این بازی 5 مد وجود داره:
Exhibition-Challenge-Toy Field-Mini Game و Training
Exhibition:همون قسمت بازی دوستانه و تمرین هستند که بدون هیچ اضافه کاری شما رو به یه مسابقه ی بیسبال می بره.
Training:شما رو بهزمین تمرین می بره تا با قسمتای مختلف آشنا بشید.
Challenge:بخش اصلی بازیه.شما ممکنه انتظار یه بازیه کامل بیسبالو داشته باشید ولی این طور نیست می تونید این بازیو ترکیبی از 40 درصد Mario RPG و 60 درصد بیسبال در نظر بگیرید. ماریو و تیمش به یه جزیره ی بیسبالی می رن که توسط Bowser و سوگولیاش تصرف شده.شما باید تو استادیومای بیسبال بگردید برای پیدا کردن هم تیمیای جدید در حالی که دارید سکه و بقیه چیزایی که تو بازی بدردتون می خوره رو پیدا کنید. هر استادیوم به چند قسمت تقسیم شده که می تونید اونجاها رو بگردید.شما یا حریفتون وقتی دارید یه چیزی ور میدارید ممکنه مثلا برای شما یا حریفتون بسته باشه. بنابراین شما برای باز کردن همه ی تجهیزات بازی باید بین همه ی کاپیتان های بازی بریدو باهاشون رقابت کنید تا تجهیزاتشون رو بدست بیاری همچنین تو هر استادیوم یک مغازه هست که شما می تونید توش این آیتمارو خریداری کنید و بازیکنانتونو آپگرید کنید.
در حین گردش توی بازی کسایی رو پیدا می کنید که یا هم تیمی های شما هستن یا هم تیمی Bowser محسوب می شن. اصولا اونا شما رو به یک مسابقه دعوت می کنند که اگه قبول کنید میرید به یه زمین بیسبال و توی اون باید یه کارایی انجام بدید برای مثال 10 فرصت پرتاب دارید که یه دونده رو بچسبونید به دیفال :cheesygri بشتر اینا هی تکرار می شن تا برسید به آخر. هدف اصلی توی این بازی گرفتن و باز کردن تمام استادیوما توی جزیرست و بیرون کردن Bowser از جزیره است.
Mini Games:این بخش می تونه یه قسمت کوچیک از بازی یا خود بازیای سمت Challenge باشه. ولی متاسفانه تو این بخش هیچ چیز جدیدی نیست ولی بازم از بازی یا رفقا می شه لذت برد.
Toy Field:قسمت عجیبو جالب کاره که توش باید هر چقدر می تونید سکه جمع کنید البته با زدن توپ به Outfield ها که متناسب با ضربه مقداری سکه می گیرید ولی این جا باید با دو نفر دیگه هم رقابت کنید بر سر گرفتن توپ چون فقط یه توپ توی بازی هست و هر کی توپ رو داشته باشه می تونه ضربه بزنه.اول این بخش شما یه ماشین انتخاب شانسی (غرض Slot Machine بود :biggrin1: )دارین که توی اون می تونید آیتم آپگریدتون رو به طور شانسی انتخاب کنید. وقتی توپ توی هواست با ریموت نشونه گیری کرده و ضربه می زنید.
بازی کردن این بازی با ریموت واقعا کیف می ده به طوری که شما می تونید ریموتو مثل چوب بیسبال تکون بدید اگه سریع بزنید معمولی ولی اگه ریموتو نگه دارید بعد یزنید ضربه قدرتیه تقریبا مثل Wii Sports هست همچنین تو این بازی حرکات قدرتی وجود داره مثل Star Pitch.
بعضی کارای توی بیسبال هم هستش مثل پریدن به سمت توپ یا دونده یا حتی آیتم ها.
در کل خیلی بازی جالبیه.
امتبازات:
7.5 به گیم پلی: هیچ چیز سخت و آزار دهنده ای توی بازی وجود نداره.
8.3 به گرافیک: گرافیک عالی و رنگارنگ به همراه صحنه ها و کلوزآپ های زیبا و جذاب.
7.0 به صدا: همه چی از ماریو های قبلی آهنگها و صداها از سری های قبل گرفته شدن.
7.5 به مولتی پلیر: حیف که فقط Local هست و WiFi نداره
میزان سختی: آسان:به غیر از دو نفره بعضی اوقات زیادی آسون می شه.
7.3 در کل:بازی انقلابی نیست ولی می تونه بازی خوبی باشه.
اگه مطالب مسخره بگید خودمو بهتر می کنم تازه واردم دیگه. :blushing:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر