همه چیز درباره Xbox One (پست اول تاپیک حتما خوانده شود)

Eury

کاربر سایت
Jul 13, 2008
4,050
نام
Afshin
اون زرنگ خان که در آخرین لحظات عمرش شیفت کرد روی BTS :-"
RP:
Victoria جون (:biggrin1:) که اصلا هیچی از بازیش معلوم نیست:biggrin1:ولی به نظر میاد فعلا BTS رو بورس باشه:biggrin1:​
جونش از هم گسیخته شد , خوب شد زودتر مرحوم شد و این لحظات رو ندید:d

wich level, you ask؟
DISBAND LEVEL, DUCKERS
93694743411447136105.png

کلا 30 تا بودن . تعدادی از کارمندای استودیو رفتن Tinymob , بقیشون هم به استودیوهای دیگه (بلک تاسک؟:d) ملحق شدن .
R.I.P Victoria
2012-2013
 
آخرین ویرایش:

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
Ford throws cold water on reports that its CEO is leaving for Microsoft - Neowin

Mulally's name has repeatedly come up as a front-runner in Microsoft's CEO search for the past couple of months, even though Mulally has never publicly spoken about being in talks with the company for the top spot. Other unconfirmed reports suggest that Satya Nadella, the current executive vice-president of cloud and enterprise at Microsoft, could be chosen as its new CEO.

Hell yes :bighug:

=====================
فرخ یه جوری میگه "امیرعلی" انگار من استودیو رو باز کردم و الانم من پشت بسته شدنش بودم با فشاری که به اسپنسر آوردم تو مایکروسافت :d !! یه همچین اتفاقی نشون میده یه مشکل حاد داشته ! حالا یا پروژه یا استودیو یا چمیدونم شرایط خود قانونی اونجا و هزینه ای که مایکروسافت باید میداده !

پ.ن: اگه J Allard تو مایکروسافت مونده بود الآن واقعا به نظرم بهترین گزینه میتونست باشه :| !
 
آخرین ویرایش:

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
اینو از مسئول Kotaku که اطلاعات از استودیو داشت و اولین بار توییت کرد پرسیدم که اینو چواب داد:

cc706c88abf47a5e1.jpg

در هر صورت اگر مقاله رو ندیده بودید مثل من، منظورش این پاراگرفه که فکر میکنم جواب تمام سوال های همه رو میده:

Although Microsoft Victoria commonly appears on Xbox fans' lists of first-party Xbox game developers, the studio does not seem to be a full-fledged game developer, but rather more of a R&D team for Microsoft's device business. On their resume, an engineer at the studio describes working with the incubatory Microsoft team "responsible for Kinect" on "the design and development of a number of prototypes in a variety of areas, including: computer vision, gameplay systems, user-interaction frameworks, and low-level technology in the context of a tight-knit, highly-functioning team." A Microsoft Victoria game designer describes their role as "[leading design of] games and user experiences for selected projects on an emergent future platform." And the only real hint of something that unequivocally sounds like development of a shippable game comes from the CV of Microsoft Victoria's design lead, who says they "Created and balanced character types, weapons, and attributes on an unreleased project."

Former Xbox boss Don Mattrick was instrumental in bringing a Microsoft studio to Victoria, and with his departure to Zynga, I wouldn't be surprised if Microsoft Victoria continues to exist in complete obscurity.
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
نظر مدیر فناوری استودیوی Techland’s سازنده بازیه Dying Light در مورد کار با esram

A lot has been made out about the Xbox One’s eSRAM. Some have posited that it’s responsible for the limited resolutions being seen in launch titles. However, it has its uses as well. GamingBolt spoke to Techland’s Jakub Klarowicz, Technology Director for Dying Light and asked how the upcoming free run survival horror game takes advantage of eSRAM.

Does it cause any bottleneck or actually help simplify the process? According to Klarowicz, “We haven’t played around with the eSRAM much yet. Currently, we use it for storing the zbuffer and shadowmaps. The full potential of eSRAM, like the Xbox 360′s eDRAM, is yet to be realized but for now, it appears the developer is finding a number of uses for it. “It’s especially helpful because the memory is readily available for any purpose and unit: the CPU, the GPU, textures, render targets, etc. It really smoothes out the optimization process.”
http://gamingbolt.com/xbox-one-esra...hs-out-optimization-dying-light-tech-director
 

alimx360

کاربر سایت
Jul 13, 2008
438
نام
ali
نظر مدیر فناوری استودیوی Techland’s سازنده بازیه Dying Light در مورد کار با esram


http://gamingbolt.com/xbox-one-esra...hs-out-optimization-dying-light-tech-director
به نظرم اینام استفاده جالبی رو از esramنمیکنند البته فعلا گفته که در حال بررسی هستند اما crytek هم استفاده جالبی رو هم نکرد فک کنم 343بتونه ازش به نحوه ی خیلی بهتری استفاده کنه .به نظرم مایکروسافت باید روی devkitهاش بیشتر کار کنه اللخصوص esramچون فعلا استفاده مفیدی ازش نمیشه
 

A.R.A.$.H

کاربر سایت
Mar 26, 2013
3,070
نام
آرش
یک عده ترول از ساده لوحی مردم سوء استفاده کردند و چنین چیزی رو در اینترنت پخش کردند

xbone.png


Larry Hryb :
To be clear there is no way to make your Xbox One backwards compatible & performing steps to attempt this could make your console inoperable
به هیچ وجه چنین چیزی نباید امتحان بشه وگرنه به Boot loop دستگاه دچار میشه. چنین قابلیتی رو بایستی از طریق Cloud (مثل سونی) یا روش دیگه قرار بدند. ظاهرا بازار داغی داره!
 

19Rodar

کاربر سایت
Dec 28, 2011
2,876
نام
فرشاد
امروز کنسول Xbox one ام رو عوض کردم و یکی دیگه گرفتم.چون ریجن 1 (آمریکا ) بود پاورش ورودی برق 110 بود که خیلی واسم ریسک بود که با تبدیل برق 220 به 110 ازش استفاده کنم(توی سایت رسمی Xbox هم گفته خطرناکه نکنید این کارو !
به جاش یه نسخه ریجن 2 اروپا Day one باندل فورتزا گرفتم:d بهرام آماده باش میام سراغت:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر