نقشه بازی Assassin’s Creed Valhalla کمی بزرگ‌تر از Odyssey خواهد بود

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
اخیرا تهیه‌کننده بازی Assassin’s Creed Valhalla در خصوص مقیاس نقشه این بازی صحبت‌هایی داشته که طبق آن، به‌نظر می‌رسد با جهان بزرگی روبرو هستیم.

Assassins-Creed-Valhalla-1.jpg


نسخه‌های مختلف سری Assassin’s Creed از لحاظ گسترش وسعت نقشه، همیشه رو به جلو بوده و به همین دلیل بسیاری معتقدند که جهان بازی Assassin’s Creed Odyssey بیش از حد بزرگ است. پس از معرفی نسخه جدید آساسینز کرید، آقای Malek Teffaha (مدیر ارتباطات بخش خاورمیانه شرکت Ubisoft) عنوان کرده‌بود که سازندگان انتقادات را شنیده‌اند و Valhalla دارای بزرگ‌ترین نقشه کل سری نیست. اما حالا نه‌تنها توئیت او پاک شده، بلکه صحبت‌های تهیه‌کننده بازی نیز گفته‌های او را نقض می‌کند.

آقای Julien Laferrière (تهیه‌کننده بازی) در مصاحبه جدیدی با یوتیوبر و ژورنالیست مشهور فرانسوی معروف یعنی Julien Chièze، عنوان کرده که در واقع نقشه بازی Assassin’s Creed Valhalla تاحدودی بزرگ‌تر از Odyssey خواهد بود:

“از لحاظ بزرگی، احتمالا جهان Valhalla مقداری بزرگ‌تر از Odyssey است. در حال حاضر اعداد و ارقام دقیقی در اختیار ندارم، اما ما در کنار کشور انگلیس، بخش بزرگی از کشور نروژ را هم خلق کرده‌ایم. مناطق مخفی مختلفی نیز وجود دارند که بخشی از جهان بازی را تشکیل می‌دهند؛ اما امروز نمی‌توانم در مورد آن‌ها صحبت کنم. بنابراین Valhalla بازی کوچکی نیست، بلکه با عنوانی روبرو هستیم که مشخصا جا‌ه‌طلبانه است و ساعات زیادی از گیمپلی را به مخاطبان ارائه می‌دهد.”

البته این نکته نیز قابل ذکر است که بخش بزرگی از نقشه Odyssey را آب‌ها تشکیل می‌دادند. باید دید که در جدیدترین نسخه سری Assassin’s Creed نیز طراحی محیط به همین روال خواهد بود یا خیر. یوبیسافت وعده انتشار تریلر و اطلاعات مفصلی را از عناوین در دست ساخت خود در روز 12 جولای داده و انتظار می‌رود AC: Valhalla نیز در میان این عناوین باشد.

Continue reading...
 

moxA.J

کاربر سایت
Aug 15, 2012
1,271
نام
Morteza
این مپ بزرگ ادیسه خیلی بد بود یه کوئست میگرفتی برای بعدی یا انجامش باید هزار کیلومتر میرفتی یه جزیره دیگه اخرش هم چندتا از جزیره هارو اصلا ندیدم:D
 

Assassin's Creed

کاربر سایت
Jun 24, 2006
1,320
نام
محمد امین
اساسین کرید 1 هم یه قسمت داشت بین شهر ها که بیابون شکل بود تو محیط همینطور باید میگشتی!
تقریبا اون زمان برای 1000 تائی کردنش و گرفتن اون پر ها کلشو گشتم و حتی به نظرم تنوعش برای زمان خودش از خیلی از قسمت های نقشه اودیسه بیشتر بود :|
یه جاهایی از بازی عملا دقیقا کپی و پست شده بود! از جنوب غربی نقشه میرفتی شمال شرقی نقشه تفاوت معماری و محیط 5 درصد نبود!
 

WTF?

کاربر سایت
Mar 27, 2015
1,087
نام
محمد
Red Dead انقدر سطح انتظاراتم رو از یه عنوان OW بالا برده که خـــــــــیلی باید تلاش کنه بتونم بیشتر از 10 ساعت بازی کنمش.
 

Skylar

Gold User
Apr 29, 2015
276
فرمول سادست

میسازن چون مردم میخرن

تمام...
یه سری با اینکه نسخه ی قبلی رو نپسندیدن بازم نسخه ی جدید رو به امید تغییر و بهتر شدن میخرن.

یه سری افراد هستن که یک ای پی رو بعد از چند نسخه بازی کردن بخاطر تکراری شدن یا دلایل دیگه نمیخرن.

یه قشر سنی هستن که که سری رو هنوز بازی نکردن و یا هنوز براشون تکراری نشده و هنوز میخرن.

این آخری نقش مهمی توی فروش بازیها دارن

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر