نقد و بررسی Transformers: Cybertron Adventures

nintendo_3ds

کاربر سایت
Jul 17, 2013
1,743
watermark.php




[FONT=&amp]بازی هایی که از روی فیلم ها ساخته می شوند،عناوین خوبی از آب در نمی آیند اما نه برای همیشه; پس ساختن یک بازی که فیلم و یاانیمیشن آن ساخته شده است پر ریسک است اما شاید بتوان طرفداران آن را دلخوش کرد. ایندقیقا همان اتفاقی است که برای جدیدترین نسخه از مجموعه ی "ترانسفورمرز"افتاده است.[/FONT][FONT=&amp]این بازی پس از عرضه با برخوردهای مختلفی از سویمنتقدان رو به رو شد در حالی که عموم بازیکنان از آن راضی هستند.

[/FONT]
[FONT=&amp]قبل از این كه فیلم سینمایی[/FONT][FONT=&amp]Transformers [/FONT][FONT=&amp]پخش شود، این عنوان یكسری كارتون پر طرفدار همراه با كمیك های فراوان بود كه در سراسر دنیا شناخته می شدو حتی نسخه های مختلفی مثل ژاپنی و یا آمریكایی از آن ساخته شده است. پس از موفقیتچشم گیر این سری، دو قسمت فیلم سینمایی از روی آن ها ساخته شد كه هر دوی آن ها جزوبدترین و البته پر فروش ترین فیلم های هالیوودی هستند!
[/FONT]

125174-full.jpeg
[FONT=&amp]
[/FONT]
[FONT=&amp]

طبق سنت قدیمی ساخت بازی از روی فیلم دو بازی مختلف از روی فیلم های این سری ساختهشد كه همه عناوین ضعیفی بودند. شركت[/FONT]
[FONT=&amp] Activision [/FONT][FONT=&amp] تصمیم گرفت بازی ای از روی این سری، اما این بار از روی كمیكها و انیمیشن های ژاپنی آن بسازد و كار ساخت آن را به شركت[/FONT][FONT=&amp] High Moon Studios [/FONT][FONT=&amp]سازنده بازی هایی چون[/FONT][FONT=&amp] Bourne Conspiracy [/FONT][FONT=&amp]و[/FONT][FONT=&amp] Darkwatch [/FONT][FONT=&amp]سپرد. بسیاری عقیدهداشتند كه باز هم با یك بازی ضعیف و حتی بدتر از عناوین قبلی روبرو خواهیم بود،ولی شركت[/FONT][FONT=&amp]High Moon [/FONT][FONT=&amp]هم استودیویی نبود كهبازی ضعیف در كارنامه خود داشته باشد. متاسفانه به علت تبلیغات كم[/FONT][FONT=&amp]Activision [/FONT][FONT=&amp]كه همیشه فقط به بازیهایی مثل[/FONT][FONT=&amp]Call of Duty [/FONT][FONT=&amp]و[/FONT][FONT=&amp] Guitar Hero [/FONT][FONT=&amp]بها می دهد، این بازی خیلی گمنام بود و با تبلیغات كمی عرضه شد.
[/FONT]

[FONT=&amp]بازي[/FONT][FONT=&amp] Transformers: Cybertron Adventures [/FONT][FONT=&amp]يک بازي سوم شخصاکشن است که در سال 2010 منتشر شد و براساس کميک استريپ (يا کتاب ها) هاي[/FONT][FONT=&amp]Transformers [/FONT][FONT=&amp]و اين نسخه تنها نسخه ي منتشر شده ي بازي اين سري است که ازروي فيلم ساخته نشده. و در اين سري جنگ ميان روبات هايسياره اي به نام سايبرترون نشان داده مي شود. گروه خوبي : "آتوبات ها" وگروه بدي: "دسپتيکان ها[/FONT][FONT=&amp]"
[/FONT]
[FONT=&amp]داستان[/FONT][FONT=&amp]:

[/FONT]
[FONT=&amp]داستان بازي در دو قسمت اتفاق مي افتد : "قسمت دسپتيکانها" و "قسمت آتوبات ها[/FONT][FONT=&amp]"
[/FONT][FONT=&amp]
قسمت اوليه ي داستان مربوط به دسپتيکان ها است ، نيرويي به نام"انژان تاريک[/FONT][FONT=&amp](Dark Energon)" [/FONT][FONT=&amp]وجود دارد و فرمانده ي دسپتيکان ها"مگاترون" آن را بدست مي اورد و عليه آتوبات ها به کار مي برد ، او ميخواهد که به هسته ي سايبرترون برسد و آن را با اين انرژي ، آلوده کند تا سياره يسايبرترون را آلوده شود. او براي دستيابي به هسته ي سايبرترون ، نياز به"کليد امگا" نياز دارد تا به قسمتي که هسته ي سايبرترون در آن است برود، کليد امگا ابتدا دس "زتا پرايم" است و مگاترون هم او را نابود مي کندو کليد امگا را بدست مي آورد ولي فکر کنم کليد امگا تبديل يا بدست "امگاياعظم" مي افتد (يا او مانع رفتن مگاترون به هسته ي سايبرترون مي شود) که يکآتوبات خيلي بزرگ است و مگاترون او را توسط انرژان (انرگان يا انرگون) تاريک او راآلوده مي کند و با کليد به به هسته ي سايبرترون مي رود و آن را بوسيله ي دستگاههاي توسط انژان تاريک آلوده مي کند.
[/FONT]
scrn_transformersCybertronAdventures-02-640x360.jpg
[FONT=&amp]
[/FONT]​
[FONT=&amp]
گرافيک[/FONT][FONT=&amp]:

[/FONT]
[FONT=&amp]گرافيک اين بازي هم خوب است و محيط ها به خوبي طراحي شده اند و حس و حاليک سياره ي آهني و روباتيک را به بازيکن منتقل مي کند. گرافيک بازي از نظر هنريواقعا عاليست ، براي هر شخصيت اسلحه ي سرد جداگانه اي طراحي شده که بعد به بازيمنتقل شده اند و يا مثلا همه ي شخصيت هاي اصلي طراحي هاي زيبايي دارند[/FONT][FONT=&amp].

[/FONT][FONT=&amp]چهره شخصيت ها هم خوب کار شده و زيباهستند و مشکلات اندکي دارند[/FONT][FONT=&amp].

[/FONT][FONT=&amp]قسمت هاي سينمايي بازي (يا به اصطلاحسينماتيک) هاي بازي هم واقعا خوب هستند و جزئيات خوبي دارند (نمونه اش عکس بالا)ولي فکر کنم با اين موتور خيلي بهتر از اين ها مي شد جزئيات را طراحي کرد ، اينمورد براي خود گرافيک بازي هم صدق مي کند[/FONT][FONT=&amp].

[/FONT][FONT=&amp]گرافيک بازي به طور کلي خوب است ولي ميتوانست بهتر باشد.
[/FONT]
scrn_transformersCybertronAdventures-01-640x360.jpg
[FONT=&amp]
[/FONT]​
[FONT=&amp]
[/FONT]

[FONT=&amp]موسیقی/صداگذاری[/FONT][FONT=&amp]:[/FONT][FONT=&amp]

[/FONT][FONT=&amp]موسیقی [/FONT][FONT=&amp]TWFC [/FONT][FONT=&amp]بسیار هیجانی و زیباست. سبك آشنای كارتون ها كه به صورت حماسی نواخته می شود، عمق بزرگی جنگ را نشان داده و به خوبی هیجان را منتقل می كند. صداگذاری بسیار عالی است. صدای شخصیت ها مناسب با ظاهر آن ها است و تمام صداگذاران بسیار حرفه ای نقش خود را ایفا كرده اند. دیالوگ ها بسیار جالب هستند و طنز نهفته در آن ها از خشكی صحبت ها جلوگیری می كند.
[/FONT]​
[FONT=&amp]گیم پلی[/FONT][FONT=&amp]:[/FONT][FONT=&amp]
[/FONT][FONT=&amp]
قوی ترین بخش بازی بخش گیم پلی آن است كه بسیار لذت بخش است. در اول هر مرحله می توانید تمام شخصیت های كارتون های [/FONT][FONT=&amp]Transformers [/FONT][FONT=&amp]را داشته باشید و انتخاب كنید و چه لذتی دارد كه حتی می توانید در نقش [/FONT][FONT=&amp]Lord Megateron [/FONT][FONT=&amp]هم بازی كنید. اكشن بازی خیلی سریع و جذاب است و مدام باید بین سلاح های مختلف سوئیچ كنید. اسلحه ها بسیار متنوع و دلچسب هستند و شلیك با آن ها لذت خاصی دارد. از آنجایی كه شما یك تبدیل شونده هستید، می توانید تبدیل به ماشین شده و در حین رانندگی، تیراندازی هم بكنید و یا اگر [/FONT][FONT=&amp]Autobot [/FONT][FONT=&amp]شما توانایی پرواز داشته باشد، با تبدیل شدن به جت در هوا پرواز كنید كه این قسمت به شدت هیجانی و زیبا كار شده و كنترل آن خیلی نرم و روان است. هر كدام از ربات ها توانایی های مختلفی دارند، مثلا یكی از آن ها می تواند برای مدتی غیب شود و یا موج عظیمی از [/FONT][FONT=&amp]EMP [/FONT][FONT=&amp]شلیك كند. واضح است [/FONT][FONT=&amp]Lord Megateron [/FONT][FONT=&amp]قدرت بیشتری نسبت به سایر ربات ها دارد و وقتی در نقش او قرار می گیرید هیچ چیز جلودار شما نخواهد بود. مراحل بسیار متنوع و جذاب هستند و هر كدام در محیط های جدیدی اتفاق می افتند. هوش مصنوعی دشمنان گاه ضعیف كار می كند كه متاسفانه یكی از ایرادهای بزرگ بازی است و این موضوع در مورد هم تیمی هایتان هم صدق می كند[/FONT][FONT=&amp]. [/FONT][FONT=&amp]بخش چندنفره هم بسیار خوب طراحی شده و قسمت [/FONT][FONT=&amp]Co-Op [/FONT][FONT=&amp]بسیار مناسب برای تیمی بازی كردن است[/FONT][FONT=&amp].[/FONT]​
[FONT=&amp]
[/FONT]
Transformers-Cybertron-Adventures-R.jpg
[FONT=&amp]
[/FONT]
[FONT=&amp]نتیجه گیری:[/FONT]
[FONT=&amp] این بازی [/FONT][FONT=&amp]یکی از عناوین خوب در سبک اکشن است اما نقاط ضعفی که در این بازی دیده می شوند،مانع از موفقیت کامل این بازی شده اند اما گیم پلی سرگرم کننده ی بازی شما را بهامتحان کردن این بازی دعوت می کند.[/FONT]


3.jpg
 
آخرین ویرایش:

nintendo_3ds

کاربر سایت
Jul 17, 2013
1,743
بازی مثل new super mario که بشه 3 4 نفره بازی کرد
پر هیجان تو سبک ماریو سراغ داری به غیر لز kirby ?

بازی گروهی قشنگ زیاد داره مثل


Super Monkey Ball: Banana Blitz

The Grim Adventures of Billy & Mandy

mario power tennis


The Raving Rabbid 1,2,3

Sonic & SEGA All-Stars Racing

Mario Strikers Charged

wii party

Disney Infinity

Mario & Sonic at the London 2012 Olympic Games

Wii Play: Motion

Boom Blox Bash Party

خیلی از بازیا که توش party داره گروهین

[h=1][/h]
 

faridsarvar

کاربر سایت
Jan 22, 2013
162
ممنون ازت
لینک تورنت که فعال باشه با قلدر از این دو تا پیدا نمیکنم
Super Monkey Ball: Banana Blitz

The Grim Adventures of Billy & Mandy
اگه سراغ داری زحمتش رو بکش لینک برای دانلود پارتای 100 مگی هم باشه خوبه

از ورژن های این کدومش قشنگتره The Raving Rabbid 1,2,3
 

nintendo_3ds

کاربر سایت
Jul 17, 2013
1,743
ممنون ازت
لینک تورنت که فعال باشه با قلدر از این دو تا پیدا نمیکنم
Super Monkey Ball: Banana Blitz

The Grim Adventures of Billy & Mandy
اگه سراغ داری زحمتش رو بکش لینک برای دانلود پارتای 100 مگی هم باشه خوبه

از ورژن های این کدومش قشنگتره The Raving Rabbid 1,2,3

فدات

Super Monkey Ball: Banana Blitz تو سبک ماریوه خیلی باحاله

من بازی دانلود نمیکنم چون حجم بازیا زیاده سرعت اینترنت منم کم بازیا رو میخرم

سعی میکنم لینک دانلود پارت 100 مگی پیدا کنم

The Raving Rabbid 1,2,3 نسخه 2 و 3 قشنگن بنظر من 2 از همه بهتره
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر