نقد و بررسی sonic generations

nintendo_3ds

کاربر سایت
Jul 17, 2013
1,743

46449-sonic-generations.png



تقريبا از زماني كه بازي سونيك ديگر براي كنسول سگا توليدنشد در كنسول هاي ديگر هيچ سونيك ديگري نيامد كه با سونيك سگا قابل مقايسه باشد وهمه گي باعث شدند كه اين بازي براي بازي بازها به يك بازي در حد متوسط و حتي ضعيف!تبديل شود اما با توليد سونيك نسلها شركت سگا آبروي اين بازي خاطر انگيز را خريد ودر جشن تولد سونيك باعث شد يك سونيك فوق العاده به بازار وارد شود سونيكي كه باعثشد بازهم هواداران به اين بازي فوق العاده علاقه نشان بدهند. در ادامه ميخواهمبازي را از تمام لحاظ بررسي كنم تا شما هم به با ارزشي اين بازي پي ببريد.

گرافيك:

گرافيك بازي در حد فوق العاده است. بازي از نظر گرافيكيدر حد بازي هاي فوق العاده عمل كرده و اين نشان از اين است كه تيم سگا(
team sega ) تهيه كننده بازي براي ساخت بازي از هيچ چيزدريغ نكرده. محيط ها همگي فوق العاده كار شده اند و همه چيز با ظرافت تمام طراحيشده اند. بافت ها بسيار نرم هستند و هر بازيبازي را جذب خود ميكنند. در تماميمراحل شما زيبايي را حس ميكنيد و احساس ميكنيد در يك دنياي زيبايي هستيد كه پر استاز زيبايي و عناصر خوشگل!همه ي اني چيز ها ناشي دو چيز است:1 - تلاش سازندگان برايساخت يك سونيك آبرومند و2-استفاده از يك موتور گرافيكي ديگر به نام havok كه در بازي assassins creed revolation نيز از اين موتور گرافيكي استفاده شده.سازندگان در خلق شخصيت ها نيز فوق العاده عمل كردند و شخصيت ها با زيباي تمام خلقشده اند . ديگه چيزي ندارم كه راجع به گرافيك بازي بگم فقط همينو بگم كه بازي ازنظر گرافيكي فوق العاده است و تمام بازي هاي سونيك را در جيبش گذاشته!
large.jpg

گيم پلي:

گيم پلي بازي ب
سيار متنوع است. شما هم ميتوانيد سونيك كلاسيك و دوبعدي شويد و همسونيك سه بعدي . بازي از ديد سونيك سه بعدي يك بازي با گيم پلي سريع و امروزي استكه سونيك قابليت هايش بيشتر است و باعث ميشود كه شما يك بازي با گرافيك فوق العادهو گيم پلي روان و سريع را بازي كنيد. از ديد سونيك دو بعدي نيز شما سونيك كلاسيكسگا را با گرافيك فوق العاده بازي ميكنيد و باعث ميشود كه خاطرات شما از سري بازيهاي سونيك تازه شود. بازي هم محيط هاي متنوع دارد و هم ماموريت هاي متنوع ولي منراجع بهشان چيزي نميگويم تا خودتان آنرا تجربه كنيد. فقط همين را ميگويم كه بازيبسيار متنوع و روان است!

داستان:

داستان بازی
نيز بسيار جالب است و شما را جذب خود ميكند كه آخر آن را بدانيد.داستان از اين قرار است كه سونيكها هر دو به طرز نامعلومي به زمان گذشته برميگردندميبينند كه دوستانشان همگي سنگ شده اند و براي نجات آنها بايد مراحل گذشته درسونيك هاي قبلي را دوباره بروند تا دوستانشان را نجات دهند و نيز بفهمند كه پشت همهي اين ماجرا ها چهكسي است. شما براي آزاد كردن دوستانتان بايد مراحل را با هردوسونيك به اتمام برسانيد كه اين كار بسيار جالب است تنها اشكال بازي اين است كه دربين مراحل چكپوينت ندارد كه سيو شود و اگر شما بازي را گيم اور شويد بايد دوبارهمرحله را از اول برويد كه بسيار بد است ولي در ميان اين همه زيبايي در بازي اينمشكل به چشم نمي آيد.
sonic_generations.jpg

صداگذاري:

صدا گذاری
افراد بسيار عالي است و تمام صداي شخصيتها در سونيك هاي قبلي است و شمارا به حال و هواي آن زمان ميبرد تنها شخصيت لال بازي سونيك قديمي هست كه فقط بااشاره صحبت ميكند! اشيا نيز به خوبي صدا گذاري شده اند در سونيك دو بعدي صداي پرشسونيك. صداي سكه خوردن سونيك و ديگر صداها همگي مال سونيك كلاسيك هستند و شما رابه شاد آن زمان ميبرند سونيك سه بعدي نيز بسيار فوق العاده عمل كرده و مشكل خاصيندارد. در كل بازي از نظر صداگذاري بسيار خوب عمل كرده و مشكلي نداره


سخن آخر:

این تمام ويژگي هاي يك بازي فوق العاده را دارد و همان طور كه گفتم هر بازيبازي را جذب خود ميكند . جذئيات همگي فوق العاده هستند و ارزش يك و يا حتي دوبارتمام كردن را دارد پس سريع به فروشگاه سيدي برويد واين بازي فوق العاده را تهيهكنيد تا معني يك سونيك فوق العاده را بفهميد.


new_sonic-1621676.jpg
 

AlirezaLesan

کاربر سایت
Aug 4, 2006
455
نام
عليرضا
بلاخره بعد از مدت ها یه سونیک در حد اسم سونیک اومد بازی کاملی روی پی اس 3 رفتم که چندان فرقی با نسخه وب نداره به جز اچ دی شدن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر