نظر شما در باره دموی Bioshock

Hamid_da2007

کاربر سایت
Apr 18, 2007
1,254
سلام به همگی.
الان که دارم این مطلب رو مینویسم ساعت 5:30 صبحه.
قرار بود ساعت 9:45 به وقت Eastern US تریلر جدید بازیه Bioshock تو کانال Spike TV نشون داده بشه. البته چیزی که باعث شد منو و خیلی از طرفدارای پروپا قرص این بازی رو تو اروپا تا این موقع صبح بیدار نگه داره خبری بود که قرار بود بهمراه این تریلر داده بشه. حدسهایه مختلفی در باره این خبر زده میشد ولی هیچکس مطمئن نبود.
و ساعت 5:15 صبح:

دمویه بازیه Bioshock در Xbox Live قابل دانلود هست.
باور نمیکنید چه غوغائی تو انجمنهای 2kgames براه افتاده. همه امیدوار بودن این خبر جدید همون دمویه بازی باشه. تاپیکی که در این مورد باز شده بود در هر دقیقه 2-3 صفحه به صفحاتش اضافه میشد. و درنهایت همه به امیدشون رسیدند. جالبه بدونید تریلری که از کانال Spike TV پخش شد فقط بعد از چند دقیقه تو سایت Gametrailers قابل دانلود شد. این خودش غظمت این بازی رو نشون میده.
افرادی که دوست دارن دموی این بازی رو برای 360 دانلود کنن فقط کافیه به لایو وصل شن. حجم این دمو 1.3 گیگابایت هست.
من از راس ساعت 5:15 یعنی لحظه ای که این بازی تو لایو اومد شروع به دانلود کردم ولی متاسفانه با این سرعت دانلود اینترنت تو کشورمون معلوم نیست کی تموم بشه.

ازافرادی که این دمو رو دانلود کردن خواهش میکنم بیان و نظراتشونودر باره این بازی بگن. چون با بازی کردن این دمو میشه خیلی دقیقتر در باره این بازی نظر داد.
البته خودم به محض تموم شدن دانلود دمو حتما میام ونظرمو میدم.
ممنون.
 
آخرین ویرایش:

Pikil

کاربر سایت
Jul 23, 2007
314
نام
پویا
1.3 گيگابايت:eek:
خوب يه هفته صبر كنيد بازي ريليز ميشه ديگه!

خوب اولین سایتی که نظرشو در باره این دمو داده G4TV. خلاصش اینه:
این دمو فوقالعدست!!:drooling:
نمیتونیم صبر کنیم تا خود بازی در بیاد. این بهترین دمو سال هست و خود بازی کاندیدا بهترین بازی سال خواهد بود. هر کی 360 نداره بره پیش یکی که داره که اینو بازی کنه!!:biggrin1:
 

Hamid_da2007

کاربر سایت
Apr 18, 2007
1,254
خب، بالاخره دانلود این دمو هم تموم شد و امشب چند ساعتی بازی کردم. تموم کردن دموی بازی تقریبا 15 دقیقه طول میکشه ولی خب میشه ساعتها تو محیط چرخید و از لحاظ گرافیک، گیم پلی و فیزیک و ... بازی رو تست کرد.

بطور خلاصه: فوق العاده

گرافیک: بنظرم گرافیک این بازی تا حالا بهترین گرافیکی بوده که تویه بازیهای 360 دیدم. باور کنین نور پردازیه این بازی، جلوه های آب و آتش و همچنین جزئیات محیط اینقدر عالی کار شده که میتونم بگم براحتی از لحاظ گرافیک Gears of War رو قورت میده. یه لیوان آب هم روش! فقط اینو بگم که وقتی cutscene اول بازی تموم شد و لحظه ایکه کنترل بازی به بازیکن داده میشه، من هنوز داشتم تصویرو نگاه میکردم، چون فکر کردم هنوز بازی شروع نشده و این هم جزوی از cutscene بازیه! تازه بعد از چند لحظه فهمیدم میتونم تکون بخورم. یعنی در این حد گرافیک این بازی بالاست. در ضمن شما حتی لحظه ای احساس افت فریم تو بازی نمیکنید. سرعت فریم بسیار خوب و همیشه ثابته. حتی موقعی که محیط خیلی شلوغ میشه و دارید با چند دشمن در یک لحظه میجنگید. گرافیک:10/10

گیم پلی: هر چی بگم کم گفتم. شما تو این بازی نه تنها از اسلحه استفاده میکنید بلکه از Plasmid هم استفاده میکنید. Plasmid های زیادی تو این بازی وجود داره که این قدرتو بشما میده کارائی بکنید که یه انسان معمولی نمیتونه انجام بده. مثلا آتش یا جریان برق به سمت دشمنانتو بفرستید. مثلا اگه دیدید دشمنتون یه جائی ایستاده لازم نیست حتما باهاش وارد جنگ فیزیکی بشید. میتونید توسط Plasmid خاص اونو به آتش بکشید و بعد لحظه ای که خودشو تو آب میندازه تا آتیشو خاموش کنه توسط Plasmid که جریان برق ایجاد میکنه نابودش کنین. یا مثلا اگه دیدین تعدادی از دشمناتون تویه آب دارن راه میرن فقط کافیه به آب جریان برق وارد کنید تا همشونو برق بگیره و تو یه لحظه بمیرن.در ضمن Plasmid هایی هست که توسط اونا میتونین دشمناتونو به جون هم بندازید تا خودشون دخله همو بیارن. البته همه این Plasmid ها اسمهای خاصی دارن. شما حتی میتونید دوربینهای مدار بسته امنیتی و ماشیهای امنیتی رو هک کنید تا براتون بجنگن. تو این بازی میتونید همه قدرتاتونو افزایش بدید، حتی اصلحه هاتونو دستکاری کنید و قویتر کنید. جالبه بدونید با وجود این همه قابلیت کنترل این بازی خیلی روون و راحته. براحتی تو کمتر از 5 دقیقه میتونید یاد بگیرید چجوری همه این قالبلیتها رو کنترل کنید. یه نکته جالب هم که همیشه توسط سازنده های این بازی گفته میشد این بود که هیچ دو نفری مثل هم این بازی رو انجام نمیدن. واقعا من وقتی دمو رو بازی کردم تازه فهمیدم این مساله یعنی چی. واقعا برای مقابله با دشمنا راهایه خیلی زیادی هست. اینو هم بگم که AI یا همون هوش مصنوعیه بازی خیلی قویه. یه مثال خیلی کوچیک اینکه دشمناتون وقتی میبینن نمیتونن باهتون در بیفتن فرار میکنن یا جائی سنگر میگیرن تا از پشت بهتون حمله کنن. اگه از پس تک تکشون بر بیاین سعی میکنن گروهی بهتون حمله کنن و ... خیلی نکات دیگه. گیم پلی: 10/10

فیزیک: بازم بسبار عالی. فکر کنم تنها چیزی که تو این بازی نمیتونید تکونش بدید و یا خرابش کنید دیوارها باشن. تقریبا با تمام وسایل میتونن فعل و انفعال داشته باشید. و همه این فعل و انفعالات بصورت کاملا طبیعی کار شده. باز هم 10/10

Sound effect: واقعا عالی. اینقدر صداها طبیعی هستن که احساس میکنین واقعا تویه محیط بازی قرار دارید. کوچکترین جزئیات بخوبی کار شده. حتی از روی صدای پای دشمناتون میتونید تشخیص بدید با چه دشمنی مواجه هستید. بازم 10/10

جذابیت: داستان بازی بسیار جالب و مرموزانه و گاها ترسناکه. با اینکه دمویه خیلی کوتاهی بود من بیصبرانه منتظرم تا بازی ریلیز بشه تا داستان بازی رو ادامه بدم. اینکه راههایه مختلفی برای حل کردن مشکلاتتون دارید خودش جذابیت بازی رو چند برابر میکنه.

در کل دموی بازی نه تنها همه انتظاراتی که داشتمو برآورده کرد بلکه حتی بیشتر مشتاقم کرد و لحظه شماری میکنم این بازی زودتر ریلیز بشه. با این دموئی که من دیدم مطمئنم Bioshock بهترین امتیازها رو تو بازیهای 360 تا امروز میگیره. شک نکنید.
آخرین صحبت هم اینکه لحظه ای صبر نکنین و وقتی این بازی عرضه شد حتما تهیه کنید و لذت ببرید.

ممنون.
 

desprado

کاربر سایت
Sep 16, 2006
1,431
نام
محمد
تازه این دموی بازی بود ممکنه خود بازی بهتر باشه !!!
فقط یه مسئله این که دیوارا تخریب پذیر نیستن یه عیب میتونه
باشه پس نباید فیزیک بازی 10 بگیره
 

Hamid_da2007

کاربر سایت
Apr 18, 2007
1,254
تازه این دموی بازی بود ممکنه خود بازی بهتر باشه !!!
فقط یه مسئله این که دیوارا تخریب پذیر نیستن یه عیب میتونه
باشه پس نباید فیزیک بازی 10 بگیره

من تا حالا FPS ندیدم بشه مثلا هر دیواری رو که دوست داری خراب کنی و ازش رد بشی. اینجوری دیگه در و قفل معنی نداره! در قفل بود دیوارو خراب میکنی میری تو!
 

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
من تا حالا Fps ندیدم بشه مثلا هر دیواری رو که دوست داری خراب کنی و ازش رد بشی. اینجوری دیگه در و قفل معنی نداره! در قفل بود دیوارو خراب میکنی میری تو!
منظوره ایشون هم این نبود!
منظورشون بود که مثلا تیر بزنی قسمتی از یه ستون بریزه پایین
 

Hamid_da2007

کاربر سایت
Apr 18, 2007
1,254
یه خبر خیلی خوش برای همه طرفدارای این بازی:

با وجود اینکه هنوز چند روز به ریلیز رسمی Bioshock مونده، از امروز این بازی تو اینترنت و سایتهایه مختلف قابل دانلوده.
این یه عکس از سایتی که توش عضوم:

2005205167922572609_rs.jpg


میبینید هنوز چون ساعتهایه اولیه هست که بازی رو نت اومده تعداد لیچرها 1000 تا و سیدرها 70 تاس.
در ضمن بازی Free Region هست.
فکر کنم تا شنبه تو ایران هم این بازی رو بفروشن.

به پروفایل این شخص یعنی bocman تو لایو دقت کنید. این شخص حتی بازی رو تموم کرده ...
http://live.xbox.com/en-US/profile/Achievements/ViewAchievementDetails.aspx?tid=%09%5d%3bdh-o%3fx%06&compareTo=bocman
 

west

کاربر سایت
Dec 14, 2006
168
نام
محمد
این بازی شنبه صبح اول وقت در فروشگاه westgame آماده فروش خواهد بود

روی hp
5 تومان
روی ورباتیم 8 تومان

امروز توی فروشگاه با چند تا از بچه ها تا مرحله 3 رفتیم .
گرافیک به حدی فوق العاده بود که مشتریها همه بفکر خرید xbox360 افتاده بودن
البته تا چند روز دیگه واسه pc هم میاد و یکروز بعد از release توی فروشگاه موجود خواهد بود

http://www.bazicenter.com/forums/showthread.php?t=2463&page=148
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر