نظرسنجی در ارتباط با اعتبار های کاربران در انجمن

نظر شما در رابطه با اعتبار های انجمن چیست؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    1,245
  • نظرسنجی بسته شده است .

koorosh sh

کاربر سایت
Dec 10, 2008
7,968
به نظر من همین سیستم تشکر باشه.هم جالب هست و هم هرکس بر مبنای لیاقتی که داره،ازش تشکر میشه و نه اینکه هر کس به خاطر بالا رفتن رتبه کاربریش نمیاد الکی چرت و پرت بگه.....
مدیران هم هرکسی که شایستگی داشته باشه رو کاربر فعال میکنن....
الان خداییش چند نفر با این تشکر موافقن؟ کم نیستن تعداد کسانی که با این سیستم موافقن....
بازم به نظرات دوستان احتیاج داریم برای تصمیم گیری درست تر.
شما خودت رو کنترل کن !
کسی که میاد چرت و پرت میگه مطمئنا رتبه کاربریش بالا نمیره !
سایت به خاطر اعتبار خودش هم که شده به کاربران قدیمی تر و معتبر تر احتیاج داره !
نمیشه که همه یا مدیر باشن یا ناظم باشن یا کاربر الکی ؟؟؟؟
شما هر تشکیلات سازمان یافته ای رو نگاه کنید ترتیب و اولویت حتی در پایین ترین نقطه ی صف و ستاد وجود داره !
نمیشه منکرش شد !
حالا چون عده ای توانایی ندارن برسن به رتبه های بالاتر یا صبرش رو ندارن دلیل نمیشه که بخوان رتبه های بالاتر رو بکشن پایین و هم سطح خودشون کنن !!
منطقی نیست !
نظرات اکثرا هم بر همین اصل داده شدهف منطقی نیست !
 

.Evanescence.

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,896
اصلا مثالت خوب نبود:d الان ینی همه اینجا تو یه سطحن عمرا اگه اینجوری باشه خیلا هستن تگ دارن اندازه ی بغال سر کوچه ی ما هم نمیفهمن تازه بخاطر تگی که دارن پررو بازی هم در میارن
من گفتم کامل هم سطح هستین؟
یکم بهتر بخونی خیلی بهتره!!
الان تا حدودی سطح اونا رفته بالا. نه اینکه برابر باشین.
جان من یکم بهتر بخونین که الکی نقل نکنین
 

BLACK.HAWK

کاربر سایت
Apr 7, 2008
6,504
نام
علی
به نظر من اعتبار یه کار بیهوده هستش.به من حتی پیام خصوصی چند نفر دادن و گفتن بیا به من اعتبار بده!!!!
من واقعا مونده بودم یعنی چقدر این اعتبار ارزش داره که اینطوری گدایی اعتبار میکنن...
 

Empty Box

کاربر سایت
May 2, 2009
1,190
نام
محمدرضا
از همون ابتدا هم هم بنده هم کلی از دوستان گفتیم که این سیستم اصلا جالب نیست ! ولی هیچ کس نبود که گوش بده ! خداروشکر حداقل یه نظر سنجی گزاشتید !

به هر حال جلوی ضرر هر وقت که گرفته بشه سوده !.... به امید موفقیت BC
 

.:N!MA:.

کاربر سایت
Sep 1, 2009
1,502
نام
نیما
منم نظرم این بود که جفتش حذف بشه ...
من یک پیشنهاد خوب دارم ( به نظر خودم خوبه البته شاید خوشتون نیاد )
ما همین الان هم توی زندگیمون انسانهای دور و برمون رو از روی شناختی که متقابل از همدیگر داریم میشناسیم و بدون دیدن تگ میدونیم کدوم انسان مفید و با اطلاع هست و کدوم مضر و بی بند و بار ...
توی بازیسنتر هم همیشه کاربر خوب نسبت به اطلاعاتی که توی فروم به اشتراک میگذاره خود به خود از دید همه متمایز هست و نیازی به تگ فعال و یا رتبه ی کاربری نیست ...
به نظر من سیستم اعتبار میتونه نوعی تشکر از طرف مقابل باشه ولازم نیست اصلا حذف هم بشه ولی برای اینکه باعث سو استفاده نشه کلا ناپیدا باشه و کاربر اعتبار گیرنده فقط خودش قادر به دیدن اون مقدار از اعتبار باشه ...
به این صورت هم نویسنده ی پست بخاطر اعتباری که فقط خودش میتونه ببینه تشویق میشه که مثلا پستش مفید بوده و هم اعتبار دهنده سطح رضایت خودش رو از اون پست میتونه به راحتی ابراز کنه ...و هم نه از تعداد ستاره های کشک و تگ کاربری فعال خبری هست ....
به این ترتیب دیگه شاهد اعتبار های التماسی و از روی فن بازی و غیره نخواهیم بود ....و کاربران مفید هم کماکان مخفیانه تشویق میشن ... ریا هم نمیشه :d:d
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Electronic Arts

S I G N A L

کاربر سایت
Nov 17, 2010
349
نام
Signal
اگه معیار حذف شدن یا حذف نشدن سیستم اعتباردهی آمار بدست اومده از این نظرسنجی باشه ؛ به نظر من این نظرسنجی یک نکته داره:

هدف نظرسنجی اینه که مشخص بشه افراد در مورد سیستم اعتبار دهی چه نظری دارند و 3 گزینه ی انتخابی هم بیشتر وجود نداره که: گزینه ی اول حذف سیستم اعتباردهی هست اما گزینه ی دوم و سوم در واقع یکی هستند! چون در هر دو گزینه این مفهوم وجود داره که سیستم اعتباردهی نباید حذف بشه! به عبارت دیگه فردی که گزینه ی دوم یا سوم را انتخاب میکنه در واقع موافق اینه که سیستم اعتبار دهی حذف نشه!
بنابراین برای بدست آوردن آمار افرادی که با سیستم اعتباردهی موافق هستند باید آمار گزنیه ی دوم و گزینه ی سوم هر دو با هم جمع بشه. یعنی مثلاً در حال حاضر که بنده این پست را ارسال می کنم باید آمار گزینه ی دوم که 183 هست با آمار گزینه ی سوم که 121 هست جمع بشه تا آمار کل افرادی که موافق حذف سیستم اعتبار دهی نیستند به دست بیاد که میشه 304 نفر در مقابل 345 نفر موافق حذف سیستم اعتبار دهی.
 

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,149
نام
حسین
شدیدا این پست آرش تایید میشه
ا
ین داستان " ایجاد انگیزه " هم در نوع خودش جالبه ... ! اگر کسی واسه شصت سر بالا و لایک و تشکر تو فروم خبر و مقاله میزاره و به بچه ها کمک می کنه، وجود نداشته باشه بهتره ... والا اون موقع که این قرطی بازی ها نبود فروم کیفیتش 10 برابر الان بود چه یوزراش، چه بار علمیش، چه بحث و مشاجره هاش، همه هم شدیدا انگیزه داشتند، یکیش خود ِ من. الان یه جو مسموم و کودکستانی فروم ُ گرفته که فقط میام نقد و پیش نمایش بچه ها رو صفحه اصلی میخونم و میرم. همین انگیزه ـی که دوستان دور سرش میچرخن باعث این قضیه شده.

اونی که واقعا بخواد فعالیت کنه، واقعا مثبت باشه و دور از حاشیه به فروم کمک کنه، از آسمون سنگم بباره این کارو می کنه، قدیمی های فروم میفهمن من چی میگن، اونی هم که بخواد چوب لا چرخ همه جا بکنه، اینجوری دور خودش سگ ِ وفادار راه میندازه ...
مخصوصا تیکه قرمز رنگ.واقعا از مدیریت میخوام این سیستم اعتبار حذف بشه و از اون طرف یه سیستم اعتبار منفی اضافه بشه.اونم به صورتی که فقط تعدادی از مدیران و ناظمینی که اهل فن بازی نیستن بتونن اینکارو بکنن.مثل امین یا کوروش.اگر سیستم اعتبار منفی درست بشه،به خدا جلوی خیلی از پستهای احمقانه گرفته میشه.من اینجا قول میدم اگر این سیستم اعتبار باقی بمونه و فکری به حالش نشه،به زودی شاهد کم کار شدن کاربرانی هستیم که واقعا مفید هستن و سایت بیشتر شبیه مهدکودک میشه تا بزرگترین سایت گیم ایران.نمیدونم مدیریت کل چقدر پستهای چند وقت اخیر رو خوندن.ولی به قدری پست مسخره و کودکانه دیده میشه که برای شاد کردن یه تیمارستان کفایت میکنه.
 

pcgamer

کاربر سایت
Aug 28, 2006
1,748
نام
سیاوش
یعنی من که از سال 2006 عضو سایت بودم و هیچ وقت اسپم نکردم و معمولا روزی 2 ساعت هر روز به فروم سر می زنم و تاپیک هارو می خونم الان اوضاع اعتبارم باید این باشه :D همین نشون می ده که سیستم اعتبار دادن فروم عادلانه نیست .نظرم تو نظر سنجی دادم .
در کل یا باید حذف بشه یا اگه سیستم حرف نمی شه اصلاح بشه من با مورد یک هم موافقم.من مورد دو رو زدم چون همیشه دوست داشتم یه فرقی بین ما اعضا قدیمی و اعضای جدید باشه .
اینجا عضو 2005 با 2011 هیچ فرقی من توش نمی بینم البته گاهی عضو های جدید بیشتر حق اب و گل دارن
یکی از مشکلاتم با فروم همینه.
 

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,963
نام
فرهاد
نکته : یکی از مشکلات اساسی این اعتبار فکر کنم فداشدنش به خاطر تگ فعال بود ! یعنی اگر تنها بسنده میشد به تشکر کردن از طرف و ربطی به گرفتن تگ نداشت این همه سوء استفاده نمیشد . در کل من به شخصه برام فرقی نمیکنه باشه یا نباشه ولی کاری کنید که لااقل از یک پست مفید بشه قدردانی کرد و شخص بودنه که پستش ارزش داشته و کسانی به اون اهمیت دادن و همین باعث انگیزه میشه .
 
  • Like
Reactions: Tehanu

Ezio da Firenze

کاربر سایت
Jul 2, 2008
1,978
نام
Metti
با حذف اعتبار فعالیتها به شدت کم میشه ... ، من برام در کل مهم نیست خیلی ولی ترجیح میدم حذف نشه !
اگه بشه به بعضی از کاربرا مثل من که خیلی با مدیرا ارتباط نداره ظلم میشه .
 

r.t.1.n

کاربر سایت
Dec 4, 2008
2,940
نام
آرتین
جالبه پست ها رو میخوندم یکسری از همون افرادی هم که با همون رویه افراد تازه وارد اعتبار و تگ کاربر فعال واسه خودشون خریدن دیده میشن اومدن از غافله عقب نمونن بگن ما جزو اوون افراد نیستیم.
ولی تا چند وقت پیش میومدی تو تاپیکا میدیدی یهو یه پست گزاشتن که عکسی است از صفحه تنظیمات که داره نشون میده واسه این پست من که بازیو ترول کردم چقدر همه خوششون اومده این همه امتیاز دادن بهم.یا از این قبیل حرکات.
حالا یهو همرو میبینی اینجا همون افراد و همون سیستم گدایی اعتبار رو سرزنش میکنن.واقعا چقدر زود میشه به رستگاری رسید ؟ نه ؟

این حرف های من خطاب به یک عده معددوی بود یکسری دوستان سوء تفاهمی نشه !
 
  • Like
Reactions: shefer

real madrid cf

کاربر سایت
Oct 28, 2011
196
نام
سعید
به نظر من حذف بشه و روش شناسایی کاربر فعال و غیر فعال از روی پستای مفید و بدرد بخوری که میدن باشه بهتره.
اینجوری که الان هست بعضی از بچه ها باند بازی میکنن و الکی به هم دیگه اعتبار میدن(البقته همه اینطور نیستن).
تو پیام خصوصی هم که قربونش برم یک سری از بچه ها فقط گدایی اعتبار میکنن.
 

.:Zangetsu:.

کاربر سایت
Jun 3, 2011
537
نام
Hamzeh
شدیدا این پست آرش تایید میشه
ا
مخصوصا تیکه قرمز رنگ.واقعا از مدیریت میخوام این سیستم اعتبار حذف بشه و از اون طرف یه سیستم اعتبار منفی اضافه بشه.اونم به صورتی که فقط تعدادی از مدیران و ناظمینی که اهل فن بازی نیستن بتونن اینکارو بکنن.مثل امین یا کوروش.اگر سیستم اعتبار منفی درست بشه،به خدا جلوی خیلی از پستهای احمقانه گرفته میشه.من اینجا قول میدم اگر این سیستم اعتبار باقی بمونه و فکری به حالش نشه،به زودی شاهد کم کار شدن کاربرانی هستیم که واقعا مفید هستن و سایت بیشتر شبیه مهدکودک میشه تا بزرگترین سایت گیم ایران.نمیدونم مدیریت کل چقدر پستهای چند وقت اخیر رو خوندن.ولی به قدری پست مسخره و کودکانه دیده میشه که برای شاد کردن یه تیمارستان کفایت میکنه.
اعتبار حذف بشه و تازه سیستم اعتبار منفی هم باشه؟ ....... طرف عاشق چشم و ابروی ملتِ که بخواد ببینه چپ و راست فن بازی درمیارن و منفی بهش میدن و هیچی نگه؟
اینطوری نه فقط شاهد کم شدن فعالیت میشی بلکه تعطیلش هم کردی یه جورایی ......
 

✞ChrisT✞

کاربر سایت
Aug 11, 2010
162
نام
مسیح
من به دومی رای دادم به نظرم از هر 3 گینه بهتره

  • سیستم اعتبار حذف نشود ولی کاربر فعال فقط براساس میزان فعالیت مفید و تایید مدیران باشد


 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر