موضوعات عمومی در خصوص نینتندو -Nintendo General Discussion

mr-game&watch

کاربر سایت
Apr 26, 2012
1,395
Nintendo Discussion (2).png
سلام
در خصوص نینتندو بعضاً اخبار و مطالبی هست که تاپیک مشخصی براشون وجود نداره و از طرفی قابلیت داشتن تاپیک مستقل رو هم ندارن. مثل اخباری که در مورد فیلم ماریو منتشر میشه و ...
این موارد تا الان در تاپیک های دیگه ارسال میشد که علاوه بر منحرف کردن مسیر تاپیک دنبال کردن اونها رو هم سخت می کرد. برای همین تصمیم گرفتم این تاپیک رو بزنم تا علاوه بر ارسال این اخبار در کنارش محلی برای بحث عمومی در مورد نینتندو ایجاد بشه، امیدوارم در کنار هم لحظات خوبی رو با این تاپیک داشته باشیم.

 
آخرین ویرایش:

mr-game&watch

کاربر سایت
Apr 26, 2012
1,395
IMG_۲۰۲۳۱۲۰۷_۲۲۵۹۴۹.jpg
مراسم نینتندو لایو توکیو به دلیل ارسال شدن پیام های تهدید آمیز به کارکنان نینتندو و نگرانی های امنیتی مربوط به این موضوع کنسل شد. مسابقاتی که قرار بود با این رویداد برگزار شوند به زمان دیگر موکول شده اند.
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,378
نام
سید محمد حسین
2023 Nintendo Year in Review 2.jpg 2023 Nintendo Year in Review 3.jpg

آمار امسال من
البته من رو اکانت رفیقم هم بازی می کنم و آمار TotK زدن هام روی اون اکانته (Hence the Low hours on May in this account)
ولی خب 505 ساعت رو بکنید 300 ساعت و اینا و تقریبا میشه وقتی که امسال من روی سوییچ گذاشتم
سال فوق العاده ای بود :x
 

mr-game&watch

کاربر سایت
Apr 26, 2012
1,395
لذتی که در کپی خور کردن اونم نرم‌افزار هست
تو هیچی نیست 😌☺️
هم آره و هم نه، کلاً اگر امکانش باشه سیستم دست نخورده بی درد سرتر و لذت بخش تر هست اما با شرایطی که ما داریم خب اوضاع متفاوت هست.
 

Sega_genesis

کاربر سایت
Apr 27, 2021
931
نام
آن بزرگوار
View attachment 323006
ظاهراً ایلومینیشن به نینتندو پیشنهاد ساخت یک مجموعه فیلم مشابه MCU داده که در نهایت مشابه آونجرز به فیلم اسمش بروز ختم میشه.

تو تخیلمم نمی‌گنجه
چیز عجیبی از آب باید در بیاد
 

mr-game&watch

کاربر سایت
Apr 26, 2012
1,395
ظاهراً امروز زیپو خبر میزاره که مونولیت چنتا پروژه برای سویچ 2 داره که یکیش ریمیک Xenoblade chronicles X هست. و بعدش بلاگ زیپو حذف میشه. حالا یا زیپو رو بدجایی دست گذاشته و نینجاها اومدن سراغش یا هم ادای خود زیپو برای اسم در کردنه.
 
آخرین ویرایش:

mr-game&watch

کاربر سایت
Apr 26, 2012
1,395
01.jpg
خبر1: نینتندو دنبال شرکای جدید برای کار روی ip هاش هست. این میتونه خبر خوبی برای طرفدارهای عناوینی باشه که کمتر بهشون پرداخته شده.
06.jpg
خبر2:جف گراب گفته حتما تو فوریه دایرکت داریم
02.jpg
خبر3: ساکورای گفته بزودی ویدئوهای مربوط به بازی سازیش رو تمام میکنه. احتمالاً استراحتی که لازم داشته رو کرده و داره بر میگرده سر ساخت یه پروژه جدید.
03.jpg
خبر4: مدیر عامل سونی گفته در خصوص فیلم زلدا هیجان زده هست. ما هم هستیم حاجی :D
04.jpg
خبر5 و 6: این دو تا از دهن افتادن ولی خب های فای راش تو ایترالیا برای سویچ ردخ بندی شده و طبق گفته گراب SOT هم احتمالاً برای سویچ و PS5 عرضه میشه.
05.jpg

در سایر خبرها بلاگ زیپو برگشته و گفته نینتندو، سگا یا کپکام بلاگش رو نزدن بلکه فرد(یا افرادی) اینکار رو کردن. همین طور خبر از یه دایرکت تا انتهای این ماه رو داده که البته طبق جوابی که تو فامی نیت به یکی از کاربرهای اونجا داده احتمال زیاد این خبر اشتباه هست و دایرکت میره برا همون فوریه.
 

mr-game&watch

کاربر سایت
Apr 26, 2012
1,395
توی فامی بورد یه تویت از نکرو گذاشتن که به ماه فوریه اشاره کرده بود همه هم فاز دایرکت رو گرفتن که نیت اومد یه پست گذاشت «جون. سپتامبر». خلاصه که ممکنه فوریه دایرکت نداشته باشیم. به نظر من اگر اینجوری بشه جون میشه آخرین دایرکت سویچ+اولین نگاه به سویچ ۲ و سپتامبر میشه اولین دایرکتی که بازیهای سویچ ۲ رو میبینیم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر