موبايل!

R.I.P

Father
کاربر سایت
Jun 5, 2006
3,217
سلام بر دوستانه عزيز
كسي قيمت مموري استيك دو براي دبليو 800 داره؟
در حجمهاي 128-256-512-1گيگ
در رنگهاي مختلف براي موهاي متفاوت :دي
در بسته بنديهاي متنوع و دوست داشتني.
يك شادي غيره منتظره:دي
ممنون
 

Jesper Kyd

کاربر سایت
Oct 28, 2005
933
نام
محمدحسن
نقل قول:
بچه ها من هر کاری کردک نشد ... اون اسم پوشه ای که باید برا picodrive بسازم
مگه pdagames نیست که بعدش باید برم داخله برنامه و load rom رو بزنم؟؟؟؟
بعد من شماره سریال گوشیمو بدم کسی می تونه رمز skyforce رو برام در بیاره
سینا اون برنامه ای هم که گفتی نداره اصلا داخلش . می تونین اون برنامه رو بدین؟؟

من فقط کیجن سری 60 رو دارم
نمی دونم شاید برای تو هم کار کرد
شماره سریال گوشیت رو برام پیغام خصوصی بزن
اتفاقا من این برنامه رو پیدا کردم اما نشد ...هیچی دیگه آخرش دارم میدم یکی برام درس کنه!!
راستی سوال اولمو می شه یکی جواب بده ....
 

Esikhafan

کاربر سایت
Jul 5, 2006
1,353
نام
احسان
دولت ايران برای مقابله با واردات غير قانونی گوشی تلفن همراه مقررات سختی وضع کرده و بنا به گزارش ها شرکت مخابرات از فعال شدن گوشی های قاچاق جلوگيری می کند.

بر اساس اين مقررات، فقط گوشی هايی که از طريق نمايندگی شرکت های معتبر خارجی به صورت رسمی وارد ايران می شود، مجاز و قابل استفاده است و مسافران خارجی نيز از اين پس نمی توانند از گوشی های همراه خود (با استفاده از سيم کارت های محلی) در ايران استفاده کنند.

افزايش ۶۰ درصدی تعرفه واردات گوشی تلفن همراه در اوايل سال جاری باعث افزايش قيمت و رونق گرفتن قاچاق اين کالا در بازار ايران شده است.

دبير ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ايران به مسافرانی که از خارج وارد اين کشور می شوند هشدار داده که گوشی های آنها در داخل ايران فعال نخواهد شد، در حاليکه گوشی تلفن همراه در ليست کالاهای ممنوع همراه مسافر نيست و مسافران می توانند گوشی تلفن همراه شخصی را با خود ببرند.

به نظر می رسد دولت ايران برای کنترل بازار گوشی تلفن همراه سعی دارد تمام راه های ممکن بر روی قاچاق اين کالا را ببندد.

در طول هفته های گذشته ماموران دولتی ايران بخشی از گوشی های تلفن همراه فروشندگان را در بازار تهران ضبط کرده و گفته می شود برای برخی از فروشندگان گوشی قاچاق، پرونده هايی در دادگاه تشکيل شده است.
شماره تمامی گوشی هايی را که از طريق رسمی وارد ايران می شود ثبت شده و در اختيار شرکت مخابرات قرار می گيرد و اين شرکت فقط گوشی هايی را که شماره آن ثبت شده، فعال می کند



گوشی های غير مجاز

افزايش تعرفه واردات گوشی تلفن همراه از ۴ درصد به ۶۰ درصد در ابتدای سال جاری خورشيدی باعث گرانی گوشی در بازار ايران شده و همانگونه که پيش بينی می شد قاچاق اين کالا رونق گرفته است.

دولت برای مقابله با اين مسئله، مقررات تازه ای را به اجرا گذاشته و تنها گوشی هايی که از طريق رسمی وارد اين کشور شده باشد در سيستم تلفن همراه ايران قابل استفاده خواهد بود و از فعال شدن گوشی هايی که از طريق قاچاق وارد کشور شده باشد جلوگيری می شود.

برای شناسايی گوشی های قاچاق، از کد ۱۵ رقمی با عنوان "شماره سريال" استفاده می شود که روی بسته اصلی گوشی و بدنه آن (درقسمت جای باطری) حک شده است. اين شماره ۱۵ رقمی به منزله شناسنامه گوشی عمل می کند و به گفته مقامات ايرانی با فعال شدن گوشی تلفن همراه، اين شماره از طريق شرکت مخابرات قابل شناسايی است.

شماره تمامی گوشی هايی که از طريق رسمی وارد ايران می شود ثبت شده و در اختيار شرکت مخابرات قرار می گيرد و اين شرکت فقط گوشی هايی را که شماره آن ثبت شده، فعال می کند.

اما به نظر می رسد اين راه حل چندان موثر نيفتاده و برخی با دست بردن در شماره سريال ها و استفاده از شماره سريال های تکراری، گوشی های قاچاق خود را در بازار عرضه می کنند به همين دليل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از مشتريان گوشی خواسته در خريد گوشی مواظب باشند که شماره روی بسته، با شماره روی بدنه يکی باشد.
به عقيده اين کارشناسان، دولت ايران با افزايش تعرفه فقط باعث شده قيمت اين کالای مصرفی در بازار افزايش پيدا کند و مصرف کنندگان هزينه بيشتری بابت آن بپردازند در حالی که وزارت صنايع و معادن به تعهد خود برای عرضه گوشی های ساخت داخل عمل نکرده است



زيان مصرف کنندگان

به گفته آقای تقی زاده، بعد از مشخص شدن گوشی غير مجاز، از طريق پيام کوتاه به صاحب گوشی اطلاع داده می شود که گوشی اش دارای کد موازی و تکراری يا غير مجاز است.

برخی کارشناسان در موفقيت اين شيوه ترديد دارند و معتقدند اين سياست دولت ايران مصرف کنندگان را قربانی کرده و باید ابتدا جايگزينی برای مصرف کنندگان در نظر می گرفت و بعد تصميم خود را اجرا می کرد.

به عقيده اين کارشناسان، دولت ايران با افزايش تعرفه فقط باعث شده قيمت اين کالای مصرفی در بازار افزايش پيدا کند و مصرف کنندگان هزينه بيشتری بابت آن بپردازند در حالی که وزارت صنايع و معادن به تعهد خود برای عرضه گوشی های ساخت داخل عمل نکرده است.

تعداد تلفن های همراه در ايران اکنون به حدود ۱۱ ميليون شماره رسيده است و پيش بينی می شود با فعال شدن اپراتور دوم اين رقم تا پايان سال جاری به حدود ۱۵ ميليون شماره برسد.

اين افزايش ظرفيت به تقاضای بيشتر منجر می شود و اين احتمال وجود دارد که قاچاق گوشی تلفن همراه ادامه يابد به خصوص اين که زمان مشخصی برای توليد گوشی تلفن همراه در داخل ايران وجود ندارد.
http://www.bbc.co.uk/persian/business/story/2006/11/061114_mv-ka-mobile.shtml

همون طور که میدونید من تو صف مقدم کسانی که به مشکل بر میخورن هستم.... :(
علیرضا میشه یه کم شفاف سازی بکنی که من چه غلطی باید بکنم؟
 

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
سلام بروبچ
آقا اين گوشي رفيقم (w550) خاموش شده روشن نميشه
به نظرتون چيكار كنم؟
خيلي ممنون ميشم كمك كنيد
 

samanwqv

کاربر سایت
Sep 16, 2006
380
نام
سامان ا.
آقا كسي شبيه سازي داره كه .Sis رو روي كامپيوتر اجرا كنه (منظورم بازي هاستا)
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
در جوابت امين بايد بگم كه از نظر تئوري بايد بخوره مخصوصا گوشيهاي جديد
و مل من نوكياست نمي دونم كه ميخوره يا نه....
 

GTA

کاربر سایت
Oct 29, 2006
952
نام
Рамин
آقا تمهای گوشیهای سونی اریکسون بهم میخورن ولی ماله اونایی که صفحه نمایش 220*176 دارن به اونایی که 320*240 هستن نمیخوره پس دقت کنید!!!
 

R.I.P

Father
کاربر سایت
Jun 5, 2006
3,217
اون قضيه ي رزولوشن زياد مهم نيست.فقط w900 با بقيه مشكل داره چون وايد استكرينه و توي بقيه ي گوشيها كنارش سياه ميشه.در ضمن بعضي وقت ها با گرفتن تم هاي غير از مدل گوشي بعضي افكت هاي تم از بين ميره.يه برنامه بود قديما باهاش تم ميساختم.هاردم فرمت شد منم ديگه پيداش نكردم.
اين سايت هم واسه ي تم توپه!
www.zedge.no
 

GTA

کاربر سایت
Oct 29, 2006
952
نام
Рамин
خب اونوقت شما یه گوشی بگو که 240*320 باشه و واید اسکرین نباشه البته از سونی اریکسون
پس نگو مهم نیستokkkkkkkkkkk
 

Behzad

Come on it's time to go
Administrator
Sep 22, 2005
5,824
نام
بهزاد
سلام

از اونجایی که من نمیدونم تو صفحه های قبلی برنامه های Symbian جدید رو گذاشتین یا نه و قطعا حوصله ی گشتن هم ندارم :) ، اگه میشه یکی لطف کنه یه لینکی چیزی از برنامه ها و بازیهایی که روی Symbian ورژنهای :

S60 3rd edition (Symbian OS , Series 60 UI)
Symbian OS v9.1, Series 60 rel. 3.0
Symbian OS 9.2, S60 rel. 3.0
(کلا ورژنهای جدید تر از اونایی که روی n70 و n90 هست)

بذاره
ممنون
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر