مهمترین برنامه دولت: افزایش سرعت اینترنت، مجلس: موافقیم!

kamkar

کاربر سایت
Oct 19, 2006
434

این حرف ها هیچگاه زده نشده! حرف های وزیر های گذشته در آرشیو خبرگذاری ها هست!
اینهارو سرچ کن:
سلیمانی: سرعت 128 کیلوبیت..
تقی پور: اینترنت اومانیستی..
سرهنگ نامی: گوگل ارث اسلامی...


اون جوا چرا شما هم جالب بود! به دلایلی نمیتونم پاسخ رو بدم اما همین کافیه بدونین این مجلسی که الان برای روحانی کف و سوت میزدن همونایی بودن با چندصد امضا در پای چند نامه از حداد و جلیلی دفاع کردن قبل از انتخابات.

این حرف ها هم در کنار اون حرف ها زده شده، هرکسی اومد ادعا کرد قراره همه چی بهتر بشه و سرعت ها بالاتر بره و اسلامی تر(!) بشه!! هیچ کس نگفته قراره بدتر بشه یا درجا بزنیم، ولی فقط در حد "حرف" و "گفتن" باقی مونده.
به نماینده ها هم کار ندارم که کی دست زد، کی کف زد، کی سوت زد.

رئیس کمیته ارتباطات مجلس شورای اسلامی همچنین از وعده گزینه پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای افزایش سرعت اینترنت خبر داد و افزود: محمود واعظی وعده داده است که سرعت دسترسی خانوار به اینترنت پرسرعت گسترش می‌یابد.......
با بر داشتن همین قانون سرعت دسترسی خانوار افزایش پیدا میکنه و نیازی به زیرسازی نیست.
از نظر قانون گذاران اینترنت 128 بسیار پرسرعته و نیازی به سرعت بیشتر نیست. (دقیقا همین حرف زده شده، باید بگردم منبعش رو پیدا کنم، تو خبرگذاری ها پر بود.)
حالا باید دید منظور از اینترنت پرسرعت که در متن خبر گفته شده چیه!

---------
از برخی جهات اختیارات قوه مجریه خیلی محدوده، میتونه خیلی کارها بکنه، اما مجلس با یک قانون تمام کازه کوزه اش رو به هم بزنه، یا شروع کنه به اذیت کردن و انگولک وزرا.
 

Mohammad Ghost

کاربر سایت
Mar 17, 2013
691
نام
محمد
تجربه و کارآمدی ارمغان دولت تدبیر وامید برای وزارت ارتباطات

اقبال اسماعیلی، بعد از حدس و گمان های فراوان در میان اهالی رسانه، فعالان سیاسی و حزبی بالاخره دولتمردان آینده کابینه تدبیر و امید برای کسب رای اعتماد به مجلس معرفی شدند و اکنون نوبت نمایندگان محترم مجلس است تا با بررسی صلاحیت های تخصصی و اجرایی افراد پیشنهاد شده، تکلیف سکانداران وزارت خانه ها را در دولت یازدهم مشخص نمایند.


بی شک کسی وجود ندارد که از لحاظ خط مشی فکری و سلیقه ای خود همه گزینه ها را مطلوب بداند با این حال با قاطعیت می توان ادعا کرد که باتجربه ترینها انتخاب و برای کابینه چینش شده اند.


برای وزارت خانه مهم ارتباطات و فن آوری اطلاعات به نظر نگارنده این مطلب و با توجه به بررسی های بعمل آمده درسوابق مختلف کاری وزیر پیشنهاد شده، معرفی جناب آقای دکتر واعظی از سوی رئیس محترم جمهور بهترین تصمیم ممکن و تدبیر اتخاذ شده برای اجرای برنامه های اعتدال گرایانه دولت جدید و اجرای سیاست تغییر در این وزارت خانه می باشد.


مدیریت مطلوب و کارآمد آقای دکتر واعظی در سمت مدیرعاملی مجموعه عظیم مخابرات ایران در برهه جنگ تحمیلی در سالهای 58 تا 65 باعث گردید تا کمبود تجهیزات مخابراتی بر اثر تحریم گسترده بین المللی هیچگونه تاثیر مهمی بر معادلات جنگ در حوزه ارتباطات و مخابرات نداشته باشد و با حمایت از روحیه جهادی کارکنان و متخصصان مخابرات در جبهه ها توانستند نقش مثبت و مفیدی در آن روزهای سرنوشت ساز داشته باشند.


تجربه بزرگ مدیریت در شرایط بحرانی و سخت ، اندوخته سالهای اخیر در حوزه بین الملل ، داشتن دید فرا مرزی در حوزه ارتباطات و اعتقاد به خود اتکایی جوانان این مرزو بوم در استقلال علمی و تجهیزاتی می تواند تلفیق مناسبی در آینده سیاستهای اجرایی این وزارتخانه داشته باشد.


وزارت خانه ارتباطات دارای سازمانها و شرکتهای متعددی بوده که هدف اصلی کاری همه آنها کسب رضایت مردم در ارائه خدمات و درآمدزایی برای دولت می باشد. تنوع خدمات ارئه شده، رقابتی بودن بازار خدمات و تجهیزات با توجه به فعالیت بخش خصوصی باعث شده که مشتریان این خدمات بهترین کیفیت را در ازای پرداخت هزینه بالای امروزی بخواهند که توقعی کاملا بجا و بحق می باشد و جوابگویی نهایی به رفع نیازهای ارتباطی و فن اوری اطلاعاتی مشتریان بر عهده وزارتخانه ارتباطات می باشد که نیاز است راس وزارتخانه از توانایی زیادی دربرنامه ریزی و اجرای سیاستهای مناسب برای جوابگوی به نیازهای گوناگون و رو به رشدمشتریان داشته باشد.


امروزه مشکلات متعددی در بخشهای مختلف وزارت از جمله پست، پست بانک، زیرساخت و مجموعه های استانی مرتبط وجود دارد که برای حل این مشکلات نیازمند برنامه ریزی مناسب و اجرای سیاستهای مترقی می باشد تا بتوان بر مشکلات جاری غلبه و به سوی آینده بهتر گام نهاد.


برخی مشکلات اساسی و مهم در حوزه ارتباطات و فن آوری اطلاعت عبارتند از عدم رضایت مشتریان از کیفیت خدمات دریافتی با توجه به هزینه بالای پرداختی ، توسعه نا کافی زیرساخت های ارتباطی، نبود چالاکی لازم در بخش تجارت الکترونیکی و دولت الکترونیک، عدم پوشش مناسب در خدمات تلفن همراه، کندی کلافه کننده سرعت اینترنت، بموقع نرسیدن مرسولات پستی، عدم ارائه خدمات مناسب بانکی در پست بانک درمقایسه با دیگر بانکها و بروز نبودن خدمات ارئه شده در حوزه فن آوری اطلاعات با توجه به عرضه تکنولوژیهای ارتباطی نسل های جدیدتر در بازار را می توان برشمرد که ضرورت دارد وزیرآینده با بکارگیری نیروهای جوان و نخبه و کارکنان پرتلاش مجموعه های وابسته به وزارت خانه در کاهش و حذف این مشکلات قدم بردارد.


با نگاه دقیق به مشکلات می توان به این نتیجه رسید که برخی از این مشکلات ناشی از ساختار خود وزارت خانه وموازی کاری بعضی امورات در مجمو عه های وابسته ، عدم تعریف درست از شرح وظایف قسمتهای اجرایی مختلف، پویا نبودن سیستم بهره وری منابع انسانی و در پاره ای مواقع استقلال مدیریتی بیش از حد در مجموعه شرکتهای مخابراتی استانی و پاسخگو نبودن این شرکتها در بیشتر مواقع می باشد که نیاز است ضمن تغییرات جدی در ساختار ستادی برخی شرکتها و سازمانها در خود وزارتخانه، تعریف جدیدی از ارتباط بین مجموعه شرکتهای مخابراتی استانی با وزارت در راستای کارآمدی بیشتر این شرکتها و پاسخگو بودن آنها بعمل آید.


با شناختی که از رویکرد وزیر پیشنهادی به مسایل کلان و حل مشکلات و تجربه های مدیریتی او دیده می شود می توان امیدوار بودکه برخی از این مشکلات خیلی سریع حل گردد. در حوزه اقتصاد هم وزارت ارتباطات از حیث درآمد زایی رتبه دوم را دارا است که این مهم جایگاه استراتژیک این وزارتخانه را در دولت جدیدنشان می دهد و لازم است همانطور که در برنامه های پیشنهادی وزیر محترم آمده توجه بیشتر به ساخت و تجهیزات تولید داخل حمایت از سرمایه گذاری در فن آوری های نوین و کمک در ایجاد بازار کسب و کار در جهت رونق اقتصادی و کاهش بیکاری در میان جوانان تحصیل کرده دراولویت قرار گیرد و توجه بیشتری به آن صورت گیرد.


اعتماد به خلاقیت فکر بومی، میدان دادن به جوانان و نخبگان، نگاه مثبت به توسعه روز افزون خدمات جدید، نگاه حمایتی به بخش خصوصی و کارآفرین، در اولویت قراردادن رفع مشکلات ارتباطی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته ، اعتقاد به رعایت حریم خصوصی افراد در بخش استفاده ازخدمات ارتباطی، حساسیت زیاد نسبت به بهبود کیفیت خدمات ارائه شده ، تاکید برلزوم حضور در بازارهای جهانی و حضور فعال در انجمن ها واتحادیه جهانی مخابرات در جهت ارائه برنامه های بین المللی وزارت خانه و پیگیری حق و حقوق فضایی و فرکانسی کشور در خارج، از اهم برنامه های ارائه شده وزیر محترم پیشنهادی می باشد که با بررسی دقیق آنها می توان امیدوار بود که، تجربه وکارآمدی ازسوی کابینه تدبیر و امید برای جامعه ارتباطات و مخابرات کشور به ارمغان آورده شده است.


امید است نمایندگان محترم مجلس در راستای رسالت مهم خود که همانا پیگیری مشکلات مردم می باشد با مطالعه دقیق برنامه های پیشنهادی جناب آقای دکتر واعظی با رای مثبت وبالای خود به اعتماد جناب اقای دکتر روحانی به اقای دکتر واعظی پاسخی شایسته بدهند.


اقبال اسماعیلی –کارشناس مخابرات و ارتباطات
 

EXiTE

کاربر سایت
Apr 17, 2012
255
سرعت میخوایم چیکار.؟؟!؟!؟!؟!؟!؟ من همین الان سرعت دانم 400kb به چه دردم میخوره وقتی نتم حجمیه؟؟
بعدش همینطور که قبلا هم گفتم اینا یه نت بین الملل با کیفیت ثابت به ما بدن سرعتهای فضایی پیش کش.
یه نت 2mb با کیفیت ثابت بدن (جیتر و پینگ و...) 20 Mb بخوره تو سرشون نمیخوایم.
کیفیت مهم تر از کمیته ;)
 

.:Melkor:.

Dark Lord
کاربر سایت
Feb 7, 2011
844
نام
Fallen
اینا اگه خیلی کارشون درسته همین نت 512 که استفاده میکنم رو بصورت نامحدود و با سرعت واقعی و قیمت و پینگ خوب به دست من برسونن اضافه کردن سرعتهای فضایی پیشکش خودشون و فک و فامیلشون
 

BF3

کاربر سایت
Jan 14, 2012
633
ایمیل آقای واعظی ( از سایت مرکز تحقیقات استراتژیک در آوردم ) :

vaezi@csr.ir

به نظرم بیایم همون ایمیل رئیس جمهورم به ایشون بدیم !
 

Itachi_Uchiha

کاربر سایت
May 17, 2009
616
نام
امیر
ایمیل آقای واعظی ( از سایت مرکز تحقیقات استراتژیک در آوردم ) :

vaezi@csr.ir

به نظرم بیایم همون ایمیل رئیس جمهورم به ایشون بدیم !
نظر خوبیه! ولی اول بزار ایشون رای اعتماد بگیره!
بعد باز باید با بچه ها هماهنگ کنیم
 

BF3

کاربر سایت
Jan 14, 2012
633
دوستان با عرض تبریک جناب محمود واعظی رای اعتماد گرفت !

الان ملت میریزن میگن پس چرا سرعت ما زیاد نشد ؟! :))
 

Danteppc

کاربر سایت
Dec 29, 2008
995
دوستان با عرض تبریک جناب محمود واعظی رای اعتماد گرفت !

الان ملت میریزن میگن پس چرا سرعت ما زیاد نشد ؟! :))
هیچ فرقی با قبلی نداره.
اپراتور رو نمی تونست درست تلفظ کنه از بچه ۱۵ ساله کمتر از اینترنت و تکنولوژی میدونه ببینید کی گفتم.
 

Horas_Norden

کاربر سایت
Apr 2, 2008
348
نام
محمد
عاقا از وقتی رای اعتماد گرفت..2..3 دست دوتا 2 زدم بدون هیچ لگی ...حتی تو درگیری ها هم لگ نمیشد:)) ( چیز جون مچکریم :d )

ولی خب باس دید در آینده چکار میکنن...همین که در ابتدا صحبت از افزایش سرعت شده باز خودش جای امیدواری هست....بهتره امیدوار باشیم...بهرحال امیدواری بهتر از نا امیدیه...دیگه هرچی باشه دولت جدید دولت امیده و امیدوارم حداقل در همین زمینه اینترنت هم که شده ملت غیور پشت pc رو نا امید نکنه . :d
 

farbodkain

کاربر سایت
Mar 10, 2007
2,281
نام
farbod
عاقا از وقتی رای اعتماد گرفت..2..3 دست دوتا 2 زدم بدون هیچ لگی ...حتی تو درگیری ها هم لگ نمیشد:)) ( چیز جون مچکریم :d )

ولی خب باس دید در آینده چکار میکنن...همین که در ابتدا صحبت از افزایش سرعت شده باز خودش جای امیدواری هست....بهتره امیدوار باشیم...بهرحال امیدواری بهتر از نا امیدیه...دیگه هرچی باشه دولت جدید دولت امیده و امیدوارم حداقل در همین زمینه اینترنت هم که شده ملت غیور پشت pc رو نا امید نکنه . :d

confused-face.png
 

deep_purple

کاربر سایت
Sep 24, 2005
254
نام
Alireza
والا هر دولتی که میاد اولش همینا رو میگه، بعد از یه مدت همش بهانه میاره و میگذره.
دل‌ نبندین کلا که هیچ امیدی نیست :-))
 

petiak

کاربر سایت
Aug 14, 2013
82
تنها کاری که نمیکنن همین زیاد کردن سرعت اینترنت هست کیا نامه نوشته بودن؟
به اوباما که یه سیاه پوسته بنویسد نفری 100 مگ با 1 دلار بهتون میداد
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر