مرگ بیش از اندازه سیو شما در Hellblade پاک خواهد کرد

PD

کاربر سایت
Mar 29, 2009
131
نام
Ali
امروز همراه با منتشر شدن نقد های بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice اطلاعات بیشتری از آن بیرون آمد و برخی از این اطلاعات، خبر از خصوصیتی میداد که شاید بسیاری از بازیکنان را هیجان زده و بسیاری سردرگم بکند.

hellblade2.jpg


خصوصیتی به نام « Permadeath » یا به قولی مرگ دائمی در بازی های اکشن امروزی بسیار کمیاب است اما گویا Hellblade از این قائده مستثناست و اگر شما تعداد زیادی در بازی بمیرید، سیوتان پاک خواهد شد و به اول بازی رانده می‌شوید.

این مکانیک در بازی به این صورت عمل می‌کند که دست راست شخصیت اصلی بازی یعنی Senua با طلسمی از تاریکی فرا گرفته شده است و هر بار که شما می‌میرید، این طلسم به سر Senua نزدیک و نزدیک میشود و در نهایت او را از پای درآورده و شما را به اول بازی برمیگرداند.

مشخصا این خصوصیت به تم اصلی بازی یعنی سلامت روانی وابستگی زیادی دارد اما شاید در یک بازی 6 تا 8 ساعته برای بعضی از بازیکنان آزار دهنده باشد. در کل باید منتظر ماند و دید که بازخورد طرفداران به این ویژگی منحصر به فرد چه خواهد بود.

Read the whole post here.
 

ADU_Tank

کاربر سایت
May 26, 2011
1,269
نام
Ali
از ایده های جدید استقبال میکنیم. بنظر جالب میاد.
هنوز خود بازی به دستم نرسیده، باید بیاد امتحان کنیم ببینیم چجوری هستش این مکانیزم.
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
از ایده های جدید استقبال میکنیم. بنظر جالب میاد.
هنوز خود بازی به دستم نرسیده، باید بیاد امتحان کنیم ببینیم چجوری هستش این مکانیزم.
مرحوم ماریو هم این ایده رو داشت، کجاش جدیده؟:D
 
  • Like
Reactions: WTF? and F.3.R.Y.X

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,587
نام
Alireza
مرحوم ماریو هم این ایده رو داشت، کجاش جدیده؟:D
مرحوم کجا بود؟ :D ماریو از همیشه سالم و سرحال تره...تازه به لطف یوبیسافت، رفقای جدید (Rabbids) هم پیدا کرده :D
درست میگی...ایده‌اش که جدید نیست ولی توی این سبک و کلا توی بازیهای AAA خیلی مثال‌های کمی وجود داره که از این سیستم استفاده کردن...تازه اونایی هم که استفاده کردن بیشتر توی درجه‌های سختی بالاتر میشه فعالشون کرد و حتی بعضی بازیها هم هستن که این قابلیت رو دارن ولی خیلی راحت اجازه می‌دن که دورشون بزنی...در کل PermaDeath توی این سبک، اونم بازی AAA (یا حداقل شبه AAA! :D) خیلی چیز کمیابه و خیلی جرئت می‌خواد که همچین چیزی رو توی بازی بصورت اجباری پیاده سازی کنی، چون خیلیا وقتی اسمشم میشنون سمت بازی نمی‌رن...
البته من شنیدم که برای اینکه این موضوع شامل حالت بشه، دیگه باید خیلی توی بازی داغون باشی و پشت سر هم بمیری :D وگرنه خیلیا بدون اینکه همچین چیزی رو تجربه کنن بازیو تموم می‌کنن...
 

The Pale King

The old King of Hallownest
کاربر سایت
Jul 5, 2008
1,004
نام
امیر حسین
دروغ هست این موضوع :D
سازنده با این دروغ خواسته تنش ایجاد کنه و استرس وارد کنه و بازیکن خودشو جای شخصیت بذاره :D کلا 1000000 بار هم بمیری چیزی نمیشه.
 
  • Like
Reactions: ps3_360_wii

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر