مروری بر CES 2011

RED eYe

کاربر سایت
Sep 27, 2009
78
نام
soheil
سامسونگ تلویزیون گوگلی خود را معرفی کرد!

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی eweek شرکت سامسونگ به عنوان یکی از شرکای سخت افزاری گوگل از تلویزیون اینترنتی گوگل در نمایشگاه سالانه CES2011 رونمایی کرد.

شرکت سامسونگ با این اقدام به دیگر شرکای گوگل همچون سونی، لاجیتک و ویزیو می پیوندد که پیش از این به عنوان شرکای سخت افزاری گوگل تلویزیون اینترنتی خود را بر مبنای پلاتفرم گوگل به بازار عرضه کرده بودند.

attachment.php



شرکت سامسونگ تلویزیون اینترنتی گوگلی خود را با امکاناتی همچون بلوری پلیر جدید و امکان وب گردی تلویزیونی معرفی کرده است.

کاربران تلویزیون اینترنتی گوگل می توانند با گجت سامسونگ ضمن داشتن یک ریموت کنترل جدید گوگلی، از کیبرد با استاندارد QWERTY به همراه جستجوی صوتی به وسیله یک میکروفون داخلی بهره مند شوند.

قرار است تلویزیون اینترنتی سامسونگ با نام Samsung’s smart TV در نیمه اول سال جاری میلادی روانه بازار شود.

شرکت گوگل اعلام کرده است که درصدد است تا با ارائه نسخه های جدیدSDK مربوط به تلویزیون اینترنتی خود، همکاران سخت افزاری خود را در ارائه صفحات نمایش بزرگتر برای این محصول یاری دهد.
 

next life

کاربر سایت
Aug 30, 2009
32
سلام واقعا عالیه
بعضی فیلماشو تو gamespot دیدم ولی بعضیها واقعا حوصله ی آدمو سر میبرند
اطلاعات شما جالب و خوب فارسی هست دیگه
آدم باهاشون راحته ممنون
خواستم بگم تنها نیستید:d
 

RED eYe

کاربر سایت
Sep 27, 2009
78
نام
soheil
متشکرم از همه ی دوستان( امیدوار شدم :d)
تا فردا یه سری دیگه هم اضافه میکنم
البته من فقط مورد های به مراتب جذاب تر رو انتخاب میکنم
 

RED eYe

کاربر سایت
Sep 27, 2009
78
نام
soheil
Samsung’s RF4289 و ارتباط با اینترنت

attachment.php



سامسونگ یخچال جدیدی که RF4289 نام دارد را در نمایشگاه CES معرفی کرد.
این یخچال با صفحه نمایش صفحه نمایش 8 اینچی که دارد از طریق ارتباط وای فای به اینترنت متصل می شود.
که علاوه بر تنظیمات مربوط به یخچال مثلا تنظیم دما شما می توانید در محیط آشپزخانه نیز به اطلاعاتی نظیر وضعیت آب وهوا - ارتباط با توییترو فیس بوک و ... دسترسی یابید.
 

RED eYe

کاربر سایت
Sep 27, 2009
78
نام
soheil
مرسی از اطلاعات مفیدت ولی بعضی ازعکسها باز نمیشن>:d<
نمیدونم چرا مال شما باز نمیشه برای خودم باز میشه
از بقیه بپرس ببین باز میشه یا نه
بقیه بچه ها بگید باز مبشه یا نه تا ببینم مشکل از منه یا این دوست گرامی!
 

RED eYe

کاربر سایت
Sep 27, 2009
78
نام
soheil
بررسی نوت بوک های سری F وایو سونی


9962afd4d7801adbe96e49a2f2eab69f_L.jpg


نوت بوک های 16اینچی سری F وایو اولین نوت بوک های سه بعدی نیستند، نوت بوک های بسیاری با فناوری 3D انویدیا معرفی شده اند و قابلیت اجرای بازی های سه بعدی و پخش تصاویر سه بعدی را دارند اما هیچ کدام به اندازه سری F وایو جلب توجه نمی کنند.

دلیل اصلی آن نیز استفاده از درایو پخش کننده سه بعدی Blu-Ray و قابلیت تبدیل دو بعدی به سه بعدی در سری F است. در این سری یک دکمه به نام 3D قرار داده شده است که بین حالت دو بعدی و سه بعدی تغییر حالت می دهد.

تغییر حالت سه بعدی بسیار هوشمند عمل می کند، سونی از فناوری های پیچیده ای برای این حالت استفاده کرده است که نظر همه بازدیدکنندگان CES را به خود جلب می کند

Sony-vaio3D2-420-90.jpg


Sony-vaio3D3-420-90.jpg


نمایشگر LED-Backlit این سری دارای Refresh Rate 240 فریم در ثانیه است که قادر است تصاویر با کیفیت FULL HD را برای هر دو چشم چپ و راست نمایش دهد. از یکی از قدرتمندترین کارت های گرافیک انویدا یعنی GeForce GT540M در نوت بوک های سری F استفاده شده است تا بازی های کامپیوتری را بخوبی اجرا کند. همانطور که می دانید برای اجرای بازی های کامپیوتری بصورت سه بعدی، کارت گرافیک نیاز به قدرت دو چندان دارد چون هر فریم را می بایست دو بار و هر بار برای یک چشم رندر کند و این امر نیازمند بازده بسیار بالایی است.

پردازنده این نوت بوک ها از نوع Core i7 اینتل و از خانواده Sandy Bridge است.

از دیگر امکانات سری F نوت بوک های سونی می توان به پشتیبانی از USB 3.0، Bluetoosh 3.0 و 8 گیگابایت حافظه RAM و دیسک سخت با ظرفیت 640 گیگابایت اشاره کرد. البته در سری F وب کم HD که امروزه به نظر می رسد در تمام نوت بوک ها استفاده می شود نیز گنجانده شده است.

Sony-vaio3D5-420-90.jpg


سیستم صدای این نوت بوک ها نیز بسیار قدرتمند است، صدای مجازی 5 به 1 این نوت بوک ها از فناوری های Dolby Home Theater v3 و S-Force 3D پشتیبانی می کند.
سیستم عامل این نوت بوک ها بصورت پیش فرض Windows 7 Home Premium است و این نوت بوک ها در ماه فوریه وارد بازار خواهند شد. هنوز سونی قیمت نوت بوک های سری F Vaio خود را اعلام نکرده است.

منبع:zoomit.ir
 

RED eYe

کاربر سایت
Sep 27, 2009
78
نام
soheil
Razer Switchblade


به نظر می رسد، Razer که در زمینه ساخت تجهیزات حرفه ای مخصوص بازی فعال است قصد دارد وارد تجارت کنسول های قابل حمل شود. نمونه آزمایشی گجت جدید Razer با نام رمز Switchblade روز سه شنبه در CES معرفی شد. Switchblade به نظر ترکیب کنسول دستی Nintendo DSiXL و نت بوک است.

Razer Switchblade کمی کوچکتر و مقدار بسیار زیادی قوی تر از نت بوک ها است. سایز صفحه نمایش لمسی خازنی آن 7 اینچ است . کی برد آن نیز دانیامیک و قابل برنامه ریزی است. ریزر اطلاعات زیادی در مورد نمونه آزمایشی Switchblade اعلام نکرده اما پردازنده استفاده شده دراین کنسول بازی نوعی از Atom اینتل است که تا به حال معرفی نشده است. سیستم عامل آن نیز Windows 7 با رابط کاربری گرافیکی Razer UI خواهد بود.
اطلاعاتی در مورد نوع GPU این کنسول بازی اعلام نشده ولی Razer ادعا کرده است که Switchblade قادر است بازی های کامپیوتری را با 30 فریم در ثانیه اجرا کند. از دیگر امکانات Switchblade می توان به درایو SSD با ظرفیت 128GB، شبکه های بی سیم 3G و Wi-Fi، خروجی HDMI و پورت USB 3.0 اشاره کرد. البته از آن جایی که در حال حاضر Switchblade تنها یک نمونه آزمایشی است ممکن است برخی از مشخصات سخت افزاری آن تغییر کند.
215986-switchblade7_original.jpg

طول عمر باتری نمونه فعلی آزمایشی حدود 4 تا 6 ساعت است.
کی برد قابل برنامه ریزی Switchblade قابلیتی است که این محصول را از دیگران مجزا می کند. کلیدهای کی برد این دستگاه صفحه های نمایش LCD هستند که با پوشش پلاستیکی پوشیده شده اند. این طراحی خاصی است که گیمرها از آن لذت خواهند برد.
سرعت بسیار کم نت بوک ها تنها عامل عدم علاقه گیمرها به نت بوک ها نیست بلکه صفحه نمایش آنها نیز مناسب یک کنسول قابل حمل نیست به همین دلیل Switchblade مجهز به یک صفحه نمایش 7 اینچی است. Switchblade بدنبال این است تا بسیاری از بازی ها را با رابط کاربری کی برد خود سازگار کند.
بعنوان مثال اگر شما World of Warcraft را با Switchblade بازی کنید می توانید دکمه های کی برد را به شکل تصاویر Skill ویا Spellهای کارکتر بازی درآورید. Razer در حال مذاکره با تولید کننده های بازی کامپیوتری است تا بازی های خود را با رابط کاربری Switchblade سازگار کنند. اما حتی اگر رابط کاربری بازی ها با کی برد Switchblade سازگار نباشد، تمام دکمه های کی برد قابل برنامه ریزی هستند و در هر کدام از کلید ها می توان آیکان و یا تصویر خاصی را نمایش داد.
switchblade-2.jpg

Switchblade تنها برای گیمرها نیست. اگرچه این وسیله در واقع یک گجت برای گیمرهاست ولی با توجه به اجرای نسخه کامل سیستم عامل ویندوز 7، Switchblade مصارف دیگری نیز خواهد داشت. در حال حاضر رابط کاربری Razer UI برروی Switchblade اجرا می شود اما شاید در زمان عرضه نسخه نهایی رابط های کاربری متفاوتی نیز برروی آن نصب شود.
Razer در استفاده از سیستم عامل ویندوز در این ماشین پافشاری می کند و در پاسخ به سئوال خبرنگاران در رابطه با امکان استفاده از سیستم عامل اندروید پاسخ منفی داد.
Switchblade علاوه بر قابلیت مرورصفحات وب و پخش فایل های صوتی و تصویری دارای یک دوربین وب کم نیز هست.
switchblade-6.jpg

Razer اعلام قیمت نهایی Switchblade را زود دانست ولی اعلام کرد که قیمت این وسیله در بازه قیمتی نت بوک ها خواهد بود.
سئوال اصلی در مورد Switchblade این است که آیا ممکن است بازار بازی های تحت کامپیوتر تبدیل به بازار کنسول های قابل حمل شود؟
در کل کی برد Switchblade به اندازه کافی بزرگ نیست تا مناسب کنترل بازی های کامپیوتری فعلی باشد ولی ایده و طرح آن فوق العاده است. در نهایت به نظر می رسد این محصول زمانی موفق خواهد بود که بتواند گیمرهای بازی های تحت کامپیوتر را از وضعیت راحت خود با ماوس و کی برد بزرگ خارج کرده و به سمت خود جلب کند.
 

sadmanman

کاربر سایت
Jun 18, 2007
660
نام
Saeed
بهترین های CES 2011 از دید Engadget


بهترین تلفن همراه

Motorola Atrix 4G

اولین گوشی تلفن همراه که از Tegra 2 استفاده می کند Atrix است با قابلیت های صفحه ی 4 اینچی . دوربین ویدیو چت . اثر انگشت خوان . داک لپتاپ 11.6 اینچی و سیستم عامل Webtop زیبا . یک گیگا بایت رم . باتری 1930 میلی آمپری .
نامزدها این بخش
Motorola Droid Bionic
Vizio Phone


بهترین تبلت

Motorola Xoom

در میان 40 تبلت حاضر در CES این تبلت واقعا بهترین بود با مشخصات صفحه ی 10 اینچی 1280 در 800 . دوربین 5 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری HD . سی پی یوی 1 گیگاهرتزی Tegra 2 و البته مهمترین قابلیت یعنی Android 3.0.
نامزدهای این بخش
BlackBerry PlayBook
Notion Ink Adam


بهترین لپتاپ

Samsung 9 Series

بالا خره لپتاپی پیدا شد که بتواند با مکبوک ها رقابت کند. سری ۹ سامسونگ فقط نازک و سبک نیست بلکه از سی پی یو های جدید Sandybridge اینتل و ۱۲۸ گیگابایت SSD بهره می برد . فقط امیدواریم مدل نهایی باتری با کارکرد بیشتر از ۵ ساعت داشته باشد.
لپتاپهای دیگر
HP Pavilion dm1
Alienware M17x


بهترین HDTV

Samsung Smart TV

قابلیت های اتصال به وسایل دیگر . مرورگر اینترنت و ریموت کنترل لمسی تلویزیون های جدید سامسونگ خیلی مفید هستند البته مشکل کار با واسط کاربری نگران کننده است. این واسط کاربری بر اساس Adobe Air 2.5 است.
HDTV های دیگر
Vizio VIA Plus
Philips Cinema Widescreen TV


بهترین دوربین

Sony Bloggie 3D

سونی دوربین های سه بعدی زیادی را معرفی کرد ولی Bloggie اولین دوربین ارزان سه بعدی است. با قیمت حدود ۲۵۰ دلار دو لنز با رزولوشن Full HD و یک ال سی دی ۲.۵ اینچی سه بعدی بدون نیاز به عینک مخصوص را یک جا عرضه کرده. این دوربین در April و با ۸ گیگابایت فضای داخلی به بازار می آید.
دوربین های دیگر
RED Scarlet
Olympus XZ-1


بهترین تکنولوژی جدید

Android 3.0 Honeycomb

این نسخه ی اندروید همانند نسخه های قبلی که صنعت موبایل را متحول کرد قرار است بازار تبلت را متحول کند این سیستم عامل قرار است با تیلت های جدید مثل Motorola Xoom به بازار بیاید.
تکنولوژی های جدید دیگر
LTE
Glasses-free 3D


بهترین کنفرانس

Samsung

اگرچه کنفرانس ها کاربردی ندارند ولی به نظر می رسید که گفتن بهترین کنفرانس هم بد نباشد. بهترین کنفرانس هم کنفرانس سامسونگ است.
دیگر کنفرانس ها
Microsoft
Sony


بیشتر
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر