مراسم PSX 2015

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,032
نام
آریا
سلام!

کنفرانس روز شنبه 14 آذر ساعت 21:30 برگزار میشه.
لینک های تماشای مراسم:
Twitch
PlayStation
Youtube.com /user/PlayStation


5iKv2.jpg


سال قبل اولین مراسم PlayStation Experience رو شاهد بودیم. جایی که در کنار یک کنفرانس مخصوص، فرصتی برای دور هم جمع شدن طرفداران این برند محبوب بود. امسال قراره این مراسم برای دومین بار برگزار بشه و گیمرها در طول دو روز به استقبال بازی‌های محبوب خودشون برن.
مراسم در روزهای 5 و 6 دسامبر در سن‌فرانسیسکو برگزار میشه و قراره بازی‌های مختلفی که در سال‌های 2015 و 2016 عرضه میشن رو در اون ببینیم. کنفرانس هم سر جای خودش هست و سورپرایزهایی در انتظار طرفداران خواهد بود. همچنین قیمت بلیت تا قبل از 20 سپتامبر به مبلغ 60 دلار برای دو روز عرضه میشه و بعد از 20 سپتامبر هم قیمت بلیت دو روزه 75 دلار و یک روزه 45 دلار (شنبه) و 40 دلار (یکشنبه) خواهد بود.
عزیزانی که میخوان از ایران شرکت کنن (:D) هم توجه داشته باشن که بهتره با PSN id خودشون ثبت نام کنن. هنوز علتش مشخص نیست، ولی احتمالاً سورپرایزهایی براشون در نظر گرفته شده. یک سری هتل هم هست که برای این مراسم قراره با تخفیف همراه باشن و میتونین هر شب با مبلغ 249 دلار در هتل Marriott Marquios اقامت کنین یا اتاق‌های هتل Hilton رو با مبلغ شبی 179 دلار صاحب بشین!

jkTMJ.jpg


Capcom Cup هم در طول این مراسم برگزار میشه و روز 6 دسامبر زمانی هست که مسابقات Street Fighter V طرفداران این سری رو به خودش مشغول خواهد کرد و رقابتی داغ و نفسگیر رو بین 32 نفر از برترین SFبازها شاهد خواهیم بود، با جایزه ای معادل 250هزار دلار. افرادی که دوست دارن به شکل VIP و از نزدیک این مسابقات رو دنبال کنن، میتونن بلیت دو روزه مراسم رو تهیه کرده یا بلیت روز یکشنبه رو بخرن و در کنار دیدن مسابقات، کیف حاوی وسایل مختلف Capcom رو هم دریافت کنن و در مراسم مخصوص بعد از مسابقات هم شرکت داشته باشند.

با تشکر از کیای عزیز بابت لینک! :D
 
آخرین ویرایش:

RedShift

کاربر سایت
Dec 5, 2013
1,520
میگم نمیشه اون تیکه ای رو که شان لیدن با پیراهن کرش وارد میشه رو کات کنن به عنوان کل کنفرانس نشون بدن؟
بخدا اباهتش بیشتره!
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
اونقدر بازی معرفی کردن طول سال که چیزی نموند دیگه :D

Ni-oh و رچت و نینو۲ عالی بودن واسه من. در کل کنفرانس بدی بود :D

انحصاری اپیک گیمز :D
 

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,682
نام
mohammad
من قبل از کنفرانس پاریس هم گفتم هرچی می خواید از همین پاریس بخواید به امید psx نشینید:D(اما خیلی ها نمی خواستند قبول کنند٬ اتفاقا هایپشون برای این مراسم از پاریس هم بیشتر بود:D)
منم گفتم این مراسم مکانی هستش که شر ایندی هارو از سر مراسم هایی چون e3. GG و ... بکنن:D به همین خاطر که مراسمی چون PSX نبود سونی تو E3 2013-2014 کلی ایندی نشون داد اما مراسم پارسال کاری کرد که ما یه مراسم توپی مثل E3 2015 داشته باشیم:D
پارسال مگه مراسم چی داشت که این می خواست داشته باشه؟:D
1-روی تی شرت یدونه عکس کریتوس بود
2- معرفی شدن SF V که اونم انحصاری کامل نیست:D
3- نمایش تریلر U4
4- کلی ایندی:D
5-نمایش بازی هایی که قرار بود دو تا سه ماه بعدش عرضه بشه ORDER و BB
امسالم درست همین بود
1-روی تی شرت تصویر کرش
2-نمایش FF VII REMAKE که قشنگ ضایع بودش که زورکی خواستن که یه نمایش داشته باشه چون به راحتی قابل تشخیص بود که حتی نمی شد یه نمای کلی از گیمپلی نشون بدن(منظورم از نمای کلی تریلری مثل FF XV تو 2013 هستش با اینکه همین الان فقط 55 درصد گیمپلیش تکمیل شده ولی 30 ماه پیش تونسته بود یه شکل نهایی از اون رو نشون بدن:D) ولی باز از همینم میشه تشخیص داد که قراره مثل VERSUS باشه:D و گرافیک هم مطمئنا تا انتشار کلی بهبود پیدا می کنه:D
3-کلی ایندی
4-نمایش بازی هایی که قراره به زودی عرضه بشن SV V و Ratchet
دقیقا مشابه هم بودند:D

ولی از همین الان بهتون این اطمینان رو می دم که قراره e3 خیلی باحالی داشته باشیم سال اینده:D حتی از امسال هم جذاب تر:D
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
واکنشا رو :)) بعد خوندن این پستا حس میکنم انگار من داشتم یه چیز دیگه میدیدم =))

یکی از بهترین کنفرانس های تاریخ بود برای من. Yakuza 0 !!!! همین کافی بود! وای خدا Yakuza 0 داره میاد! روی PS4، فیزیکی و دیجیتالی!!!! باورم نمیشه!

z9qjZ.gif


تریلر معرفی: (این 720p و 30 فریمه چون کیفیت بهترش رو پیدا نکردم هنوز وگرنه خود بازی 1080/60 ـه)
Yakuza 0 Announcement Trailer

پ.ن: FF VII R, Ni-Oh, Ratchet And Clank, Ni No Kuni 2, Ace Combat 7, Uncharted 4, SFV, KoF XIV, Yakuza Zero ..... تاریخ عرضه Yakuza 5.... آخ آخ آخ، وای که چقدر کنفرانس داغونی بود 8-|:d
 

Kratos-_-0_0

کاربر سایت
Sep 10, 2012
938
نام
ارین
خدا وکیلی من ر.....دم تو اون سر در سانتا مونیکا پس اینا دارن چ غلطی میکنن:|
کار اینا شده کمک به 4 تا بازی ایندی خوب پس کی میخوان اینا معرفی کنن
دیگه اینا کنفرانس این همه بند و بساط نمیخواست
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,215
نام
ماکان
کنفرانس واقعا افتضاحی بود! یعنی کنفرانس E3 رو از اول نشون میدادن به مراتب جذاب تر بود! من موندک به ذهن کدوم بیشعوری رسید این حجم خزعبل رو کنار هم بچینه؟ آخه یه هفته زودتر امدن بتا ارزش خبری داره؟ اونم برای بتل بورن! بدتر اینکه طرف 5 دقیقه نان استاپ زر زد! یا این تیم شیفر بی ناموس مارو گیر آورده! تا الان هر چرتی ساخته ریمستر میکنه میده به خورد ما! من واقعا حالم از دیدن ایندی و ریمستر بهم میخوره!

بعد از خزعبلاتی که نشون دادن، مشکل بعدی زرت و پرت فوق اضافه بود! مثلا چه دلیلی داشت اونو اون هم چرت تحویل بده؟‌ هی میگفت فقط یه چیز دیگه مونده... من تو دلم میگفتم الان یهو DMC‌ رو میکنن اما باز مزخرف میگفت! انقدر بدم امد ازش که وقتی اون یارو زورگیره دکش کرد بیرون از خوشحالی هورا کشیدم! جدا برام سواله سونی چرا نیومد از بازی هاش گیم پلی نشون بده؟ حتی نمایش UC4 دری وری بود! واقعا یه تیکه از کات سین با سیستم انتخاب دیالوگ یعنی چی؟ چرا نباید از گیم پلی GTS چیزی نشون بدن؟ البته یحتمل همه اینها به همراه معرفی های جدید میمونه برای E3 و کنفرانس E3 یه چیز توپی میشه اما خوب اصلا چه کاری بود کنفرانس بزارن؟

البته به نظرم چندتا معرفی خوب هم داشت کنفرانس که متاسفانه لا به لای این همه زباله دفن شدن! NNK2 و AC7 و سایکوناتز 2 و Paragon. خصوصا اینکه فکر کنم Paragon انحصاری PS4 و PC هست. با توجه به معرفی اینا انحصاری های PS4 واقعا عالی تر از قبل شد اما این چندتا بازی برای حنثی کردن تاثیر اون هم بول شیت نتنها کافی نبودن بلکه خودشون هم محو شدن!

پ.ن: البته کنفرانس یه جنبه فوق مثبت داشت و اونم اینکه من شرط رو بردم!:D مطمعن بودم SM نیست و هیچی نشون نمیدن!:D
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,283
نام
امیر حسین
یکی بگیره اینو :d ببین امیر جان اون فقط یک عکس روی تیشرت بود :d، مابقیش آدرنالین خونته که چرند :d به بقیه ی کنفرانس داره ترشح میشه ! و حس خوبی بهت دس داده ، صبح که از خواب پاشی همه چی آرومه و میفهمی توی کنفرانس هیچ اتفاق دندون گیری نیفتاد 8-|
هاهاها!!!
باشه کنفرانس چیز بیخودی بود! =))
ولی این چیزایی که من دیدم،خیلی حال دادن! که گویا کنفرانسی که من دیدم با اونی که شما دیدید فرق داشته!
من با نمایش U4 و FF VII و Ni-Oh و رچت از بازی هایی که قبلا معرفی شده بودن حال کردم! (بین اینا مخصوصا FF VII ! )
تا حالا یاکوزا نزدم،ولی یاکوزا0 رو خوشم اومد! و بازیش میکنم به احتمال زیاد مخصوصا اینکه چون شروع داستان هست نیازی به بازی کردن 5 تا یاکوزای قبلی نیست! پس میتونم ازش لذت ببرم!
FP:A که من عاشق Fat Princess بودم! پارسالم بسی از معرفیش خوشحال شدم(پستاش هست! تاپیکشم زدم! :d ) ، این سه تا Indie دیگه هم گفتم که خوشم اومد!
غیر از اینا یه سورپرایز فوق العاده داشت برای من که Ni no Kuni II بود!!! اینم دوستان در جریانند که چقدر باهاش حال کردم! و چقدر پای قبلی وقت گذاشتم! :x
هرجا هم شایعه ای از Level-5 یا معرفیه JRPGـی برای PS4 بوده میتونی بری ببینی که نوشتم NnK II میخوام!

الان واقعا چرا نباید از این کنفرانس راضی باشم؟ :|

آره VR بد بود! بازی هایی که براش معرفی شد فاجعه بود! باید دیوونه باشم به جای Summer Lesson بیام سراغ این بازی های غربیی که براش معرفی شده! :)) ولی من با بقیه ی کنفرانس مشکلی نداشتم! انتظار خفنی هم نداشتم! تنها هایپ هم از طرف سانتا بود برای کنفرانس که جبهه ی من در مقابل GOW بعدی اینه : امیدوارم معرفی نشه هیچوقت ولی اگر شد :x :x :x ، یعنی باشن نکته ی مثبته! نباشن هم باز خودش نکته ی مثبتیه! :d (اگر بیان بگن بازی جدید میسازیم، اون موقع حضور نداشتنشون بعد از هایپ نکته منفیه! :d )
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر