مراسم PlayStation Experience در دسامبر

بهترین کنسول سونی از نظر شما؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    411

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,068
نام
آریا
سلام!



pssuoqk55u6d6hp63df0.jpg


سونی تصمیم دارد در روزهای 6 و 7 دسامبر مراسمی عظیم را تحت عنوان PlayStation Experience برگزار کند. این مراسم از مدتی پیش در دست طراحی بوده و اینک همزمان با 20 سالگی PlayStation در بهترین زمان ممکن شاهد آن خواهیم بود.
افراد 18 سال به بالا برای شرکت در PlayStation Experince می توانند با پرداخت 50 دلار برای یک روز (90 دلار برای دو روز) به محل برگزاری مراسم در لاس وگاس واقع در نوادا رفته و از بخش های مختلفی لذت ببرند. تجربه انواع بازی های پلتفورم های PlayStation، نشست های متنوع، ملاقات با تعدادی از بهترین بازیسازان این صنعت، بدست آوردن آیتم های مختلف و شانس خرید وسایل کلکسیونی کمیاب از استودیوهای مختلف جزو برنامه های این مراسم خواهد بود. در کنار این ها، حاضرین می توانند به صورت اختصاصی اولین نمایش بعضی عناوین سال 2015 را شاهد باشند.
PlayStation Blog نیز در تاریخ ذکر شده به پوشش مراسم پرداخته و گزارش هایی برای افرادی که نمی توانند در مراسم شرکت کنند، ارائه خواهد داد.



موفق باشین!

ویرایش:

Saturday, December 6th

10:00am PlayStation Experience keynote
11:30am Dying Light live gameplay
12:00pm Destiny: The Dark Below gameplay
12:30pm Virtual Reality: A New Era for Games (live panel
1:30pm The Tomorrow Children live gameplay
2:00pm God of War: Retrospective (live panel excerpt
2:30pm World Wide Studios Town Hall (live discussion
3:00pm No Man’s Sky gameplay and discussion
3:300pm The Journey of Diablo III on PS4 (live panel excerpt
4:00pm Tearaway Unfolded PS4 live gameplay
4:30pm LittleBigPlanet 3 Community Creations
5:00pm Inside the Dev Studio (live panel

Sunday, December 7th

10:30am Opening welcome and recap with special guests
11:00am The Witness live gameplay
11:30am Grim Fandango Remastered live gameplay
12:00pm The Tomorrow Children live gameplay
12:30pm Prototype to Product (live panel excerpt
1:00pm Lara Croft & The Temple of Osiris live gameplay
1:30pm World Wide Studios Town Hall (live discussion
2:00pm Far Cry 4: From the Developer’s Mind to the Gamer (live panel excerpt
2:30pm Amplitude live gameplay
3:00pm Tearaway: How Media Molecule Built a Living Papery World
4:00pm Secret Mystery Game live gameplay
4:30pm Axiom Verge live gameplay

5:00pm Story Time (live panel


 
آخرین ویرایش:

M ξ λ δ ζ

کاربر سایت
Feb 11, 2011
6,215
نام
مهدی
خیلی منتظر موندم که ترک زندگینامم یعنی Journey رو هم بزنه، ولی نبود و خیلی ناراحت شدم
البته ثانیه های آخر یه تیکه اش شبیه به Journey بود، حالا نمیدونم خودش بود یا نه

- - -ویرایش - - -

خیلی منتظر موندم که ترک زندگینامم یعنی Journey رو هم بزنه، ولی نبود و خیلی ناراحت شدم
البته ثانیه های آخر یه تیکه اش شبیه به Journey بود، حالا نمیدونم خودش بود یا نه
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
من يه SOCOM نكست-جن ميخوام :(

خوب بعد گندی که Zipper به این عنوان زد و به خودش من فکر کنم این IP دیگه هیچ وقت نبینیم مگه اینکه سونی از فروش کلی بازی راضی بوده باشه و یه استدیو دیگه پیدا کنه برای ساخت این Ip به شخصه خیلی دوست دارم چندتا عنوان خود سونی ادامه پیدا کنه حتی اگه بازی جدید معرفی نشه .:|

بلافاصله بعد از فروختن TLOU پشیمون شدم. دیگه بهونه اصلی برای خرید مجددش جور شد
biggrin1.gif

فقط امیدوارم دیجیتالی با قیمت مناسب عرضه شه.

چطور نمیدونستی یه همچین اتفاقی میفته چطور ؟ چطور ؟ ها چطور ؟.
 

YAKUZA_2

کاربر سایت
Nov 3, 2008
1,387
باور کن این یارو هیچی نمیدونه.یه بار ازش چیزی پرسیدم موند توش زد کامنتمو پاک کرد:))اکثر اوقات هم الکی یه چیزی میگه اگه گرفت که میگه دیدید اگه هم نه که اتفاق مهمی نیوفتاده.حداقل TIDUX خیلی قابل اعتمادتره تا این.هر چند منتظرم تا مراسم سونی تموم بشه و اگه اونی نباشه که این گفته با Tidux هم یه تسویه حساب کلی میکنم.

ضمنا یه سوال در مورد اونیموشا از Shinobi پرسیده بودن که گفته بود مطمئنم این IP مرده و اگه به هر نحوی شاهد برگشتش باشیم از خجالتش حسابی در میام
من تا جایی یادمه خود nd گفته بود دیگه هیچ dlc داستانی ساخته نمیشه عجیبه دارن dlc جدید میدن
مولتی هست
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,068
نام
آریا
Evan Wells از ND یه سری صحبت ها در مورد این 20 سال کرده که چیز جالبی هست.

drxx3pioimb9t1hh3cee.jpg


مثلاً زمان ساختن اولین نسخه Crash Bandicoot فقط 8 نفر توی ND کار میکردن! تعدادی که در خفن ترین حالت موقع اتمام Crash Team Racing به 15 نفر رسیده!
در مورد کنسول های مختلف و پیشرفت تکنولوژی توی هر کنسول صحبت کرده و قدرت PS2 که بهشون اجازه میداده محیط های خیلی بزرگتری بسازن که باعث شکل گیری سری Jak شده و ...
وقتی در حال ساخت Jak 2 بودن، سونی اولین اطلاعات رو در مورد PS3 باهاشون در میون میذاره که Cell افسانه ای هم جزو این اطلاعات بوده. گروه تحقیقاتی ICE Team هم از دل ND بیرون میاد و هنوز هم به کار خودش ادامه میده. تیمی که روی استفاده بهتر از سخت افزارهای سونی کار میکنه و به بقیه هم کمک میکنه تا آشنایی بیشتری با سخت افزارها پیدا کنن.
وقتی سخت افزار کامل تر PS3 به دستشون میرسه، کم کم ایده های جدید هم شکل میگیره و به این نتیجه میرسن که دنیاهای فانتزی رو رها کنن و به سمت یه بازی واقع گرایانه با کاراکترهای آدمیزادی برن. (چرا؟! :( البته من خودم عاشق Uncharted و TLoU هستم و جزو بهترین بازی های عمرم هستن، ولی کاش ND دوباره یه بازی فانتزی میساخت.)
PS3 سخت افزار پیچیده تری نسبت به PS2 داشته و در عین حال که چالش بزرگی برای استودیو محسوب میشده، اون ها به مرور بهتر و بهتر ازش استفاده کردن و با هر بازی به چیزهای جدیدی رسیدن.
اوج کار هم The Last of Us بوده. ND فکر میکرده دیگه Uncharted 3 آخرین حد قدرت PS3 هست، ولی با ساخت TLoU حتی کمی بالاتر از U3 هم رفتن. خیلی ها عقیده دارن که ساختن یک IP جدید در اواخر نسل کار جالبی نیست، ولی ND خیلی خوشحاله که سونی این فرصت رو بهشون داد.
زمانی که درگیر ساخت TLoU بودن، سونی با کمک Mark Cerny در حال برنامه ریزی برای PS4 بودن. Cerny داخل ICE Team یک اتاق کار برای خودش داشته و همین موضوع باعث میشده اعضای ND مستقیماً درگیر پروژه ساخت PS4 باشن. همفکری با بازیسازها و تجربه گرفتن از PS3 باعث شد در نهایت PS4 تبدیل به کنسولی بشه که برخلاف کنسول پیچیده قبلی، از همون ابتدای راه بشه به سادگی از قدرتش استفاده کرد.
ریمستر کردن TLoU برای PS4 به ND اجازه داد که اولین تجربه رو با این سخت افزار جدید داشته باشن، ولی ساختن Uncharted 4 به عنوان بازی ای که از پایه برای PS4 ساخته شده، قضیه دیگه ای داره و به ND پتانسیل واقعی این کنسول رو نشون میده. این اولین بار هست که ND یک بازی رو از نسل قبل وارد نسل جدید میکنه و همین موضوع باعث میشه راحت تر بتونن به عقب برگردن و تفاوت بین Uncharted 1 و Uncharted 4 رو ببینن. موضوعی که نشون میده تکنولوژی با چه سرعت عجیبی در عرض 7،8 سال پیشرفت میکنه. Wells میگه با نگاه کردن به Nathan روی PS4 خجالت میکشیم که یه روزی فکر میکردیم به چه دستاوردهای عظیمی روی PS3 رسیدیم! و تازه این در حالی هست که هنوز یک سال از عرضه PS4 گذشته!
 
آخرین ویرایش:

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,962
نام
فرهاد
باور کن این یارو هیچی نمیدونه.یه بار ازش چیزی پرسیدم موند توش زد کامنتمو پاک کرد:))اکثر اوقات هم الکی یه چیزی میگه اگه گرفت که میگه دیدید اگه هم نه که اتفاق مهمی نیوفتاده.حداقل TIDUX خیلی قابل اعتمادتره تا این.هر چند منتظرم تا مراسم سونی تموم بشه و اگه اونی نباشه که این گفته با Tidux هم یه تسویه حساب کلی میکنم.

ضمنا یه سوال در مورد اونیموشا از Shinobi پرسیده بودن که گفته بود مطمئنم این IP مرده و اگه به هر نحوی شاهد برگشتش باشیم از خجالتش حسابی در میام

مولتی هست

بخوایی حساب کنی هیچ کدومشون چیزی نمیدونن :d تو اینا CBOAT واقعا قابل اعتمادتر هست. مخصوصا در مورد اطلاعاتی که درمورد سخت افزار X1 و PS4 میداد .
 

majidsnake

کاربر سایت
Oct 22, 2013
243
نام
MAjID
از قراره معلوم Capcom داره روی یه بازی برای PS4 کار میکنه و خیلی هم برای ریلیزش روی PS4 داره تلاش میکنه.. اینو Hiroyushi Kobayashi (تهیه کننده بازی Dragon's Dogma گفته ایشون روی بازیای Resident Evil 6 و DMC , Dino Crisis هم کار کرده) تو مراسم PlayStation Awards عنوان کرده. گفته شده این رونمایی تا چند هفته دیگه احتمالا صورت بگیره و عنوانی هستش که گیمرها اصلا توقعش رو ندارن. به احتمال زیاد تو مراسم Jump Festa معرفیش کنن.
:((:((:((:((اگه بشه چی میشه...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر