مراسم PlayStation Experience در دسامبر

بهترین کنسول سونی از نظر شما؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    411

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,091
نام
آریا
سلام!



pssuoqk55u6d6hp63df0.jpg


سونی تصمیم دارد در روزهای 6 و 7 دسامبر مراسمی عظیم را تحت عنوان PlayStation Experience برگزار کند. این مراسم از مدتی پیش در دست طراحی بوده و اینک همزمان با 20 سالگی PlayStation در بهترین زمان ممکن شاهد آن خواهیم بود.
افراد 18 سال به بالا برای شرکت در PlayStation Experince می توانند با پرداخت 50 دلار برای یک روز (90 دلار برای دو روز) به محل برگزاری مراسم در لاس وگاس واقع در نوادا رفته و از بخش های مختلفی لذت ببرند. تجربه انواع بازی های پلتفورم های PlayStation، نشست های متنوع، ملاقات با تعدادی از بهترین بازیسازان این صنعت، بدست آوردن آیتم های مختلف و شانس خرید وسایل کلکسیونی کمیاب از استودیوهای مختلف جزو برنامه های این مراسم خواهد بود. در کنار این ها، حاضرین می توانند به صورت اختصاصی اولین نمایش بعضی عناوین سال 2015 را شاهد باشند.
PlayStation Blog نیز در تاریخ ذکر شده به پوشش مراسم پرداخته و گزارش هایی برای افرادی که نمی توانند در مراسم شرکت کنند، ارائه خواهد داد.



موفق باشین!

ویرایش:

Saturday, December 6th

10:00am PlayStation Experience keynote
11:30am Dying Light live gameplay
12:00pm Destiny: The Dark Below gameplay
12:30pm Virtual Reality: A New Era for Games (live panel
1:30pm The Tomorrow Children live gameplay
2:00pm God of War: Retrospective (live panel excerpt
2:30pm World Wide Studios Town Hall (live discussion
3:00pm No Man’s Sky gameplay and discussion
3:300pm The Journey of Diablo III on PS4 (live panel excerpt
4:00pm Tearaway Unfolded PS4 live gameplay
4:30pm LittleBigPlanet 3 Community Creations
5:00pm Inside the Dev Studio (live panel

Sunday, December 7th

10:30am Opening welcome and recap with special guests
11:00am The Witness live gameplay
11:30am Grim Fandango Remastered live gameplay
12:00pm The Tomorrow Children live gameplay
12:30pm Prototype to Product (live panel excerpt
1:00pm Lara Croft & The Temple of Osiris live gameplay
1:30pm World Wide Studios Town Hall (live discussion
2:00pm Far Cry 4: From the Developer’s Mind to the Gamer (live panel excerpt
2:30pm Amplitude live gameplay
3:00pm Tearaway: How Media Molecule Built a Living Papery World
4:00pm Secret Mystery Game live gameplay
4:30pm Axiom Verge live gameplay

5:00pm Story Time (live panel


 
آخرین ویرایش:

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
نکنه خدایی نکرده پروژه اصلیشون DmC2 باشه؟ :|

نه باو :D ایتسونو داره DMC5 رو میسازه الان آقا :D بازی سبک HnS رو چند پله بالاتر می بره. مثل کاری که DMC3 با این سبک کرد. همراه با بازگشت ورجیل، عمو دانته، لیدی و باقی بر و بچ.

56886576407043039350.jpg


Capcom pls
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
DmC
شاید بازی خوبی بوده باشه ولی مطمئنا DMC خیلی بدی بود :biggrin1:

مگه کسی هست که این رو قبول نداشته باشه یا بهش اشاره نکنه ؟ :D خودمم میدونم ولی خب دارم میگم که بازی خوبی بود بدبخت :( میترسم به درد بازی های دیگه NT دچار بشه و ادامه مدامه تعطیل :| :(
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
مگه کسی هست که این رو قبول نداشته باشه یا بهش اشاره نکنه ؟ :D خودمم میدونم ولی خب دارم میگم که بازی خوبی بود بدبخت :( میترسم به درد بازی های دیگه NT دچار بشه و ادامه مدامه تعطیل :| :(
نترس، امیدوار باش!
امیدوارم باش که هیچوقت دنباله اش ساخته نشه :D

@ مرتضی
bled1-onion-head-emoticon.gif
 

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
آرت های بازی فوق العادست :D همینا رو تو بازی ببینیم کافیه که به گرافیک بازی 10 بدی :D
یکم برم توی تخصص خودم :d . البته من کوچیک همه ام

اگه به عکسها دقت کنید . بیشتر کانسپت آرتها یا حتی نقشه بازی و محیطی که نشون میدن در تریلر آخر . هدفشون تصاویر سورئال هست که بیشتر در هنر تابلوهای فراواقع گرا استفاده میشن ، حالا میخوان به هنر تجسمی تبدیلش کنن که کار بسیار بسیار سختیه . چون یک هنرمند پدرش در میاد :dتا یک تایلو با معنی و مفهوم عمیق بسازه که اون حسو القا کنه . چه برسه به اینکه زنده کنه اون تابلوئو .

برای همینه همتون لذت میبرید با دیدن کانسپتا . و هر هنرمندی لذت میبره . چون اینها در نگاه اول هنر سورئال هستن و هر بیننده ای رو خیره میکنه به خودش .
برای پیاده سازیشم بازی پویایی زیادی نیاز داره .
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
علی حاضری چیکار کنی که کامیا برگرده به DMC ؟ :D دقیقا حس و حالت چجوری میشه ؟ :D

بدجوری نگران میشم :D برعکس خیلی ها برای من DMC یعنی Itsuno، پس اگه بازی دست هر کسی غیر از اون بیوفته برای من خبر بدیه :D
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
:|

حاجی فعلا بهترین H&S ساز کامیا هست بعد میگی نگران میشم ؟ :| فاز ات چیه ؟ :| :D

دقیقا! کامیا فعلا بهترین HnS سازه چون از سال 2008 به اینور Itsuno هیچ HnS ـی نساخته :D بشخصه باور دارم اگه کپکام بودجه و وقت درست و حسابی در اختیار Itsuno بزاره یه چیزی میسازه مثل DMC3 که فک همه رو میچسبونه به زمین و کل سبک HnS رو تکون میده. :D
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
اگه خدای نکرده یه چیزی ساخت در حد DMC 4 و 2 تکلیف چیه ؟ :D

شرمنده به خاطر پیدا نکردن کفش و دمپایی :D (پابرهنه تحملم کنید :D)

دویل 2 یه کار تحمیلی و 100% اجباری از طرف کپکام بود :D یهو ایتسونو رو آوردن گفتن بیا یه چیزی بساز :D ولی از اونور با وقت و هزینه ی درست شاهکاری مثل 3 اومد :D همون دویل 4 هم تا قبل از 2010 سلطان بلامنازع سبک بود :D یعنی گیم پلی ای که دویل 4 داشت بشریت تا به حال به خودش ندیده بود :D درسته یه مقدار مشکل داستانی و اینا داشت ، درسته 2010 بیونتا اومد ولی هنوز کار بعدی ایتسونو نیومده :D همونطور که دویل 4 موقع اومدنش بهترین بود قطعاً شماره ی بعدیش هم اگه با وقت و بودجه ی مناسب ساخته بشه یه چند ریشتری توی سبک ول میده :D
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
اگه خدای نکرده یه چیزی ساخت در حد DMC 4 و 2 تکلیف چیه ؟ :D

DMC2 کار یه کارگردان دیگه بود و ایتسونو فقط آخر پروژه اومد تا یه سری از گند کاریهای کارگردان اولی رو درست کنه (که دیر شده بود). و DMC4 هم بخاطر این اونجوری نصفه و نیمه از آب در اومد چون وسطای پروژه کپکام گفت باید برای X360 هم بازی رو بسازن و تیم مجبور شد دوباره بازی رو از اول اینبار برای کنسول X360 درست کنه. (اون موقع تجربه زیادی در رابطه با پورت کردن برای X360 نداشتن برای همین کلی هزینه و زمان ازشون گرفته)

توی پستم هم گفتم که اگه کپکام بهش بودجه و زمان مناسب رو بده مطمئنا شاهکار خلق میکنه :D
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,325
نام
ماکان
میگن ده نفری دارین اینو میسازن و برنامه نویس ارشد استودیو هم تمام وقت روی پروژه اصلیشون کار میکنه!

اشتباه میکنی فری جان!:D تو ان ویدئو اول گفتن سونی از ما خواسته بود برای کنفرانس یه چیزی بسازیم و ما هم فقط 8 هفته وقت داشتیم و تو این 8 هفته عملا هیچ دیزاینری نداشتیم. یه پروگرمر داشتیم که انم تمام وقت نبود و یه سری کانسپت آرتیست و مدلر. ان زمان برای ساخت ان CG که تو کنفرانس سونی پخش بشه 10 نفر اینا بودن و الان احتمالا تیم تقویت شده. اما کلا در اینکه Hellblade پروژه دوم استدیو هست و اعضای اصلی دارن روی یه بازی دیگه کار میکنن که اصلا شکی نیست.
 

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,675
نام
حسین
من هم با صحبت اون دست از دوستانی که میگن هنوز گاو باید استراحت بکنه موافقم.
واقعا الان شرایط طوری نیستش که تا 3 الی 4 سال دیگه گاوی منتشر بشه، در شرایطی که ایده ناب و جدیدی وجود نداره زمان باعث میشه که عطش برای عنوانی مثل گاو در جامعه زیاد بشه و همین عطش باعث میشه که بازیی که منتشر میشه مورد موافقت منتقدین قرار بگیره و از طرفی هم لذت یک بازی درست حسابی رو برای هممون بده.
از نظر سال 2017 بهترین سال برای انتشار یک گاو است.
یعنی اگه سونی یه GOW معرفی کرد پولی که نگه داشتم برا کارت گرافیک رو فردا میرم فردا باش PS4 میخرم و بقول دوستان ماکروسافتی دوباره jump in میکنم تو بقل سونی:D
اصلا برام مهم نیست نمره کم بش بدن فروش نکنه یا برا یه عده تکراری شده دلم تنگ شده برا کریتوس:(بشدت منتظرم ببینم بعد وقایع GOW IIIچی میشه
 
آخرین ویرایش:

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
اصلا برام مهم نیست نمره کم بش بدن فروش نکنه یا برا یه عده تکراری شده دلم تنگ شده برا کریتوس:(بشدت منتظرم ببینم بعد وقایع GOW IIIچی میشه

اصلا مگه امکان داره ادامه ساخته بشه؟ مثلا این سری با کی می خواد بجنگه؟ همه رو لت رو پار کرد رفت که!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر