ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
مدیرعامل «Take-Two» : عناوین تکنفره داستان محور نمرده اند
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Ali Venom" data-source="post: 4440809" data-attributes="member: 97585"><p>کلا یک کلمه هست درباره MGS V "تکرار" میشه! چندسال گذشته ولی شما هوش مصنوعی یادگیرنده ایی که MGSV داشت رو در چنتا بازی دیگه دیدی؟ ازادی عملی که MGSV در پیشبرد همون مراحل تکراری داشت چنتا بازی دیگه بهش رسیدند؟ از ده ها گجت مختلف گرفته و همراه های متفاوت که کل گیمپلی رو زیر و رو میکردند، اب و هوای داینامیک و ... کمبت بی نقص و گیمپلی شصت فریم و ... </p><p></p><p>به ولله ماهم قبول داریم MGSV ناقص هست و قربانی سیاست کلی کونامی بابت خروج از تجارت بازیهای AAA شد ولی اگر این بازی کامل میبود که متاش از اینم بالاتر میرفت! </p><p></p><p>درباره فروش کاشکی که یک دور پست من رو اول میخوندی! واضح گفتم بازی تا چند ماه اول اینقدر فروش داشته (هایپ و مارکتینگی که شما اشاره کردی) و بعد از گذشت چندسال اینقدر هم به فروشش اضافه شده. جایی که دیگه هایپ و اسم و رسم کوجیما دیگه برای کسی اهمیت نداره و کیفیت یک بازی تضمین کننده فروشش در طولانی مدت هست، مثل بازی Alien Isolation تو فروش اولیه با مارکتینگ خوبی که داشت موفق عمل نکرد ولی به واسطه اینکه بازی واقعا خوب و باکیفیت بود فروشش اوج گرفت تاحدی که بعدها سگا اعلام رضایت کرد از فروش بازی </p><p></p><p>اما ولفنشتاین 2 هم بگم بازی اگر خوب باشه (که اون متای 88-89 یعنی عالی) فروشش رو میکنه، همونطوری که پابجی بدون برند و هایپ و هیچ تبلیغات خاصی فروشش رو کرد و در عرض کمتر از یکسال به فروش 30 میلیون نسخه ایی رسید و الان خبر امده 50 میلیون هم رد کرد چون حرفی برای گفتند داره!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ali Venom, post: 4440809, member: 97585"] کلا یک کلمه هست درباره MGS V "تکرار" میشه! چندسال گذشته ولی شما هوش مصنوعی یادگیرنده ایی که MGSV داشت رو در چنتا بازی دیگه دیدی؟ ازادی عملی که MGSV در پیشبرد همون مراحل تکراری داشت چنتا بازی دیگه بهش رسیدند؟ از ده ها گجت مختلف گرفته و همراه های متفاوت که کل گیمپلی رو زیر و رو میکردند، اب و هوای داینامیک و ... کمبت بی نقص و گیمپلی شصت فریم و ... به ولله ماهم قبول داریم MGSV ناقص هست و قربانی سیاست کلی کونامی بابت خروج از تجارت بازیهای AAA شد ولی اگر این بازی کامل میبود که متاش از اینم بالاتر میرفت! درباره فروش کاشکی که یک دور پست من رو اول میخوندی! واضح گفتم بازی تا چند ماه اول اینقدر فروش داشته (هایپ و مارکتینگی که شما اشاره کردی) و بعد از گذشت چندسال اینقدر هم به فروشش اضافه شده. جایی که دیگه هایپ و اسم و رسم کوجیما دیگه برای کسی اهمیت نداره و کیفیت یک بازی تضمین کننده فروشش در طولانی مدت هست، مثل بازی Alien Isolation تو فروش اولیه با مارکتینگ خوبی که داشت موفق عمل نکرد ولی به واسطه اینکه بازی واقعا خوب و باکیفیت بود فروشش اوج گرفت تاحدی که بعدها سگا اعلام رضایت کرد از فروش بازی اما ولفنشتاین 2 هم بگم بازی اگر خوب باشه (که اون متای 88-89 یعنی عالی) فروشش رو میکنه، همونطوری که پابجی بدون برند و هایپ و هیچ تبلیغات خاصی فروشش رو کرد و در عرض کمتر از یکسال به فروش 30 میلیون نسخه ایی رسید و الان خبر امده 50 میلیون هم رد کرد چون حرفی برای گفتند داره! [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
مدیرعامل «Take-Two» : عناوین تکنفره داستان محور نمرده اند
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft