مخابرات و isp های خصوصی

saeed0721

کاربر سایت
Jul 25, 2013
170
94126451896426928260.jpg


این سوراخ‌ها که می‌بینید، خیلی مهم هستند و شاید بارها به خاطر آن با مشت توی دیوار کوبیده‌اید و فحش داده‌اید... چرا؟!
شما یک شهروند هستید که می‌خواهید برای خانه‌تان اینترنت بگیرید.
خوشحال گوشی تلفن را برمی‌دارید و با یک ISP تماس می‌گیرید و می‌گویید که از آنها ADSL می‌خواهید. وقتی اپراتور شماره تلفن شما را بررسی می‌کند، می‌گوید: «آقای محترم! متاسفانه مرکز مخابراتی شما پورت خالی ندارد!»

شما ناراحت می‌شوید و از روی ناچاری با یک ISP دیگر تماس می‌گیرید. این یکی هم می‌گوید که مخابرات پورت خالی ندارد. شما می‌پرسید: «پس من چه خاکی توی سرم بریزم؟»

حالا قضیه چیست؟

وقتی شما می‌خواهید ADSL داشته باشید، چهارتا از سوراخ‌هایی که در این عکس می‌بینید را در مرکز مخابرات باید به خط تلفن شما وصل کنند، اما این کار را نمی‌کنند.

شرکت مخابرات ایران به شرکت‌های خصوصی ISP پورت نمی‌دهد تا مشتری‌های آنها با ناچاری به خودشان مراجعه کنند و برای ADSL خود مخابرات ثبت‌نام کنند و هر ماه روی قبض تلفن آبونمان اینترنت پرسرعت را بپردازند.

در حقیقت، این رقابت ناسالم و فعالیت تجاری مافیایی یک شرکت دولتی است که مشتری‌های شرکت‌های خصوصی را به نفع خود می‌رباید. این اتفاق مخفی هم نیست و حتی سازمان حمایت از مصرف‌کننده و سازمان بازرسی کل کشور هم از آن خبر دارند، ولی دلیلی نمی‌بینند که دخالت کنند، چون مردم این چیزها برایشان مهم نیست.

شرکت مخابرات ایران که با بودجه دولتی اداره می‌شود و با وجود درآمد میلیاردی که دارد، باز هم حریص و گشنه است و با استفاده از امکانات بیت‌المال، بخش خصوصی را دور می‌زند و متضرر می‌کند و هر ماه دست در جیب مردم می‌کند.

اکنون این پست را به اشتراک بگذارید تا همه بدانند از این به بعد هروقت اپراتور یک ISP خصوصی به شما گفت که در مخابرات پورت ADSL ندارند، ناراحت و ناامید نشوید. آن هنگام می‌توانید به دنبال یک پارتی در مخابرات بگردید تا کارتان را راه بیندازد و اون چهارتا سوراخ را بگیرید و صاحب اینترنت شوید.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر