قوانین جدید بخش اخبار بازی ها

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Lich King

Administrator
Sep 22, 2005
5,901
نام
اشکان
با سلام خدمت کاربران عزیز

به منظور افزایش کیفیت خبر رسانی بخش اخبار انجمن ها و جلوگیری از ارسال خبر های قدیمی و بی محتوا قوانین جدیدی برای این بخش تنظیم شده است که امیدواریم بتواند در پیشبرد اهداف این بخش کمک نماید.


1) ذکر منبع دقیق به صورت لینک در انتهای تمامی اخبار رسمی و شایعات گذاشته شده در انجمن اخبار بازی ها اجباری بوده و تمامی کاربران موظف به انجام آن هستند.
تبصره: توجه داشته باشید که سایت www.N4G.com یک مرجع برای قرار دادن خبر های به روز سایت های مختلف می باشد بنابراین این سایت هیچ خبری از خود منتشر نمی کند بلکه تنها خبر های سایت های دیگر را به نمایش در میاورد. از این پس ذکر سایت N4G به عنوان منبع ممنوع بوده و در صورت مشاهده آن خبر پاک خواهد شد.

2) بیان هرگونه شایعات بی اساس که منبع معتبری ندارد و همچنین قرار دادن پیش بینی های غیر معتبر Fansiteها در مورد موضوعات مختلف به هر نحوی ممنوع است. اینگونه اخبار بلافاصله حذف و با نویسنده آن برخورد خواهد شد. لازم به ذکر است که ذکر منبع برای شایعات و خبرهای غیر رسمی نیز الزامیست.

3) تمامی کاربرانی که علاقه به نشر اخبار دارند، موظفند خبر خود را با ترجمه ی صحیح و متن روان، منطبق بر اصول نگارشی در انجمن مربوطه ارسال کنند. بدیهی‌ست اخباری که فاقد ترجمه و متن روان و قابل فهم و همچین بسیار کوتاه و فاقد ارزش باشند، بدون اخطار قبلی پاک خواهند شد و در صورت تکرار با کاربر مربوطه برخورد خواهد شد.

4) در متن خبر و یا شایعه، بیان هر گونه نقدهایی که نشان از طرفداری فرد از برند (brand) یا کمپانی خاصی را دارد ممنوع است. بدیهی ست با کاربران خاطی برخورد خواهد شد.

5) ارسال لینک به صفحات تصاویر بازی ها در سایت های مختلف ممنوع بوده و باید حتما خود عکس یا لینک مستقیم عکس در سایت قرار داده شود.
تبصره: سایت www.Gamersyde.com اجازه نمایش مستقیم عکس های خود در فروم و سایت های دیگر را نمی دهد و حتما می بایستی عکس ها را در سایت خودش مشاهده کرد بنابراین به دلیل اینکه کاربران دیگر قادر به مشاهده آنها نخواهند بود از کپی کردن عکس های این سایت جدا" خودداری فرمایید.

6) تمامی تصاویر ارسال شده در انجمن جدیدترین تصاویر بازی ها فقط می بایستی به صورت thumbnail یا لینک مستقیم عکس باشد. پست‌های حاوی تصاویر بزرگ با حجم زیاد که موجب به هم ریختگی صفحه شوند، فورا حذف خواهند شد. چنانچه قصد دارید چندین تصویر از یک بازی را در یک پست ارسال کنید می توانید یک یا حداکثر دو تصویر را انتخاب و آنها را با سایز حداکثر 640x480 و حجم 150KB قرار دهید و بقیه تصاویر به صورت thumbnail باشند.

7) کپی کردن اخبار و مقالات در ارتباط با بازی های کامپیوتری و کنسول ها از سایت های فارسی زبان چه با ذکر منبع و چه بدون ذکر منبع ممنوع می باشد و در صورت مشاهده با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.


با تشکر
مدیریت سایت BaziCenter
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر