قابلیت های جدید اضافه شده به انجمن

Lich King

Administrator
Sep 22, 2005
5,901
نام
اشکان
سلام

همانطور که دیدید دیروز انجمن های سایت به ورژن جدید ارتقا یافت. این ورژن دارای یکسری تغییرات و امکانات جدید می باشد که در اینجا سعی می شود به صورت کلی توضیحی در رابطه با آنها داده شود.

1- صفحه پروفایل کاربران:
صفحه پروفایل همانطور که مشاهده می شود به طور کامل تغییر کرده و دارای امکانات مختلفی می باشد.

  • پیام بازدیدکنندگان: در واقع همان سیستم comment می باشد یعنی دیگر کاربران سایت می توانند برای شما پیامی رو ارسال نمایند، همچنین شما می توانید به پیام های فرستاده شده در پروفایل خود پاسخ دهید. کاربران این امکان را دارند تا پیام های ارسال شده در پروفایل خود را حذف و یا در صورت لزوم گزارش دهند.
  • لیست دوستان: شما می توانید کاربرانی که علاقه مند هستید با آنها بیشتر در ارتباط باشید را به عنوان دوستان خود انتخاب کنید. برای اینکار در بخش تنظیمات کاربر باید به قسمت ارتباطات و دوستان رفته و اسم اون کاربر را نوشته و گزینه 'دوست' رو بزنین البته برای اینکه شخص به طور کامل دوست شما شود و در قسمت دوستان شما نمایش داده شود باید تقاضای دوستی شما را تایید کند. برای تایید یا رد تقاضای دوستی باید به همین صفحه رفته در پایین صفحه به تقاضاهای رسیده پاسخ دهید. 'ارتباط' (buddy list) فقط برای بخش هایی مانند pm ها کاربرد دارد و شخصی را به عنوان دوست انتخاب نمی کند.
  • آلبوم و تصاویر: در قسمت آلبوم ها شما می توانید عکس خود یا عکس هایی در ارتباط با موضوع سایت را در پروفایل خود آپلود کنید (می توانید چندین آلبوم ایجاد کنید) و اجازه دیدن آن را به دیگران یا تنها به دوستان خود بدهید. توجه داشته باشید که تمامی عکس های آپلود شده پس از تایید توسط مدیران سایت قابل مشاهده می باشند و مدیران قدرت رد یا تایید عکس ها را دارند.
  • درباره من: در این قسمت شما می توانید به راحتی و بدون رفتن به صفحه دیگری به سرعت اطلاعات عمومی خود را با کلیک برروی مدداد زرد رنگ ویرایش و تغییر دهید.
2- واژگان کلیدی (Tags): تگ ها یا همان واژگان کلیدی که مربوط به سرچ انجین ها می شوند به این ورژن اضافه شده است. کاربران با اضافه کردن کلمات کلیدی به تاپیک های جدید یا با ویرایش وآزگان کلیدی در پایین هر تاپیک می توانند کلمات مهم مربوط به آن تاپیک را وارد نمایند تا:

  1. جستجو موضوعات در سایت های جستجو بهتر شده و موضوعات با سرعت و دقت بیشتری جستجو می شوند.
  2. این تگ ها در خود سایت نیز در جستجو تاپیک های مرتبط بسیار کارآمد هستند مثلا در خود سایت شخصی در خبر "تصاویر جدید از بازی Grid" میاد کلمات ( Grid, تصاویر, racing ) را به عنوان واژگان کلیدی در آن تاپیک می نویسه، بنابراین در قسمت نمایش وآزگان کلیدی وقتی روی اسم grid کلیک شود، سیستم تمام تاپیک هایی که در تگشون grid نوشته شده رو سریعا پیدا و نمایش می دهد. همچنین شما می توانید واژگان کلیدی بر کاربرد و یا مورد نظر را جستجو کنید در سایت.
کلماتی که در واژگان کلیدی نوشته می شوند می توانند فارسی یا انگلیسی باشند. (کلمات می بایستی حتما و فقط با کاما (با کیبورد انگلیسی) از هم جدا شوند.)
از این پس استفاده از این قسمت و وارد کردن واژگان کلیدی بخصوص برای افرادی که موضوعات جدید ایجاد می کنند به شدت توصیه می شود.

3- کلوپ های هواردار: بخش جدیدی به نام کلوپ های هوادار به انجمن ها اضافه شده است که شما می توانید از قسمت لینک های سریع یا تنظیمات کاربر به کلوپ های هوادار رفته و به بخش کلوپ ها وارد شوید. این کلوپ ها می توانند به عنوان یک community مستقل برای طرفداران موضوعات مختلف از قبیل طرفداران برند playstation یا هواداران GTA یا ... مورد استفاده قرار گیرد. کاربران جهت پیوستن در این گروه ها می بایستی در آنها عضویت نمایند. این عضویت بسته به شرایطی که ایجاد کننده آن کلوپ فراهم می کند می تواند به صورت عضویت آزاد، دعوت نامه ای، تاییدی یا خصوصی باشد.

در کلوپ ها اسامی تمامی اعضا آن کلوپ نمایش داده می شود همچنین اعضا گروه می توانند عکس های آلبوم خود را که در ارتباط با آن کلوپ می باشد را در آن کلوپ قرار داده و با دیگران share کنند.

هنوز این قسمت به صورت کامل راه اندازی نشده و تصمیمات نهایی در ارتباط با نجوه ایجاد کلوپ ها و اینکه چه کسانی بتوانند کلوپ ایجاد کنند به زودی اعلام خواهد شد.

4- آگاه سازی های جدید: یک منوی جدید به نام آگاه سازی های جدید به انجمن اضافه شده است. در صورتی که برای شما پیامی از طرف pm های خصوصی، تقاضای دوستی، دعوتنامه برای عضویت در کلوپ، پیامی در پروفایل شما و ... فرستاده شود در بالای انجمن (در قسمت پیام های خصوصی) منویی ظاهر می شود که می تواند شما را در سریعترین زمان به پیام مربوطه برساند.

5- LightBox Attachment: عکس هایی که به عنوان attachment در سایت قرار می گیرند (البته کاربران عادی دیگر قادر به اراسل عکس نمی باشند) به صورت light box و در همان صحفه نمایش داده می شوند مانند تصویر زیر:
http://i31.tinypic.com/eu530n.jpg

----------------------------------------

انجمن XBOX360 به چندین زیر انجمن تقسیم بندی شده است تا بتواند از تجمع و بی نظمی آن بخش جلوگیری نماید. (البته هنوز تاپیک های آن انجمن به طور کامل جداسازی نشده اند)

در انجمن Playstation 3 زیر تعداد پست های کاربران از این به بعد نام PSN ID آن شخص نیز نمایش داده می شود. (البته در صورتی که کاربر نام آنلاین خود را در پروفایل خود وارد کرده باشد.)

یک قالب جدید نیز به نام PlayStation 3 به دلیل درخواست های زیاد کاربران مبنی بر اضافه کردن قالب playstation به سایت اضافه شده است که در صورت تمایل می توانید آن را در قسمت پایین انجمن (انتخاب سریع استایل) انتخاب نمایید.
توجه داشته باشید که این قالب حالت کاملا فانتزی دارد و از لحاظ حجمی سنگین تر از دیگر قالب ها می باشد بنابراین استفاده از این قالب به افرادی که از dial-up استفاده می کنند توصیه نمی شود.
34o9cvs.jpg



چنانچه سوالی یا پیشنهادی در رابطه با امکانات جدید اضافه شده به انجمن دارید می توانید در همین تاپیک عنوان نمایید تا پاسخ داده شود.


با تشکر
 

Console

ناظم سابق انجمن
کاربر سایت
Nov 2, 2007
8,441
نام
پدرام
من چون کلید تشکر نبود و دوست داشتم تشکر کنم همین جا از همه مدیران تشکر می کنم و میگم خسته نباشید.
انشاالله شاهد امکانات بیشتر هم باشیم.
سایت داره روز به روز کامل تر میشه... :love:
 

Mamad Metal

عضو جدید
Jun 22, 2006
631
نام
محمد
سلام
اقا میشه بگید چرا تم Xbox360 اینقدر زشته چون شما تم PS3 رو جدیدش کردین اما تم Xbox360 همون قبلیه... اگه میشه تم بهتری برای Xbox360 بسازید
ممنون
 

Console

ناظم سابق انجمن
کاربر سایت
Nov 2, 2007
8,441
نام
پدرام
سلام
اقا میشه بگید چرا تم Xbox360 اینقدر زشته چون شما تم PS3 رو جدیدش کردین اما تم Xbox360 همون قبلیه... اگه میشه تم بهتری برای Xbox360 بسازید
ممنون

Theme XBox 360 توی سایت VBSkinWorks.Com موجود هست.چیز جالبی هم هست.اما خوب30 دلار قیمت این Theme هست.
 

Console

ناظم سابق انجمن
کاربر سایت
Nov 2, 2007
8,441
نام
پدرام
یعنی اینکه اون شخص در friend's list شما قرار داره

علی آقا ببخشید قابلیتی هست که اون GamerTag شخص رو به صورت کامل زیر مشخصات کاربر بده ؟
مثلا جای اون لینکی که زیر مشخصاتمون توی پست زده یه تصویر کوچیک GamerTag باشه.:blushing:
 

Console

ناظم سابق انجمن
کاربر سایت
Nov 2, 2007
8,441
نام
پدرام
پدرام جان اگر موس رو چند ثانیه روی همون لینک نگه داری ، Gamertag رو نشون میده ;)

این رو که میدونم.

منظور من این بود که قابلیت این که خود GamerTag توی پروفایل باشه هست یا نه... ;)

این قضیه که موس روش میذاری که مال 10 قرن پیشه... :biggrin1:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر