فوری: تریلر GTA VI به صورت رسمی منتشر شد!

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
آپدیت ۳:
با لیک شدن برنامه های راک استار تغییر کرده و از همین لحظه می‌توان تریلر این عنوان را تماشا کرد
لینک پخش تریلر بازی در یوتیوب:

آپدیت ۲:

اولین تریلر بازی در تاریخ سه شنبه، چهارده‌ام آذر ساعت ۱۷:۳۰ منتشر خواهد شد.
1000017671.jpg
با تشکر از @AchyTunic

آپدیت خبر:
راک استار به صورت رسمی بیانه ای مبنی بر انتشار تریلر نسخه جدید GTA VI را منتشر کرد. با این اوصاف اولین تریلر بازی در ماه آینده به مناسبت سالگرد ۲۵ سری منتشر خواهد شد.
1000014804.jpg


بعد از مدت‌ها انتظار سرانجام این هفته شاهد معرفی ششمین نسخه از بازی محبوب GTA خواهیم بود. با ادامه خبر با سایت بازی‌سنتر همراه باشید.

به گزارش جیسون شرایر تحلیلگر معتبر سایت بلومبرگ، شرکت راک‌استار قصد دارد تا آخر این هفته بازی GTA VI را معرفی کند. همچنین تریلر بازی هم یک ماه بعد و در ماه دسامبر به مناسبت سالگرد ۲۵ سالگی سری GTA منتشر خواهد شد.

1000014746.jpg

پنجمین نسخه از بازی GTA در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و با واکنش مثبت منتقدان و طرفداران این سری همراه بود. از آن زمان تا کنون GTA V موفق شده‌است رکورد های مختلفی را در زمینه فروش جا به جا کند و برای هفته‌های متوالی در صدر فروش کشور های مختلف قرار گیرد. با این حال در چند سال اخیر طرفداران این سری بی‌صبرانه منتظر معرفی نسخه بعدی آن بودند.

در این مدت شایعات مختلفی مبنی بر معرفی بازی به گوش می‌رسید و حتی شاهد لیک شدن اطلاعات و عکس‌هایی از نسخه در حال توسعه بازی بودیم، که با واکنش تند راک‌استار همراه بود.

اما حالا به نظر می‌رسد زمان مناسب فرارسیده و در نهایت در طی چند روز آینده بازی GTA VI به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

منبع
 

Attachments

  • GTA.jpg
    GTA.jpg
    37.3 KB · مشاهده: 90
  • 1000014738.jpg
    1000014738.jpg
    131.3 KB · مشاهده: 204
آخرین ویرایش:

cameronx65

کاربر سایت
Jun 12, 2023
357
فقط خدای بازیبازان رحم کنه woke نشده باشن ! تیم های توسعه عوض میشن دیگه نسل جدیدی احتمال زیاد روی این کار کره چون تیم هایی که rdr و V رو ساختن خیلی سال پیش بودن مخصوصا v که سه نسل پیش بوده زمانه خوب بود اونموقع الان ووکنس بیماری است به جان سرگرمی . خدا به داد برسه .
 

king of north

کاربر سایت
Apr 5, 2012
6,049
نام
سهند
فقط خدای بازیبازان رحم کنه woke نشده باشن ! تیم های توسعه عوض میشن دیگه نسل جدیدی احتمال زیاد روی این کار کره چون تیم هایی که rdr و V رو ساختن خیلی سال پیش بودن مخصوصا v که سه نسل پیش بوده زمانه خوب بود اونموقع الان ووکنس بیماری است به جان سرگرمی . خدا به داد برسه .
یعنی خوب درنمیاد ؟ اون سم هاوسر بالاسر اینا عین عقاب وایساده چیزی که میخواد رو بهش تحویل ندن ، اخراج می‌کنه :D . فقط حیف زمانی که کرانچ مد بود ، خروجیها خیلی بهتر بود الان توسعه دهنده ها لوس شدن و نباید فشار روشون باشه .
 

Need-More-Speed

کاربر سایت
Jul 1, 2007
4,258
نام
یونس
فقط CGI و سینماتیک ندن تحویلمون صلوات...[-o<[-o<^:)^^:)^^:)^ همینجوریش نیومده همه کف و خونن...!!!
راکستار هیچ وقت بازی هاشو با نمایش cgi و سیماتیک معرفی نکرده تریلرهاش همیشه in game هستن جای نگرانی نیست کلا :D
 

Sega_genesis

کاربر سایت
Apr 27, 2021
931
نام
آن بزرگوار
مادر بگرید! یعنی کسی که زمان gta v پنجم دبستان بوده الان کارشناسی رو تموم میکنه! پس برای من چرا توی این مدت اینقدر زمان به جلو نرفته؟!

چون کودک درونت بیش فعال بوده 😌
 

Philip Marlowe

کاربر سایت
Jan 2, 2022
914
با توجه به اینکه راکستار کیفیت تریلر بازی هایش با نسخه نهایی یکسان هست فقط می توان گفت با یک شاهکار عظیم طرف هستیم.این شلوغی و حجم جمعیت واقعا کار باورنکردنی هست که فقط هم از عهده راکستار بر می آید.تم بازی هم همان قضیه بانی و کلاید هست که خیلی جذاب به نظر می آید.در نهایت تریلر رو باید بارها دید و لذت برد و ازش نکات جدید بیرون کشید!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر