فروش iPod 4th Gen 32 GB | داپلیکیتور | مانیتور

r7asmu7s

کاربر سایت
Nov 5, 2008
273
نام
مهرزاد
Rating - 100%
2   0   0
سلام به همه ی دوستان .

قبلا تاپیک این محصولات [ مانیتور و داپلیکیتور ] رو زده بودم که هارد ها فروش رفت ، ولی درگیری با درس و دانشگاه نذاشت به بقیه برسم . چون خبری از هارد نیست و از تاریخ تاپیک قبلی خیلی میگذره این تاپیک جدید و زدم .

یک LCD TV LG مدل M228WA با مشخصاتی در اینجا و اینجا ، گارانتی تا 1389.7.30 داشته . همه ی قطعات متعلق بهش و جعبه کاملا سالم موجود هست .پرت های موجودشش VGA | DVi | Component | AV هست و ورودی TV هماه کنترل هم داره . قیمت پایه : 200 تومان .

[ فروخته شد ] یک داپلیکیتور 1 به 7 ساتا از آکارد ، که جمعا 6 تا رایتر، یک HP ، سه Liteon ، دو سامسونگ روش داره ، کیس ، برد و رایتر ها و جعبه همه سالم هستند و اون هایی که میشناسند می دونند که کار های 2 تا میتینگ اولیه‌ی فروم دنیای انیمه فقط باهاش انجام شده و عملا استفاده دیگه ای ازش نشده ، قابلیت رایت بلوری هم داره . قیمت پایه : 230 تومان .

[ فروخته شد ] یه دستگاه iPod نسل 4 هم هست ، 32GB ، برای فروش .

گارانتیه دستگاه چند ماهیه تموم شده ، همه ی وسایل جانبی دستگاه صحیح و سالم موجود هست .

خش های پشت دستگاه هم که یه چیز طبیعی هست . منم دستگاه رو فقط توی جیب کت ـَم نگه داشتم و سرما و گرما ندیده . روی صفحه هم به طور دائم محافظ بوده . یه سری نرم افزار و بازی هم روش نصب شده که خب چیز خاصی نیست . Firmware 5.0.1 هست و JailBreak شده . از Headphone دستگاه هم استفاده نشده و فقط Headphone خودم بهش وصل بوده . کاهش قیمت به 360 تومان .

عکس داپلیکیتو از تاپیک قبلی ضمیمه شده . عکس از مانیتور رو هم تا عصری ضمیمه می کنم .

عکس ها هم اگه کیفیت بالایی ندارند شرمنده ام ، با Nokia 5800 گرفته شده و خب ...

هدف به اینه که تا آخرِ شبِ شنبه فروخته بشه چون نیاز به پولش دارم .

شهرستان هستم و ارسال iPod با پست / تیپاکس هست به عهده خریدار ، ارسال مانیتور و داپلیکیتور هم با تیپاکس هست و هزینه ـِش هم با خودم .

سوالی بود در خدمتم .

//
 

Attachments

  • Dupli.rar
    514.7 KB · مشاهده: 51
  • iPod.rar
    1.5 MB · مشاهده: 147
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر