علاقه ی سازنده ی بایونتا به احیای دوباره ی Viewtiful Joe

gavelock

کاربر سایت
Dec 23, 2005
242
سلام!


kamiya.jpg



هیدکی کامیا سازنده ی بازی بایونتا به Game Informer گفته که : "من هیچ حقی نسبت به تمام IP هایی که خلق کردم ندارم! آنها متعلق به کمپانی های ناشرشان هستند و ناشرین حق دارند هر طور که می خواهند با این IPها رفتار کنند! ... اگر صادقانه بگویم، دوست دارم خودم آنها را ادامه دهم "
سپس در مورد ملاقات دوباره با IP ها گفته که:" تا چند وقت پیش واقعا احساس میکردم روزی دنباله ای برایOkami خواهم ساخت و افرادی هم بودند که میخواستند این کار را من انجام دهم. اما شنیدم که فرد دیگری این کار را انجام می دهد و من دیگر علاقه ای به این کار ندارم. وقتی شخصی دنیایی را که شما خلق کردید دستکاری کند دیگر متعلق به شما نیست و انگیزه ای برای ساخت دنباله ی دنیایی که متعلق به شما نیست وجود ندارد. گویا Viewtiful Joe تنها چیزیست که برایم باقی مانده . داستان آن بازی کامل نشده، بنابراین من دوست دارم روزی آن را به پایان برسانم. اما احتمالا این سخت ترین کاریست که میشود انجام داد. "

کامیا خالق بازی های Devil May Cry - Viewtiful Joe - Okami هست که همگی متعلق به کپکام هستند. وی در سال 2006 به همراه شینجی میکامی و آتسوشی اینابا در پی تعطیلی استودیوی Clover کپکام استودیوی Platinum Games را تاسیس کردند که با سگا به عنوان ناشر همکاری می کند.
------------------------------------------------------
شخصا علاقه ی وافری به جو داشتم!!!و این خبر رو هم کسی نزاشته بود.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر