طرفداران Mass Effect 3 خواهان تغییر پایان بازی هستند

آیا از پایان Mass Effect 3 راضی بوده اید؟

  • بله

    رای‌ها: 43 54.4%
  • خیر

    رای‌ها: 36 45.6%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    79
  • نظرسنجی بسته شده است .

Naruto

کاربر سایت
Dec 5, 2009
3,383
نام
داود
بالاخره آخرین شماره از بازی محبوب Mass Effect نیز منتشر شد و همان‌گونه که انتظار می‌رفت با بازخوردهای خوبی از سوی طرفداران روبرو شد. ولی صبر کنید، انگار بعضی از طرفداران این بازی از پایان سه گانه Mass Effect راضی نیستند.

تعدادی از طرفداران بازی که از پایان داستان‌ دلاوری کاپیتان شپرد راضی نیستند، در حرکتی خودجوش با به راه انداختن گروه‌هایی در سایتهای Face*book و Twitter خواهان تغییر پایان بازی شده‌اند. هم‌چنین در انجمن اصلی این بازی در سایت Bioware نظر سنجی برای تغییر پایان بازی درست شده است که تا به حال بیش از 66000 بازدیدکننده و 9800 رای‌دهنده در آن شرکت کرده‌اند که به جدی بودن این شکایات صحه می‌گذارد. در هر صورت باید دید که Bioware در مورد این شکایت‌ها و این طومارها چه عکس‌العملی از خود نشان خواهد داد. خواسته طرفداران این است که پایان بازی از طریق یک پچ و یا DLC تغییر کند که هنوز Bioware در مورد این موضوع اظهار نظری نکرده است.

Mass Effect 3 هفته گذشته در آمریکا عرضه شد و طبق آمارها تا به حال توانسته به فروش 3.5 میلیون نسخه برسد.

20120213masseffect3.jpg



تذکر جدی مدیریت: از هرگونه اسپویل داستانی جدا جلوگیری فرمایید. در صورتی که نیازی به اسپویل بود، قبل از استفاده از تگ اسپویلر حتما قبل از استفاده، اشاره ای به محتویات اسپویلر بکنید.


توضیحات مترجم:برای حفظ جون خودتون هم که شده توجه کنید:d. راستی یادم رفت بگم که دلیل قرار ندادن منبع این بود که کلی آدم با شعور تو منبع اسپویل کردن داستان رو و برای همین نذاشتم!
 
آخرین ویرایش:

daxpax

کاربر سایت
Feb 27, 2009
1,285
درکتون نمی‌کنم. کدوم یکی از تصمیمایی که من تو کل بازی گرفتم نهایتا رو اندینگ تاثیر داشت؟ رنگش رو هی عوض می‌کرد برام؟ من نَوَد ساعت وقت نگذاشتم و دویست هزارتومن پول نداده بودم که نهایتا چیزی که همه دیدند رو ببینم!
رنگ لیزر عوض میشد دیگه چی می خواین؟
 

zangoulak

کاربر سایت
Jun 20, 2006
406
نام
بهزاد
کاملا خطر اسپویل شدن پایان بازی :D
لطفا اگه بازی رو تموم کردین باز کنین تگ رو :پی
بچه ها میشه بگین پایان های بازی چه فرقایی با هم داشتن؟مال من اینجوری بود که همه چی نابود شد آخرش یه صحنه نشون داد که normandyسالمه توی جنگل!یکم گیج شدم!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر