شرکت People Can Fly یک پروژه اکشن RPG را لغو کرده است

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,622
نام
alireza
people.jpg

شرکت People Can Fly پس از چندین سال توسعه‌، یک بازی چند نفره اکشن RPG با نام Project Dagger را لغو کرد. این شرکت لهستانی در این ماه به سرمایه گذاران اطلاع داد که کار روی Project Dagger در 5 آوریل متوقف شده است. این شرکت گفت که پس از ارزیابی مجدد دامنه و پتانسیل تجاری بازی، تصمیم گرفت که پروژه را لغو کند. شرکت People Can Fly ساخت بازیهای Painkiller، Bulletstorm، Gears of War: Judgment و Outriders را در کارنامه‌ی خود دارد.

پروژه Dagger قرار بود توسط کمپانی Take-Two Interactive منتشر شود ولی این کمپانی سال 2022 از این پروژه کنار رفت. اما شرکت People Can Fly این پروژه را کنسل نکرد و قصد داشت که این پروژه را توسعه داده و منتشر کند. بر اساس وب سایت People Can Fly، این پروژه یک عنوان چند نفره triple-A در سبک اکشن RPG بود. توسعه توسط استودیوی نیویورک People Can Fly انجام می‌شد و حداقل 50 نفر در یک مقطع بر روی بازی کار می‌کردند. این شرکت سال 2025-2026 را برای انتشار این IP جدید هدف قرار داده بود و به عنوان اولین ورودی در یک فرنچایز جدید برنامه ریزی کرده بود.

طبق گزارش ها، People Can Fly در ماه ژانویه، بیش از 30 توسعه دهنده را که بر روی یک بازی معرفی نشده از شرکت Square Enix کار می‌کردند را اخراج کرد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر