شایعه ای بسیار مهم درباره ی God Of War 4!!!!!!!!!!!

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

aryan90

کاربر سایت
Aug 26, 2010
109
نام
آرین
fa446sd0ic547iwtss.jpg
PSM3 اظهار دارد که God of War IV همراه با Kratos و Diemos قابلیت Co-op را خواهند داشت. PSM3 در اواسط سال 2011 وجود GoW 4 را برای
ژانویه سال 2012 تایید کرد.




PSM3؛ یکی از مجله های بریتانیا که در رابطه با بازی های ویدیویی می باشد، شایعه ی دیگری را برای عنوان God of War به وجود آورد. God of War IV به احتمالا زیاد می تواند از ویژیگی های Multiplayer Co-op را داشته باشد. این خط داستان شاید شامل Kratos و برادرش Deimos باشد که در حال تلاش برای فرار از "زندگی پس از مرگ"* (After Life) هستند. این اطلاعات مربوبط به داغ ترین عناوین PS3 در سال 2012 است. اشاره ای از PSM3 که این عنوان در حال توسعه می باشد و به عبارتی می توان گفت که دیر یا زود می آید. شایعات از اواخر سال 2010 برای عنوان بعدی God of War شروع شد. حتی این بازی توسط یکی از سایت های نیوزلندی برای پیش فروش گذاشته شد. البته همراه با تاریخ انتشار که برای 28 سپتامبر 2012 برنامه ریزی شده بود. هنوز در مورد این بازی مدارک و شواهدی اعلام نشده است البته تا موقعی که فهرست کاری توسط سونی سانامونیکا دیده شد. در این فهرست به وجود "Senior Staff Concept Artist" نیاز بود؛ برای پروِه ای با نام "God of War IV".


PSM3 در اواسط سال 2011 برای God of War IV یکسری شایعه پرانی هایی کرد؛ با یک منبع ناشناس، تایید کرد که این بازی در آینده ی نزیدک خواهد آمد. علاوه بر این جزییات، به Online Multyplayer بودن آن هم همراه با تاریخ انتشار ژانویه سال 2012 اشاره کرد. حالا باید شایعاتی که PSM3 وجود آن ها را تایید کرده یک مروری کنیم.


"چرا انقدر این موضوع داغ شده است؟* آوردن کریتوس برای بار دوم در سری God of War. عنوان GoW 4 توسط یک منبع قابل اعتماد در مجله PSM3 در اواسط سال 2011 تایید شد. و طبق شایعات ذکر شده، این بازی از بخش Multiplayer بهره می برد. کمی گیج کننده است؛ بازی کردن به صورت تیمی در بخش Co-op همراه با کریتوس* (مرده: احتمالا) و دیموس (مرده) تا از زندگی پس از مرگشان فرار کنند".


منبع
 

ashill

کاربر سایت
Sep 20, 2010
98
نام
محمد
اگه اینجوری باشه مسخرست! کریتوس تا حالا صد بار مرده و دوباره زنده شده! کلا خیلی داستان مسخره اییییییییییی داره این بازی. اه اه اه اه اه اه اه اه:>
 

619

مدیر انجمن
Nov 23, 2007
6,178
نام
كسري
خبر نه تنها تکراری بلکه از روی یک منبع فارسی دیگه کپی شده که طبق قوانین سایت غیر مجازه. در صورت دیدن دوباره چنین کاری با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر