سومین قسمت از سری فیلم های انیمیشنی Resident Evil در دست ساخت است.

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
58ya5ra8hki127194g38.jpg


درود

MARZA ANIMATION PLANET INC که یک شرکت تولید کننده انیمیشن های CG است امروز اعلام که سومین قسمت از انیمشن CG رزیدنت ایول الهام گرفته از سری بازیهای مشهور فرانچایز رزیدنت اویل شرکت کپکام در دست تولید است. نویسنده ی این فیلم Makoto Fukami (از سری انیمیشن های PSYCHO-PASS ) است و کارگرانی آن را Takanori Tsujimoto (کارگران انیمیشن های Hard Revenge Milly - The Beginning, Mobile Police Patlabor series, Ultraman X)) بر عهده خواهد داشت همیچنین کارگرادان و تهیه کننده فیلم های ترسناک ژاپنی آقای Takashi Shimizuکه کارگردانی THE GRUDGE از پر فروش ترین فیلم های هالیوودی را در پرونده خود دارد نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی بر روند تولید فیلم نظارت خواهد داشت. کارگردان فیلم های لایو اکشن رزیدنت آقای پاول اندرسون وهمسرش میلا یوویچ نیز به همراه Hiroyuki Kobayashi از Capcom به عنوان ناظر اجرایی نیز در این پروژه مشارکت خواهند داشت. سومین شماره از فیلم های انیمیشنی Resident Evil قرار است در سال 2017 اکران شود.

آپدیت
:

طبق اطلاعات منتشر شده در مجله فامیتسو شخصیت های اصلی این فیلم کریس لیان و ربکا هستند که با یک تهدید جدید مواجه میشن. به نظر نمیرسه داستان این فیلم به شماره قبلی یعنی Damnation ارتباطی داشته باشه

اولین کانسپ آرت از این فیلم

uf4u87hpjyzrg2mhw9pw.jpg


منبع: NEWS | MARZA ANIMATION PLANET : マーザ・アニメーションプラネット株式会社
 
آخرین ویرایش:

NERO TURBO

into the Dark city
کاربر سایت
Jun 3, 2011
641
نام
Armin
بیشترین موردی از این انیمیشن منو خوشحال کرد حضور ربکا تو این مجموعست... حضور کریس و لیان یکنواخت شده و ابهامی براش نیست اما اینکه ربکا رو بعد این همه مدت ببینم یه موضوع دیگست (اگه ماجرا ریبوت دقیقا اون چیزی نباشه که بهش فکر میکنیم)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر