سامسونگ پرینترهای چند کاره لیزری سری SL و CLX نسل جدید خودشو وارد بازار کرد

brokensword

کاربر سایت
Jan 11, 2012
371
نام
کاوه
بالاخره سامسونگ پرینترهای لیزری نسل جدید خودشو معرفی و وارد بازار کرد:d

پرینترهای SL سری منوکروم و پرینترهای CLX سری رنگی این پرینترها میباشد.

این پرینترها با ظاهری زیبا و امکانات جدید حدود 3 ماه پیش وارد بازار جهانی شده.

پرینترهای مونوکروم این سری با سرعت پرینت 28 تا 40 برگ در دقیقه (بسته به مدل پرینتر) و رزولیشن فوق العاده 600 *4800 برای عکس , text و گرافیک میباشد.

کیفیت عکسها در این پرینترها بسیا بالاست.با اینکه سیاه و سفید هستش اگر روی برگهای نیمه براق مخصوص پرینتر لیزری پرینت بگیرید کیفیت باور نکردنی رو بهتون میده.

میتونید به راحتی برای آرشیو عکسهای هنریتون از این پرینتر استفاده کنید:d

پرینتر مدل SCX-8040ND باسرعت پرینت 40 برگ در دقیقه.b-)






همینطور رزولیشن نرمال 1200 *1200 برای text های عادی و قابلیت auto duplex به صورت سخت افزاری و بدون نیاز به نرم افزار و به طور مستقیم از روی پرینتر و adf و همینطور رزولیشن بسیار خوب اپتیکال 1200 * 1200 برای scan و رزولیشن 4800 * 4800 از طریق نرم افزار و همینطور 8 مگابایت حافظه اختصاصی برای فکس برای نگهداری بیشتر از 600 صفحه و داشتن قابلیت auto dial و نگهداری 200 شماره برای تماس تونستن به راحتی رقیبهای خودشون رو کنار بزنن.



این پرینترها از cpu قدرتمند 600 مگاهرتزی از خانواده Cortex-A5 بهره میبرند که باعث شده سرعت عملکرد کلی این پرینترها 26 درصد سریعتر از مدلهای مشابه خودشون باشه.






----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



این پرینترها از یک تکنولوژی جدید به نام Rendering Engine for Clean Page استفاده میکنند که به اختصار (ReCP) نامیده میشود.این تکنولوژی باعث میشه که کیفیت کلی عکسها و text ها مخصوصا در text های ریز واضحتر و خواناتر بشه.


پرینتر جدید سامسونگ از یک تکنولوژی خوب دیگه به نام edge enhancement استفاده میکنه باعث بالا رفتن کیفیت text ها میشه.پس میتونید با خیال راحت هر نوع text با هر نوع سایزی انتخاب کنید و بقیشو بسپارید به این پرینتر تا براتون ردیفش کنه بدون نگرانی از اینکه ممکنه کیفیت کار افت پیدا کنه



یکی از تکنولوژیهای جالب دیگه ای که این سری پرینترها دارن اینه که سیستم اسکن این پرینترها یه قابلیت به نام De-Integrated Cavity Effect یا به اختصار (De-ICE) داره که باعث میشه اسکنر صفحه ای رو که اسکن میکنه خیلی به واقعیت نزدیکتر باشه.میگید منظورم چیه؟خوب منظورمو اینطوری میرسونم که شما فرض کنید اسکنر مثلا میخواد یه حرف با نام T رو اسکن کنه.اسکنرهای معمولی فقط از قابلیت اسکن خطی استفاده میکنند و تبدیل عکس به دیتا به صورت استاندارد انجام میشه.ولی این اسکنر حجم دیتای بیشتری رو از اون حرف T دریافت میکنه که این باعث میشه کیفیت حرف T به واقعیت نزدیکتر بشه البته این حرف T فقط یه مثال بود این روش در مورد عکسها و گرافیکهای همراه با text هم صدق میکنه. و باعث میشه عکسها و text هایی با کیفیت عالی بدست بیاد که حتی اگه زوم هم بکنید افت کیفیت خیلی کمتری نسیت به عکسهای اسکن شده معمولی خواهید دید.

آخرین قابلیت جدیدی که تو این سری پرینترها وجود داره یه قابلیت جالب دیگه به نام halftone patterns remover هستش (HPR)



این تکنولوژی سایه رنگهایی که مثل لایه ای روی عکس پرینت شده به وجود میاد و از کیفیت عکس کم میکنه رو از بین میبره و باعث میشه کیفیت کلی عکس بره بالا;)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خوب حالا میریم سراغ پرینترهای لیزری رنگی این مدل.



این سری پرینترها مثل پرینترهای منوکروم خانواده خودشون یه سری قابلیتهای مشابه دارن که من فقط قابلیتهایی که مختص پرینترهای رنگی هستش رو براتون توضیح میدم:

یکی از قابلیتهای جدید این سری از پرینترها اینه که این پرینترها از 2 عدد cpu استفاده میکنن.یکی با سرعت 533 مگاهرتز و یه کمک cpu با سرعت 150 مگاهرتز و همچنین 512 مگابایت رم روی این پرینترها قرار داده شده که قابل ارتقاء تا 1 گیگابایت از طریق رم اکسپنشن میباشد(این پرینتر جدیدها هم واسه خودشون کامپیوتری هستن:-o)


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



یه قابلیت جالب دیگه هم استفاده از تونرهای جدید به نام Polymerized toner هستش که کوچکتر و دقیقتر از مدلهای قدیمی میباشد.این تکنولوژی باعث میشود که عکسها واضحتر و براق تر بشن.




این مدلها به طور مستقیم میشه بهشون flash usb وصل کرد و بدون دخالت کامپیوتر عکس و text رو پرینت گرفت.




این مدلها از یه lcd 4 line استفاده میکنند که یه سری از کارهای خودتونو میتونید اونجا بدون دخالت کامپیوتر انجام بدید.



یک سری از مدلها هم مانند CLX-4195FW دارای lcd 4.30 اینچی هستند که به صورت تاچ اسکرین هستش و شامل ایکونهای متنوعی برای استفاده از امکانات پرینتر میباشد.


سرعت این پرینترهای رنگی بسیار بالاست به طوری که سرعت پرینت رنگی و منوکروم این پرینتر 24 تا 35 صفحه در دقیقه (بسته به مدل پرینتر) میباشد که در مقایسه با مدلهای مشابه خودش بینظیره.

پرینتر رنگی مدل CLX-9350ND با سرعت 35 صفحه رنگی و منوکروم در دقیقهb-)



فقط سرعت این پرینتر نیست که انقدر خفنه بلکه رزولیشن بسیار بالایی هم برای عکس داره.....(600 * 9600 ):-o

با این رزولیشن و تکنولوژیهای جدید این پرینتر دیگه کم کم کیفیت لیزر داره به جوهر افشان نزدیک میشه.

در حالت کپی هم میتونید از رزولیشن 1200 *1200 این پرینتر استفاده کنید.جالبه با این رزولیشن بالا تو کپی چه رنگی و چه منوکروم باز هم سرعتش افت پیدا نمیکنه و همچنان 24 تا 35 cpm (بسته به مدل پرینتر) هستش.

من که بیصبرانه منتظرم ببینم کی این پرینترهای فوق العاده وارد ایران میشن.با سامسرویس که تماس گرفتم گفتن که به زودی وارد میکنن.بچه ها به نظر شما کی این پرینترها وارد ایران میشه؟

ممنون و موفق باشید.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر