سازندگان گیتار هیرو بازی آمادگی جسمانی می سازند

PD

کاربر سایت
Mar 29, 2009
131
نام
Ali
20130730_blue_goji.jpg

استدیو Blue Goji که توسط ابداع کنندگان گیتار هیرو آقای Kai Huang و Charles Huang در سال 2011 تاسیس شده است. بعد از سکوتی طولانی جزئیات کمی از پروژه بعدی خود رونمایی کرد.

Blue Goji ماموریت جدید خود را ساخت بازیهایی میداند که هنگامی شما روی دستگاه هایی مثل تردمیل و الپتيكال ورزش میکنید، متوجه گذشت زمان نشوید و حواس شما از سختی این کار پرت شود.آنها اجازه عکس برداری از نمونه اولیه این دستگاه جانبی که برای گوشی های موبایل طراحی شده است را نداند. اما می توان در توضیح آن گفت که باندل این دستگاه شامل یک ردگیر فعالیت کوچک ، کنترلری با دو باند پهن که هر کدام دو دکمه روی خودشان دارند در رنگ های آبی، زرد، قرمز و سبز. و همچنین دو چوب سبک وزن، میشود.

برای دستگاه های تردمیل و الپتيكال باند های کنترلر به دسته ی آن وصل میشوند و چوب های برای همسان کردن باند ها هستند که دونده بتواند به هر چهار دکمه دسترسی داشته باشد. همچنین تمام اینها توسط بلوتوث کار میکند. Blue Goji امیدوار است این پلتفرم را روی دیگر سازندگان نیز بازکند. بعلاوه اولین باندل بازی که حداقل شامل یک بازی است در پایان امسال برای iOS و اندروید عرضه میشود و قیمت آن نیز مشخص نیست.

Huang در پایان گفت که، بازی ها تاثیر بیشتری نسبت به دیگر حواس پرت کنندگان مثل موزیک ، مطالعه و دیدن تلویزیون، هنگام ورزش کردن دارد. همچنین ایده ی خودشان را برای تشویق سبک زندگی فعال دانستند.

برادران Huang باهم RedOctane را تاسیس کرده بودند که اولین گیتار هیرو را بهمراه چندین دنباله با همکاری Harmonix ساخته اند. این استدیو درسال 2010 توسط اکتیویژن خریداری و بسته شد. اطلاعات بیشتر از پروژه جدید Blue Goji همین هفته منتشر میشود.

منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر