خبر رسمی ریمیک بازی Silent Hill 2 در کره جنوبی رده‌بندی سنی شد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
با ثبت شدن رده‌بندی سنی ریمیک بازی Silent Hill 2 در کشور کره جنوبی، حالا بیشتر از همیشه به عرضه بازی نزدیک هستیم. بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه باشید.


silent-hill-2-remake.jpg

ریمیک سایلنت هیل 2 رده‌بندی سنی بزرگسال را از هیئت رده‌بندی بازی‌ها در کره جنوبی دریافت کرده است. گفته شده که «خشونت بسیار زیاد، خون‌ بسیار زیاد ناشی از ضربه خوردن و ضربه زدن (و آسیب فیزیکی از جمله جدا شدن بدن موجودات)، و همچنین موجوداتی با دست و پاهای عجیب‌ و غریب»، از جمله عواملی بودند که در انتخاب درجه سنی بزرگسال برای بازی نقش داشته‌اند.

استودیوی Bloober Team و کونامی ابتدا در سال 2022 از این ریمیک موردانتظار رونمایی کرده بودند. در حالی که ثبت شدن رده‌بندی سنی می‌تواند به اعلام شدن تاریخ عرضه بازی‌ها در آینده نزدیک اشاره داشته باشد، اما سازندگان مدتی قبل از طرفداران خواسته بودند تا صبور باشند.

شرکت Konami مدتی قبل بازی Silent Hill: The Short Message را به‌طور رایگان منتشر کرد که با بازخوردهای ضعیفی مواجه شد. در حال حاضر ریمیک Silent Hill 2 تاریخ عرضه دقیقی ندارد، اما سازندگان تأیید کرده‌اند که این عنوان تا پایان 2024 برای پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر