دو بازی دیگر نیز از لاین آپ مایکروسافت برای E3 خط خوردند

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
mstudios.jpg


پس از آنکه مشخص شد عنوان محبوب Quantum Break در E3 حضور نخواهد داشت و همانند سال گذشته در گیمزکام نمایش داده خواهد شد، فیل اسپنسر امروز اعلام کرد که عناوین Scalebound و Crackdown در E3 حضور نخواهند داشت.

در انتهای یک نامه طولانی که در مورد همکاری مایکروسافت و Oculus Rift بود، فیل اسپنسر چنین بیان کرد: «یک لاین آپ فشرده از بازی‌ها برای E3 به معنی این است که زمان کافی و مناسب برای اختصاص دادن به تک تک عناوینمان وجود ندارد که لایق این عنوان‌ها باشد. بنابراین تصمیم گرفتیم که تعدادی از عناوین مورد انتظار خود را برای همایش گیمزکام در ماه آگست حفظ کنیم. اطمینان می‌دهم که عناوین QB، SB و CD در مرکز توجهات گیمزکام، در کنار عناوین جدید برای Xone و PC نمایش خواهند داشت.»

به نظر توضیح قانع کننده‌ای می‌آید. از طرفی با توجه به اینکه QB به سال 2016 موکول شده و رمدی به تازگی چند تن از اعضای اصلی و بلندپایه خود را از دست داده، اوضاع خیلی امیدوار کننده نیست. همچنین وقتی به سابقه همکاری مایکروسافت با سازند‌ه‌های ژاپنی نیم نگاهی بیاندازیم، اعتماد به نفسمان نسبت به قضایا کمتر خواهد شد.
البته با تمام این اوصاف، مایکروسافت هنوز هم چیزهای زیادی در آستین خود دارد تا در E3 نمایش دهد. Forza 6، Rise of The Tomb Raider، Halo 5، نمایش اولیه Gears of War و ... که در کنار نمایش عناوین بزرگ مولتی پلتفرم می‌توانند کنفرانس موفقی برای مایکروسافت رقم بزنند.

کافی است تنها 3 روز دیگر منتظر ماند و دید که آیا این اقدامات برای نشان دادن عناوین انحصاری جدید توسط مایکروسافت صورت گرفته یا برای اضافه کردن وقت نمایش عناوینی که همه ما می‌دانیم نمایش خواهند داشت.
کنفرانس مایکروسافت، روز دوشنبه ساعت 9 شب به وقت تهران برگزار خواهد شد.



منبع
 

Democracy

Stay hungry. Stay foolish.
کاربر سایت
Feb 15, 2010
4,957
دو صفحه پست گهربار و مهدکودکی پاک کردم. واقعا پشت کار در فصل تابستان قابل ستایشه.
شما که زدی هرچی کامنت با ربط و بی ربط بود رو پاک کردی! تر و خشک باید با هم بسوزه دیگه. خب از همون اول این جور خبرها رو تاپیکش رو قفل کنید که دیگه بیخودی وقت نذاریم کامنت بنویسیم
 

Miniature Rose

A Poor Man's Rose
کاربر سایت
Jun 25, 2009
2,658
Scalebound و Crackdown
حالا Crackdown را میشه ازش گذشت ولی Scalebound چرا ؟ کل کنفرانس Microsoft جذابیت ـش به همین SB بود که حالا به لطف Oculus Rift باید قید Quantum Break و SB را بزنیم .

Damn You Money .
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,194
نام
ماکان
مایکروسافت خودشم نمیدونه میخواد چیکار کنه!کی میاد نمایش انحصاریاشو نشون نده عوضش بازی مولتی پلتفرم بذاره؟

اتفاقا کار عاقلانه ای کرده! همینجوری فله انحصاری نشون دادن غیرعقلانیه! همین الانش کم بازی برای نمایش نداره. بازی بعدی Rare و GeoW هم که هست. بیخودی بخواد سه تا بازی دیگه رو هم نشون بده هم هرچی داشته رو خرج کرده و هم اینکه بازی هاش میرن زیر سایه همدیگه!

مایکرو تازه داره سیاست درست رو پیش میگیرهو سونی هم همینطوره. همیشه تمرکزش رو نمایش انحصاری هایی بوده که قراره بزودی منتشر بشن. دو تا هم انحصاری جدید نشون میده (عین GeoW و Rare) که بگه در آینده هم چقدئ دستش پره. تازه چند هفته دیگه GC هم هست. نکته اینه که هولدرها از رو فن بازی و برای گرفتن حال همدیگه کنفرانس نمیزارن! برای مباحث اقتصادی و تبلیغات خودشون کار میکنن و نه خوش آیند فن ها!

ضمن اینکه همین الان هم مایکرو کلی بازی داره! Halo 5 و TR و F6 اولین نمایش گیم پلی رو دارن. Fable هم هست. GeoW و بازی Rare هم اولین معرفیشون رو دارن. به همراه یکی دوتا سورپرایز دیکه از نوع مایکروسافت! (از جمله کانتنت انحصاری تو فولان بازی و ....) هولو لنز و همکاری با اکلیس ریفت هم که هست. دقیقا دیگه چی میخواید؟ الان اینجا همه بد عادت شدن! فکر میکنن مایکرو یا سونی باید هرچی انحصاری دارن و ندارنو به همراه یه دو جین بازی ترد پارتی انحصاری همزمان نشون بدن.
 

Miniature Rose

A Poor Man's Rose
کاربر سایت
Jun 25, 2009
2,658
دقیقا چه ربطی به oculus rift داره؟

جواب: هیچ ربطی نداره :)

این طور که معلومه مایکروسافت داره برای بخش OR جا باز می کنه تا زمان بیشتری رو به این محصول بده, به خاطر همین از بازی هایی به این خوبی گدشته .

پ.ن: ربط داره که میگم از خودم در نمیارم که .
 

Donger

کاربر سایت
Apr 14, 2015
1,576
این طور که معلومه مایکروسافت داره برای بخش OR جا باز می کنه تا زمان بیشتری رو به این محصول بده, به خاطر همین از بازی هایی به این خوبی گدشته .

پ.ن: ربط داره که میگم از خودم در نمیارم که .

الان اینی که گفتی از کجا معلومه؟

حتی یک شایعه از یک منبع نامعتبر هم برای این موضوع وجود نداره ، دقیقا من در آوردیه :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر