دوباره انسان بودن، اولین نگاه به God of War

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,312
نام
ماکان
26lxyvv4pvtmc9n8kjd1.jpg


کریتوس فکر می‌کنه خدا بودن یک بیماریه و خشم، اثرات جانبی اون. و تمام ترسش اینه که این بیماری به پسرش هم منتقل بشه!

این جمله‌‌ای هست که اصلا انتظار نداشتم تو 24 ساعت گذشته در مورد GoW بشنوم. اما بعد از معرفی شگفت انگیز و مبحوت کننده بازی تو کنفرانس E3‌ سونی، این فرصت رو داشتم تا به صورت خصوص ادامه دمو نمایش داده شده رو ببینم و با کوری بارلاگ، Creative Director بازی، هم یه کپ مختصری بزنیم. بعد از 7 شماره از بازی که در اساطیر یونان اتفاق میفته، 7 بازی که داستان فردی رو روایت می‌کنه که اسیر خشم و انتقام خودش شده، و 7 بازی که باعث شدن دیگه نسبت به این سری سرد و بی‌تفاوت بشم، حالا باید بگم GoW جدید بازی هست که من رو به خودش علاقه‌مند می‌کنه!

من همیشه مبارزات و گرافیک تماشایی GoW رو تحسین کردم. سه گانه اصلی یکی از بهترین و تاثیرگذارترین اکشن‌هایی هست که در این دو دهه اخیر ساخته شده. اما با این حال، هیچ وقت نتونستم با GoW خیلی ارتباط برقرار کنم، و فکر می‌کنم دلیلش جلوتر از همه خود شخصیت کریتوس باشه. مثلا یکی از چیزهایی که من دوست نداشتم و نمی‌پسندیدم شخصیت پردازی کریتوس بود و به نظرم اون عمق لازم برای یک بازی با این ابعاد و داستان رو نداشت، اما خوشبختانه الان همه چیز تغییر کرده.

znh33y3zau4jpo0ua9n1.jpg

ما تا الان داستان یه قهرمان بلامنازع رو تعریف کردیم. الان می‌خوایم به چیزهایی بپردازیم که تا الان گفته نشده. این جمله‌ای هست که بارلاگ بعد از تماشای دمو به من گفت و صادقانه باید اعتراف کنم، برای من این نگاه و رویکرد به GoW بی‌اندازه هیجان انگیزه. من این ایده Post-Last of Us (منظور تاثیراتی هست که TLoU روی صنعت گیم گذاشته و بازی‌هارو مجبور به تغییر در ساختار داستانیشون کرده) رو خیلی می‌پسندم، کریتوس هنو ویژگی‌ها و عقاید منحصر به فرد خودش را حفظ کرده، اما از طرف دیگه می‌دونه دیگه اون شخص سابق نیست و یه پسر از پوست و گوشت و خون خودش داره و باید ازش مراقبت کنه. کریتوس همیشه آدمی بوده که تصمیمات اشتباه گرفته و مجبور بوده تاوانشون رو بپردازه. بارلاگ به من گفت: حالا چی میشه اگه کریتوس فرصت داشته باشه کارهارو یجور دیگه انجام بده؟! سعی کنه اینبار کارهای بهتری انجام بده؟!

همونطور که توی نمایش هم دیدیم، رابطه بین کریتوس و پسرش، و تعهد پدرانه‌ای که نسبت به پسر داره، هسته مرکزی و قلب تپنده GoW جدید محسوب می‌شه. این حسی هست که در تک تک لحظات بازی جاریه، وقتی که پسرش عصبی میشه، تیرش خطا میره و نمیتونه گوزن رو شکار کنه، کریتوس سرش داد می‌زنه. در همین لحظه نوار خشم (Rage Meter) – که توی مبارزات کاربرد داره – شروع می‌کنه به پر شدن و کریتوس سر بچه غر غر می‌کنه. اما وقتی پسر عذرخواهی می‌کنه و خدای جنگ می‌فهمه زیاده روی کرده، نوار خشم هم فروکش می‌کنه. این مدل نکات دقیق و زیرکانه کاملا غیرمنتظره اما به شدت جالب توجه و تحسین کننده هست.

nfh5my0l65i909zn80zd.jpg

وقتی که شما کنترل کریتوس رو در دست می‌گیرید، بلواقع کنترل پسرش هم در اختیار شماست. البته این خیلی پیچیده نیست، چون برای کنترل حرکات پسر فقط یک دکمه درنظر گرفته شده و بسته به شرایط و موقعیت، کارهای مختلف می‌کنه. مثلا توی مبارزات به پدرش کمک می‌رسونه، موقع جست و جوی محیط، موقع رفتن به لوکیشن‌های مختلف، حل پازل‌ها و ... این نسخه از بازی درباری انتقال تجربیات و دانش کریتوس به پسرش هست. در ابتدای بازی کریتوس سعی داره بهش تیراندازی یاد بده اما پسر تمایل چندانی به یادگرفتن شکار نشون نمی‌‌ده، چون هنوز برای کشتن آماده نیست و به همین دلیل دقت لازم و کافی رو نداره، اما کم کم، با ادامه روند بازی تبدیل به یک تیرانداز خیلی ماهر میشه و کریتوس موفق میشه به طور کامل پسر رو آموزش بده.

این رابطه پدرانه، تنها غافلگیری جدید بازی نیست، و تا انتها مدام و بی‌وقفه شمارو متعجب و متحیر خواهد کرد. مثلا وقتی که وارد بازی شدید، دیگه واقعا وارد دنیای GoW‌ شدید و خبری از هیچ Loading، کاتسین و یا صفحه سیاه نیست! یا اینکه کریتوس و پسرش در دنیای اساطیر نورث به سر می‌برن و یک تجربه داستان کاملا خاص و منحصر به فرد خواهند داشت. (از نظر خط زمانی ماجرای GoW جدید بعد از وقایع GoWIII اتفاق میفته اما ربطی به یونان نداره)

بارلاگ توضیح می‌ده به باور عموم GoW شبیه ماشین قدیمی پدر شماست. دوست ندارید خودتون سوارش بشید اما انتظار دارید پدرتون از همون استفاده کنه! و این انتظار غلطی هست. من یه زمان GoW رو برای کنسول PS2 ساختم، اما کارهایی که ما اون موقع با شخصیت، داستان، مبارزات و ی.. کردیم دیگه برای یه بازی مدرن امروزی جواب نمیده. کسی دوست نداره مجدد همون ایده‌هارو بازی کنه و سوار ماشین قدیمی پدرش بشه! من این طرز نگاه بارلاگ رو دوست دارم. کسی که از ابتدای خلق این IP جزو تیم سازنده بوده و باید گفت کسی که کارگردان GoWII بوده و اون بازی رو ساخته الان نمیاد گند بزنه و همه چیزو به هم بزنه! به عقیده بارلاگ ما باید همه تصورات گذشته رو دور بریزیم و به GoW با یک دید کاملا جدید و متفاوت نگاه کنیم. و این فقط شامل داستان و شخصیت نمیشه، بلکه گیم‌پلی و مبارزات و مکانیک‌های بازی هم مستثنی نیست.

a3vz0khnguqise3e0fyv.jpg

همونطور که از نمایش بازی هم مشخص بود و همه متوجه شدن، این یه GoW کاملا جدید و متفاوت خواهد بود. ما الان دنیا رو از پشت شونه‌های کریتوس می‌بینیم، دوربین ثابت گذشته، الان با آنالوگ سمت راست کنترل می‌شه و متحرکه. این خیلی نکته مهمیه، چون دنیای بازی مملو از راه‌های مخفی، قسمت‌های پنهان و کلا گنجینه‌های قابل جمع آوری هست که همه جا پخش شدن. من توی ادامه نمایش E3 دیدم که چطور مراحل مخفی زیاد و آیتم‌های مختلف وجود داشت که می‌شد پیداشون کنی. سلاح و مجمسه و .... علاوه‌بر اینها GoW جدید ویژگی‌های جدید خیلی بیشتری خواهد داشت، مثل یه سیستم عمیق RPG!!

تو نمایش E3 سعی شد چیزی که نشون داده میشه آروم و بیشتر شخصیت محور باشه، تا یه سکانس از نوع GoW اما این به معنی یه GoW ملو و کم هیجان نیست! بارلاگ اطمیمان می‌ده بازی جدید قصد نداره سکانس‌های فوق حماسی و هیجان انگیز گذشته رو دور بریزه و کنار بزاره. دلیلی که باعث شد ما برای نمایش E3 بجای یه سکانس خیلی بزرگ و یه ست پیس خیلی مهیج، این مرحله رو انتخاب کنیم اینه که خوب حضور همچین چیزهایی تو GoW کاملا بدیحی و قابل انتظاره و همه میدونن وجود خواهد داشت، من و SM استاد خلق این مدل چیزها هستیم. در نتیجه خواستیم فن‌های بازی و کسایی که فنش نیستن رو با یه چیز کاملا جدید و غیرقابل انتظار غافلگیر کنیم!

"خدای جنگ جدید درباری آموزش دادن کریتوس به پسرش هست که چطور خوب باشه، و در مقابل پسر به پدر یاد می‌ده که چجوری دوباره یک انسان باشه." این جمله‌ای هست که من هیچ وقت انتظار نداشتم در مورد GoW‌ بشنوم اما باید اعتراف کنم الان که این رو می‌شنوم از قبل خوشحال ترم!
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
واقعا از تاثیری که TLOU گذاشته خوشحالم من این سبک بازی داستان محور و شخصیت پردازی به این سبک به بازی های دیگه ترجیح میدم .

به خاطر همین موضوع تریلر جدید GOW و بازی Bend انقدر شدید به من حال دادن بقیه بازی ها هم عالی بودن اما این دوتا یک چیز دیگه بودن .
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,723
نام
Mehrdad
من یه زمان GoW رو برای کنسول PS2 ساختم، اما کارهایی که ما اون موقع با شخصیت، داستان، مبارزات و ی.. کردیم دیگه برای یه بازی مدرن امروزی جواب نمیده. کسی دوست نداره مجدد همون ایده‌هارو بازی کنه و سوار ماشین قدیمی پدرش بشه! من این طرز نگاه بارلاگ رو دوست دارم
منم خیلی دوست دارم:D باور کنید داره حقیقت را میگه. داره مسیر موفقیت دوباره موندگار شدن دوباره ترکوندن دوباره را نشون میده. مسیری که به نظرم رزیدنت اویل هم انتخاب کرده به نوبه خودش. بهتر از این نمیشد. این یعنی نسل جدید. نسل جدید گیم نه صرفا سخت افزار. نواوری امثال سونی تو بازی هاشونه نه سخت افزاری که ارائه میدن. و این چیزیه که به نظرم این صنعت نیاز داره.

به عقیده بارلاگ ما باید همه تصورات گذشته رو دور بریزیم و به GoW با یک دید کاملا جدید و متفاوت نگاه کنیم. و این فقط شامل داستان و شخصیت نمیشه، بلکه گیم‌پلی و مبارزات و مکانیک‌های بازی هم مستثنی نیست.
به نظرم باید خوشحال باشیم که با یک بازی جدید تجربه جدید طرفیم. این یعنی ادامه دادن یک ip طی سال های زیاد. طوری که 2 روز دیگه کسی جرئت نکنه بگه سانتا فقط بلده گاو بسازه ما هم سال های زیاد از حضور بازی و کاراکتر مورد علاقمون لدت کامل ببریم.

دوربین ثابت گذشته، الان با آنالوگ سمت راست کنترل می‌شه و متحرکه. این خیلی نکته مهمیه، چون دنیای بازی مملو از راه‌های مخفی، قسمت‌های پنهان و کلا گنجینه‌های قابل جمع آوری هست که همه جا پخش شدن. من توی ادامه نمایش E3 دیدم که چطور مراحل مخفی زیاد و آیتم‌های مختلف وجود داشت که می‌شد پیداشون کنی. سلاح و مجمسه و .... علاوه‌بر اینها GoW جدید ویژگی‌های جدید خیلی بیشتری خواهد داشت، مثل یه سیستم عمیق RPG!!
من که خیلی خوشم میاد از این تغییرات:D این سیستم های گیم پلی عمیق را با یک گرافیک انیمیشنی و باس های حماسی تصور کنید.wow:D

تو نمایش E3 سعی شد چیزی که نشون داده میشه آروم و بیشتر شخصیت محور باشه، تا یه سکانس از نوع GoW اما این به معنی یه GoW ملو و کم هیجان نیست! بارلاگ اطمیمان می‌ده بازی جدید قصد نداره سکانس‌های فوق حماسی و هیجان انگیز گذشته رو دور بریزه و کنار بزاره. دلیلی که باعث شد ما برای نمایش E3 بجای یه سکانس خیلی بزرگ و یه ست پیس خیلی مهیج، این مرحله رو انتخاب کنیم اینه که خوب حضور همچین چیزهایی تو GoW کاملا بدیحی و قابل انتظاره و همه میدونن وجود خواهد داشت، من و SM استاد خلق این مدل چیزها هستیم. در نتیجه خواستیم فن‌های بازی و کسایی که فنش نیستن رو با یه چیز کاملا جدید و غیرقابل انتظار غافلگیر کنیم!
به هدفتون رسیدید:D

"خدای جنگ جدید درباری آموزش دادن کریتوس به پسرش هست که چطور خوب باشه، و در مقابل پسر به پدر یاد می‌ده که چجوری دوباره یک انسان باشه."
یک گیم با شخصیت باید همچین ساختاری داشته باشه:D به معنای واقعی گیم ها هم دارند با ما بزرگ میشند:D مرسی به امثال سانتا مونیکا.
 

last of amir

کاربر سایت
Sep 3, 2014
2,194
نام
Amir
خب مصاحبه به طور کل حرف های دل من بود. به نظرم گاد اف وار داره به تعادل بین خشونت و احساسات میرسه چیزی که خیلی از بازی های جدید و مدرن دارن به سمتش میرن و به نظرم تلو مثل یک پل شده برای این بازی ها تا به این تعادل برسن.
رسما تلو و بازی های ناتی یک منبع الهام هستن.
من گاو های قبلی رو دوست داشتم ولی خب زیاد نه و واقعا در حد و اندازه های بازی های مورد علاقم مثل تلو برام نبودن ولی این فرق داره ، من اینو دوست دارم ولی میتونه جزو تاپ ها برام قرار بگیره.
 

sajadkh

کاربر سایت
Jul 28, 2012
2,181
نام
Sajjad
اقا اینقد نگین TLOU .زمانی که کوری داستان بازی رو مینوشته تلو داشته ساخته میشده این دوتا هیچ ربطی به هم ندارن که الهام گرفته باشن.داستان بازی رو سال 2012 کوری به گفته خودش مینوشته اون زمانم تلو در دست ساخت بوده.
خسته نباشی ماکان.
 

Irisviel Ackerman

کاربر سایت
Aug 26, 2011
3,351
نام
امیر
ریش های کریتوس تو حلق اون بابای بیخودش زئوس ! گرافیک بازی بسی زیبا کار شده بود تو این گیم پلی که دیدیم.
فقط نگفتن صداپیشه اش رو چرا عوض کردن ؟! بخاطر عوض شدن شخصیت و رفتار کریتوس ؟! /:):-/ پسرش هم ای بد نبود.
الان تو اساطیر اسکاندیناوی هست دیگه ؟! یعنی اودین , لوکی , ثور , والکایری ها , راگناروک , فنریر و . . .
یعنی میشه Mjölnir رو تو دستای کریتوس ببینیم ؟! =P~
 

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Apr 5, 2009
5,954
نام
رضـا
اقا اینقد نگین TLOU .زمانی که کوری داستان بازی رو مینوشته تلو داشته ساخته میشده این دوتا هیچ ربطی به هم ندارن که الهام گرفته باشن.داستان بازی رو سال 2012 کوری به گفته خودش مینوشته اون زمانم تلو در دست ساخت بوده.
خسته نباشی ماکان.
کجا گفته شده داستان بازی رو کوری سال 2012 نوشته وقتی خودش تازه اواخر 2013 برگشته سانتا مونیکا ؟!! در ضمن بارلاگ گفته که ایده قرار دادن پسر کریتوس بعد از تولد فرزند خودش حدود 1-1.5 سال پیش به ذهنش رسیده .

در کل تاثییر انقلابی نحوه تعامل و روایت TLoU کاملاً واضحه ـه و فوق العاده هم هست .
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
ریش های کریتوس تو حلق اون بابای بیخودش زئوس ! گرافیک بازی بسی زیبا کار شده بود تو این گیم پلی که دیدیم.
فقط نگفتن صداپیشه اش رو چرا عوض کردن ؟! بخاطر عوض شدن شخصیت و رفتار کریتوس ؟! /:):-/ پسرش هم ای بد نبود.
الان تو اساطیر اسکاندیناوی هست دیگه ؟! یعنی اودین , لوکی , ثور , والکایری ها , راگناروک , فنریر و . . .
یعنی میشه Mjölnir رو تو دستای کریتوس ببینیم ؟! =P~
نه دیگه، اینو بخواد کریتوس بلند کنه Lore-Breaking می شه و قوانین رو بهم می ریزه:D
ویرایش: شرمنده مثکه تو اساطیر نورس محدودیت بلند کردن نداریم، پس هیچی:D
 

Irisviel Ackerman

کاربر سایت
Aug 26, 2011
3,351
نام
امیر
نه دیگه، اینو بخواد کریتوس بلند کنه Lore-Breaking می شه و قوانین رو بهم می ریزه:D
ویرایش: شرمنده مثکه تو اساطیر نورس محدودیت بلند کردن نداریم، پس هیچی:D
فک کنم براساس لیاقت و داشتن یکسری خصوصیت ها باشه بلند کردن این چکش. کریتوس هم مثل اینکه از شخصیت قبلیش توبه نموده , البته بخواد Mjölnir بلند کنه بازم نیاز به خودسازی و مثبت شدن داره . که خیلی بهش نمیاد. ولی خوب پسرش شاید کارساز باشه. ولی از این کریتوس بعید نی در آینده آغازگر راگناروک باشه و خودش همه رو به فنا بده . >:D<\m/
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
فک کنم براساس لیاقت و داشتن یکسری خصوصیت ها باشه بلند کردن این چکش. کریتوس هم مثل اینکه از شخصیت قبلیش توبه نموده , البته بخواد Mjölnir بلند کنه بازم نیاز به خودسازی و مثبت شدن داره . که خیلی بهش نمیاد. ولی خوب پسرش شاید کارساز باشه. ولی از این کریتوس بعید نی در آینده آغازگر راگناروک باشه و خودش همه رو به فنا بده . >:D<\m/
من یه سرچی کردم مثل اینکه چون دستش کوتاهه نمی شه دو دستی گرفتش، و چون خیلی سنگینه باید حتما دو دستی بلندش کرد. واسه همون فقط ثور می تونه بلندش کنه چون فقط اون زورشو داره. کریتوس که ثور رو قراره بکشه(:D)، پس قطعا زورش بیشتره:D
 

Irisviel Ackerman

کاربر سایت
Aug 26, 2011
3,351
نام
امیر
من یه سرچی کردم مثل اینکه چون دستش کوتاهه نمی شه دو دستی گرفتش، و چون خیلی سنگینه باید حتما دو دستی بلندش کرد. واسه همون فقط ثور می تونه بلندش کنه چون فقط اون زورشو داره. کریتوس که ثور رو قراره بکشه(:D)، پس قطعا زورش بیشتره:D
علاوه بر زور و توانایی بدنی , فک کنم خصایص اخلاقی هم دخیل باشه . که خوب کریتوس هم تغییر کرده.
__________________________
تو تریلر سر Spartan Rage گفتم الان که از این استفاده بکنه میشه مث کریتوس قدیم و اون غول (ترول بود چی بود همون) رو میزنه ... و ... ش رو کی میکنه. ولی خوب فرق داشت. کریتوس دیگه اون کریتوس سابق نی.
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
علاوه بر زور و توانایی بدنی , فک کنم خصایص اخلاقی هم دخیل باشه . که خوب کریتوس هم تغییر کرده.
__________________________
تو تریلر سر Spartan Rage گفتم الان که از این استفاده بکنه میشه مث کریتوس قدیم و اون غول (ترول بود چی بود همون) رو میزنه ... و ... ش رو کی میکنه. ولی خوب فرق داشت. کریتوس دیگه اون کریتوس سابق نی.
من متخصص نورس نیستم، ولی اینجا گفتن که مثل دنیای مارول نیست. ولی خوب این مهم نیست، مهم اینه که می گیره دستش به هر حال:D
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,312
نام
ماکان
اقا اینقد نگین TLOU .زمانی که کوری داستان بازی رو مینوشته تلو داشته ساخته میشده این دوتا هیچ ربطی به هم ندارن که الهام گرفته باشن.داستان بازی رو سال 2012 کوری به گفته خودش مینوشته اون زمانم تلو در دست ساخت بوده.
خسته نباشی ماکان.

اول اینکه ما نمیگیم، نویسنده IGN این حرف رو میزنه و درست هم میگه!:D و منظور اصلا تقلید از TLoU نیست. منظور تحت تاثیر قرار گرفتن هم به اون صورت نیست. بحث انقلابیه که TLoU انجام داد و خواسته و ناخواسته بازی هارو به یه سمت دیگه برد. این غیر قابل انکاره. TLoU بازی مهمی بود و روی سلیقه خیلی ها تاثیر گذاشت. و الان به عنوان منبع الهام، باعث میشه ایده های جدید و متفاوت تری توی ذهن سازنده ها شکل بگیره چون میدونن که میشه و جواب میده. مثلا تا قبل از TLoU کی فکرش رو میکرد روزی GoW با حضور یه شخصت دوم، اونم بچه، و درگیر شدن در روابط پدر و فرزندی ساخته بشه؟ میرفتی این ایده رو به خود مدیر SM میگفتی دیگه زنده برنمیگشتی. دوربین کوزه رو نشون میداد و 300 تا کارمند فعال گنگ بنگت میکردن!:D اما ND با ساخت TLoU نشون داد که میشه اینجوری هم بازی ساخت. میشه روابط انسانی رو توی بازی آورد و باز هم موفق بود. و موفقیت الزاما برابر با خشونت و سکس و ... نیست. GoW هم داره با این فلسفه ساخته میشه. و این خیلی نکته مهمیه! حضور شخصیت دوم، اونم یه پسر، جایگزین کردن روابط پدر و پسری با انتقام، و دوباره انسان ساختن از کریتوسی که تو 7 تا بازی سعی شد به یه خدای جنگ بی اعصاب که همه خدایان رو سلاخی میکنه تبدیل بشه! به همین دلیل به نظر من SM داره کار وحشتناک بزرگی میکنه. و اگه موفق بشه واقعا منفجر میکنه! همونطور که گفتم تقلیدی هم نیست که کسی خوشش نیاد. یه ایده ای رو درسته از TLoU گرفته اما داره با استایل و شخصیت خودش دولپ میکنه.

دوم اینکه کوری هیچ وقت نمیتونسته داستان GoW رو قبل از TLoU بنویسه. چون زمانی که TLoU امد کوری اصلا تو SM نبود! و به فرض که از لحظه اولی که پشت صندلی جدیدش توی SM نشست شروع کرده باشه به نوشتن داستان، باز قطعا این اتفاق بعد از عرضه TLoU افتاده.

به هر صورت همونطور که نویسنده هم توضیح داده، GoW یه بازی کاملا Post-Last of Us ـی هست.
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,619
جنس نگاهش رو دوست دارم:D
بشخصه از نوع روایت و تغییراتی که تو سیستم گیم پلی رخ داده استقبال میکنم هرچند که یکم بابت دوربین بازی خورده تو ذوقم اما نمیتونم کاهش خشونت و ضرب اهنگ بازی رو تحمل کنم. میدونم که گفته شده این نوع صحنه ها تو بازی به قوت خودش باقیه ولی فکر نکنم اونطور که انتظار دارم و بوده به همون اندازه خشونت و خشم وجود داشته باشه چرا؟ چونکه با هسته ی داستان و شخصیت پردازی ای که قراره بشه نمیخونه. چطوری میتونه کریتوس همونقدر دوباره خشمگین و بی مغز وار دشمن ها رو جرواجر کنه در صورتی که قراره ما در روند داستان کریتوسی متحول شده رو ببینیم که دیگه میخواد زور و خشم خودش رو بذاره کنار و انسانی تر (احساسی تر) باشه. از طرفی وجود شخصیت کودک خیلی بار این خشونت رو میاره پایین ولی من نمیفهمم ! انتظارم رو نمیارم پایین و میخوام و باید اون اندازه خشونت در بازی وجود داشته باشه:D. به هرحال از کلیت تغییراتی که در بازی رخ داده به شدت هیجان زده هستم که ببینم چطوری قراره از اب دراد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر